Zit ik net lekker op de bank te zp-en voel ik ineens het huis schudden en een doffe klap Gauw naar buiten gerend, ligt er een auto op zijn kop in de berm, buurman kwam ook aangerend met 112 aan de lijn, kwam er een jongen uit de auto gekropen helemaal onder het bloed en schreeuwend van de pijn! Ik zei dat ie rustig moest blijven en dat ik naar hem toe kwam, begon ie te schreeuwen dat ie slechthorend was en me niet verstond dus ik naar beneden geklauterd (diepe berm) en geprobeerd hem te kalmeren maar dat lukte niet erg, hij wilde gaan staan en of ik hem even op wilde tillen, dus ik gezegd dat ie moest blijven liggen, begon hij me uit te schelden en ik moest hem nu helpen, gelukkig kwam na een minuut of 10 de ambulance want hij was niet te houden. Aan zijn kleding te zien had ie net een partijtje voetbal gespeeld en wellicht een aantal biertjes genuttigd, hij heeft zo'n beetje iedereen die in zijn buurt kwam uitgescholden maar als het mee zit komt ie ervan af met een flinke jaap in zijn voorhoofd en een aantal gebroken ribben een auto minder en een boete rijker. tja drank en rijden gaat gewoon niet samen dat blijkt wel weer... zo even bijkomen
Wat een sukkel zeg, hoop dat hij een beste boete krijgt. En vind het sneu voor jou en de omstanders die een helpende hand bieden.
Ja ik ook, ik sta er ook elke keer versteld van dat er in de ambulance een bordje staat: `U wordt gefilmd, agressie tegen hulpverleners is strafbaar!` Dan denk ik: hallo....... logisch toch? waar gaat het toch heen met de maatschappij! @TS goed van je dat je hem hebt laten liggen. Hij had het vast koud en kon niet goed meer nadenken. Ik hoop dat hij achteraf nog eens wat van zich laat horen. Trouwens als mensen zo onder het bloed zitten is het sowieso niet echt verstandig ze vast te pakken, tenzij het echt een ader is die bloed dan moet je wel wat doen natuurlijk.
Je weet toch niet wat er gebeurt is? Is een hele normale reactie van iemand die net in de berm heeft gelegen, als je trauma.nl kijkt, zie je ook vaak mensen die toch wel agressief zijn..en dan erbij, misschien had ie wel iets, waardoor t gebeurt is, of vanwegede gladheid of iets, hoeft niet altijd alcohol zijn. Kan me trouwens wel voorstellen dat je je rot geschrokken bent hoor!
wat een lul met drank op rijden... nou het is zijn verdiende loon. Je moet er toch niet aan denken dat jouw kinderen daar liepen toen die eikel voorbij kwam?
Wie zegt dat hij drank op had? Dat word gesuggereerd. Ts, goed gehandeld en ben benieuwd of je er nog iets over gaat horen.
Lul, eikel? Staat het al vast dan dat mr alcohol op had? Als het zo is dat hij alcohol op had wens ik mr uiteraard een fikse boete toe maar om op voorhand iemand uitshelden?
Mensen kunnen idd heel agressief reageren na een ongeluk, niet perse vanwege alcohol oid. Soms zijn ze gewoon flink de kluts kwijt en reageren ze heel raar.
door zo'n dronken kl**tzak ben ik mijn opa verloren...ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen die zuipen en dan toch de auto instappen..
Dat is heel erg! Heb ook een hekel aan mensen die onverantwoordelijk zijn! Denk soms dat het gebruik van alcohol flink onderschat word. Mijn ervaring is, de ene keer valt een biertje anders dan de andere keren. Dus neem een taxi en ook na 1 biertje of drink gewoon niets.
Vind het heel goed hoe je hebt gehandeld TS .. Alleen, de mensen die hier zo hard roepen dat het zo'n dombo is en dat hij maar een flinke boete moet krijgen, ik vraag me dan af hoe jullie zouden reageren als je in paniek bent, dat hij eventueel met drank achter het stuur heeft gezeten praat ik niet goed maar die man zal gewoon in paniek zijn geweest en mensen kunnen nu eenmaal raar reageren, om dan meteen maar te roepen dat het een sukkel is vind ik overdreven
Heftig! Lekker ook dat je zo word afgebekt terwijl je iemand alleen maar probeerd te helpen! Als er indd alcohol in het spel was, dan hoop ik dat hij een fikse boete en een goede straf krijgt! Vind dat die straffen daarvoor echt veel te laag zijn hier. Het ergste is dat de bezopen bestuurder meestal een ander dood jaagt en er zelf met een paar kleerscheuren vanaf komt.