Denk je lekker ontspannen te gaan wandelen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ahh wat zielig zeg. Echt super dat jullie hem probeerden te redden. Wat zijn die mensen toch harteloos zeg dat je gewoon naar een verdrinkend hondje kan kijken zonder iets te doen :(

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohh... wat naar! Gatver... zielig hondje :(

Ik zou inderdaad woest zijn op die "toeschouwers!" Toch té triest voor woorden!
    Je zou die toeschouwers er zelf in willen duwen... welliswaar met een zware betonblok om de enkeltjes!

Jullie hebben echt jullie best gedaan! Triest dat het zo moest aflopen...

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff ! wat een debiele lui zeg !!!

vind het super dat jullie WEL wat hebben gedaan !

x

4. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat leven we toch in een rare wereld zeg ! Dit laat je toch niet gebeuren :(:(:( vercshrikkelijk.

Ook al mocht het niet baten, jullie kunnen trots zijn dat jullie er nog alles aan gedaan hebben !

Arm beestje :(

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik snap het ook nog steeds niet, ben er echt misselijk van, kan er wel om janken.
    Beestje had geen idee wat onder en boven was omdat hij blind was en tolde maar rond. Als ik er over nadenk hoe hij geleden heeft voor hij verdronk, bah! Probeer er maar niet teveel over na aan het denken.

Mijn hand is trouwens bijna gespietst, er gelukkig niet helemaal doorheen en geen belangrijke dingen geraakt. Moet het goed schoonhouden en blijven bewegen. Wel toepasselijk, zo met Pasen.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat een vreselijk gezicht moet dat geweest zijn! :( en mensen zijn zelf net beesten! Meid een dikke knuffel voor jou, en jij hebt er iig alles aan gedaan om het diertje te redden heel veel sterkte de komende tijd!

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bah bah.. Al ben ik hoogzwanger, ik had er geen 1 seconde over hoeven nadenken. Ik was in het water echt wel in gesprongen hoor!!

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jij en je man zijn idd de helden van de dag!!

En groot gelijk hoor dat je bent uitgevlogen naar de omstanders die zijn duidelijk de "beesten" in dit verhaal.

Houd je hand maar goed in de gaten voordat je er nog iets aan overhoud en ik hoop dat de rest van het weekend wat beter word voor jullie!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ocherrem arm hondje!! Echt belachelijk zeg van die toeschouwers!! Jullie hebben echt je best gedaan..! Heel goed! Jammer genoeg te laat :(

Laat die debielen zelf maar verdrinken als ze oud blind en doof zijn!

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou ja!!!!!! Je springt toch gelijk in die sloot? Snap ik echt niet hoor. Goed dat jij gesprongen bent, jammer dat het zo gelopen is.

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Vreselijk zeg, kan me voorstellen dat je van slag bent. Heel goed dat jullie wel gesprongen zijn, echt top! Heel erg jammer dat het te laat was voor het arme beestje. Kan niet snappen dat mensen er niet in springen. Heb het met mijn eigen hond ook eens gehad die in een waterplant vastzat en echt niet meer loskwam, het was wel een heel groot stuk van de kant, ik was 38 weken zwanger maar ik stond mijn schoenen al uit te trekken om erin te springen, en toen kwam hij los. Never nooit dat ik ga staan kijken hoe een beest verdrinkt. Idioten!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lees het net aan manlief voor en de tranen biggelen me over de wangen. Wat verschrikkelijk en wat een EIKELS die durven
    te blijven staan zonder iets te doen!

Ik had precies hetzelfde gedaan als jij! Ik was ook niet zo netjes
    gebleven!

Sterkte meis!

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik begrijp je reactie!
    Ik had die toeschouwers ook het liefst zelf het water in gepleurt met een steen om hun benen!

Rotzakken bah!!!

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ongelooflijk dat die mensen zo hebben kunnen blijven staan kijken...
    En die redenatie ook; dat ze hem net ook al uit het water hadden gehaald?
    Dan snap ik sowieso al niet hoe hij er weer in is beland, want dan bekommer je je toch om zo'n beestje?!
    Je hebt helemaal gelijk dat je ze verrot gescholden hebt, ik zou denk ook helemaal uit mijn dak gaan!

Het arme beestje...
    Maar jullie hebben gedaan wat jullie konden, petje af voor jullie!
    Hopelijk kun je het een plekje geven en gaat het snel beter met je hand!
    Hebben de kinderen er niet al te veel van mee gekregen?
    Kan me voorstellen dat het voor hen ook erg indrukwekkend moet zijn geweest.

15. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk zeg! Ik kan me hier ook heel kwaad om maken. Stelletje idioten. Beetje toe staan kijken hoe zo'n beestje aan het verdrinken is. Tegenwoordig doen mensen niks meer. Bah!

En dan de wetenschap dat dit arme beestje ook nog doof en blind was, en dus werkelijk waar geen idee had wat hem overkwam. Ik ben er even niet goed van. Ondanks dat ik het niet heb gezien heb ik toch steeds zo'n beeld in me hoofd.

Als een van die idioten gewoon even dat water in was gegaan was hij nu waarschijnlijk nog in leven geweest.

Bedenk me ook net: het zal jouw hondje maar zijn die daar zo heeft geleden, terwijl er allemaal toeschouwers stonden en niemand zich over dat beestje ontfermde.

Vind het wel super dat jullie je zo ingezet hebben! Jammer dat het niet meer mocht baten.

:x:(

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

De eigenaren van de hond hebben we nog niks van gehoord ( weten inmiddels wel van wie de hond is, de buren van de Amivedi mevrouw ).
    Hoeft ook niet, deden het voor de hond, niet voor de mensen.

Heb ook een flink stuk getypt voor in de plaatselijke krant, als ze dat plaatsen dan knip ik het uit en gooi ik het bij de mensen die niks deden door de brievenbus. Tuig.

1 lichtpuntje, mijn merrie is vandaag bevallen van een mooi klein hengstje. 1 overleden, 1 geboren, op Pasen. Gek hoor.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje verschrikkelijk.
    Wat ontzettend raar dat er mensen zijn die gewoon toe kunnen kijken in zo'n geval.
    Ik zal nog geen seconde na hoeven denken.
    Walgelijk gewoon hoe sommige mensen met dieren omgaan.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

De baby sliep in de kinderwagen, oudste stond bij de kinderwagen ( en ik ook hoor ). Die dacht dat het hondje dorst had, en daarom in het water sprong ( kinderlogica) nu is hij bij de dierenarts en drinkt hij chocomel en is hij weer beter.
    Heeft hij zelf bedacht, en we zijn er maar in mee gegaan.
    Oh en papa sprong in het water, dat was wel gek haha.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Weet je, we liepen er ook heen en we dachten eerst echt niet aan een hond of kat, want dan blijven de mensen toch niet zo kijken? Konden er totaal geen voorstelling van maken, maar blijkbaar bestaan die mensen echt.

Misschien heel naïef hoor, maar ik wist echt niet dat zulke lui bestonden. Fijn om te lezen dat er hier nog genoeg dames zijn die wél wat doen!

20. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! Wat voor paard/pony heb je??

Deel Deze Pagina