alleen al om die opmerking dat de ouders er niet bij mogen zijn zouden mijn kids met of zonder ouders er never nooit niet heen gaan. stel dat vader of moeder wel mee is, wie weet wat hij met de foto's doet als hij met zo'n opmerking al zoveel achterdocht uitlokt.
als jij kleine kinderen wilt fotograferen ZONDER ouders erbij dan ben je absoluut niet onschuldig..... want anders zou je juist willen dat er ouders bij zijn en zeg je zoiets niet
Echt niet doen. Pure onzin ook. Mijn dochtertje heeft shoots gedaan voor Lief! & Z8 en mijn zoontje voor Oxxy en daar is echt NOOIT over gesproken. Lijkt mij heel vanzelfsprekend juist dat je er zelf bij bent!
Te slecht? Nee hoor, je denkt goed! Het is je instinct dat aangeeft dat er iets niet klopt. Zo vind ik het idee dat Dhr. Ben L. in Parkstad wilt komen wonen een heel eng idee. Stel hij komt bij ons in de wijk, of bij mijn schoonouders in de buurt wonen......... Anderzijds, van deze persoon weten we hoe en wat, van vele andere engerds weet je dat niet.
Wat een creep! 'Hobby' fotos willen maken zonder ouders is echt te verdacht. Helemaal met zijn opgegeven smoes. Ik zou hem hier wel mee confronteren, dan zie je snel genoeg of hij onschuldig is of niet. Gewoon eerlijk zeggen dat je er vreemde gevoelens bij krijgt.
Wat die man allemaal zegt, klopt gewoon van geen kant. Hij probeerd op deze manier alleen te zijn met kinderen, zodat hij vreselijke dingen kan doen. Wie weet doet hij nog veel meer afschuwelijke dingen, bij zo iemand in de buurt is er geen kind veilig. Ik zou hier zeker een melding van maken.
Nooit maar dan ook nooit zou ik mn kind alleen laten! Als je er niet bij mag zijn, tja dan niet he. Dan geen fotos
Hier zouden bij mij de alarmbellen van gaan rinkelen. Ouders niet bij een fotoshoot, omdat dat afleidt? Wat een onzin! Juist ouders niet bij een fotoshoot hebben, levert volgens mij vreselijke foto's op, omdat kinderen zich bij een vreemde echt niet op hun gemak voelen dan. Klinkt mij in de oren als een smoes om alleen met ze te zijn, en sorry, maar daarvoor kan ik dus alleen maar slechte redenen bedenken, waarom iemand dat zou willen... Echt niet doen dus!
wat eng,daar zou ik ook wat achter zoeken. 3 jaar geleden had mijn zoontje een andere busschauffeur die hem naar school bracht ,in die tijd ging ik nog naar xonar toe. als hij thuis kwam reden wij meteen naar xonar. en die busschauffeur zei ik kan jouw zoontje wel daar heen brengen,ik zei nee,hij weer nee joh ik breng hem wel. nee dat doe ik zelf,maar hij bleef door pushen. xonar lag 25 kilometer verder en hij mocht kinderen alleen van school naar huis brengen,nee deed hij in zijn eigen tijd. hell no,ik heb meteen de baas van hem gebeld dat ik hier niet gediend van was en dat hij ook zei ik ben een fotograaf. niet veel later kreeg mijn zoontje een andere busschauffeur.en die engerd die er ook nog eng uitzag nooit meer gezien. ik heb vorig jaar de baas weer gebeld ,maar om dan te zeggen dat deze nette busschauffeur het super deed.ze waren wel verrast dat ik belde.goede dingen mogen ook gezegd worden. groetjes