hey allemaal, heb mijn laatste menstruatie gehad van 30/10 1/11 nu heb ik sind vrijdag pijn bij plassen en beetje raar gevoel in onderbuik en klein beetje zeurende tepels denk zelf aan blaasonsteking maar ik vind dat van die tepels zo raar ? en het is nog veel te vroeg voor zwangerschap symptonen herkent iemand dit ? groetjes
ik heb die klachten altijd rond mijn eispron, maar dat kan niet als je 30 oktober ongesteld bent geweest.... en ben je maar 1 dag ongesteld geweest? misschien toch maar een testje doen dan?
ik had dit vorige maand ook. Maar 2 dagen ongi geweest en nogal last van buikpijn. Nu nog steeds geen positieve ovulatietest gehad. En nog steeds nogal buikpijn. Heb zelf ook geen idee wat het kan zijn ? ik dacht ook aan een blaasontsteking...
Ik zou gewoon even je urine brengen bij de ha. Kan blaasontsteking zijn. Als je urine troebel is en je hebt pijn bij het plassen denk ik blaasontsteking maarja wij zijn geen artsen he.....Dus gewoon even langs je ha met je urine en ondertussen veel waterdrinke of cranberrysap!