Wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lelie12, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hee dames

Wij "willen" (al kan je daar niet echt van spreken natuurlijk) het liefst weinig leeftijdsverschil tussen ons dochtertje en een evt tweede kindje.
    In t voorjaar wilden we er echt voor gaan maar als het nu raak zou zijn is dat ook goed!!

16 feb hebben we seks gehad... En woe dacht ik al dat ik ongesteld ging worden, niet dus. Vrijdag nog minder dan 1 druppel bloed verloren en voor de rest alleen wat bruine afscheiding. Ook krijg ik af en toe steken onderin en heb ik n zwaar gevoel onderin...
    Zou dit n innesteling zijn?
    Ik heb geen idee hoe m'n cyclus in elkaar zit...
    Het lijkt precies op hoe het bij m'n dochtertje was maar ben ook bang dat ik mezelf dat maar inbeeld....

Zou t raak zijn en wanneer zal ik testen?
    Ik kan niet wachten!!!! Haha

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik zou morgen ochtend gewoon eens een test er tegen aan gooien en kijken wat ie doet !

3. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Ja ik heb er nog n aantal liggen en ben ook zo nieuwsgierig!! Maar is het überhaupt wel mogelijk om positief te testen als de innesteling pas net klaar is?? Als ik uitga van zondag eisprong zit ik nu op 8 dpo

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    oh nee dan is het nog wel wat vroeg..zou ik donderdag of vrijdag een test doen :D

Deel Deze Pagina