de misselijkheid nam bij mij bij 12 weken ineens heel erg af, op een gegeven moment sochtends ook niet meer misselijk, en de laatste week voelde ik me helemaal niet meer misselijk, kon alles weer eten en doen, nu vanochtend toch weer misselijk en boven de wc gehangen en niet zo n beetje ook, was echt ff hondsberoerd. hebben meer mensen dit, dat je denkt dat het over is en dan blijkt t toch niet zo te zijn? ben best bang dat ik nu de rest van mn zwangerschap misselijk zal blijven. ik ben nu bijna 15 weken.
Dat had ik met mn eerste zwangerschap ook, misselijk tot 12 weken, toen een paar weken niet, en daarna weer misselijk tot 22 weken. Kan dus zeker, maar hoop voor je dat het snel over is!
Ik heb de eerste 3 maanden nergens last van gehad, en ben nu ook niet echt misselijk maar soms moet ik plotseling bijna kokhalsen, heel apart :S
ik hoop dat het snel weer over is, maar heb er niet zo n goed gevoel bij.. misschien heeft t ook wel te maken met hoe druk je bent geweest.
Dat zou ook kunnen ja, hopelijk gaat het inderdaad snel over! En anders kan je ook pilletjes bij de huisarts krijgen tegen de misselijkheid!
Bij mij was het ook minder met 12 weken maar bleef licht aanhouden met afentoe overgeven tot week 16. Nu voel ik me prima sindsdien. Met week 16 word namelijk het hcg die vaak zorgt voor het overgeven en de misselijkheid, ovegenomen door progesteron. Dus er is nog hoop dat je er dan vanaf bent.
Jammer dat het weer terug gekomen is! Ik had ook echt het idee dat het de hele zwangerschap aan zou houden, totdat het ineens met 19 weken echt helemaal over was! Dus houd moet meid!
Ik heb er nu al 2 weken geen last meer van, maar merk wel dat als ik minder lang heb geslapen of met een lege maag ga slapen dat ik dan weer kotsmisselijk wakker word. Misschien dat het dus wat helpt om voor dat je gaat slapen nog iets van yoghurt te eten ofzo. Bij mij werkt het iig
gisteren avond had k wel wat weinig op ja, misschien is dat t geweest. ik heb ook t idee dat t met veel en vet eten savonds vooral beter gaat bedankt voor de reacties
Ik wil je niet bang maken maar ik ben nog steeds af en toe aan het spugen. En hoe raar het ook klinkt vet eten blijft bij mij ook beter zitten. Sterkte!
echt vervelend die misselijkheid en dat spugen, ik dacht echt dat ik er vanaf was! nu elke ochtend weer boven de wc daarna is t wel over....