Hallo allemaal, Ik zal even wat vertellen over mezelf. Ben 25 jaar en ben getrouwd met mijn grote liefde. We hebben elkaar in 2002 ontmoet en hebben veel ups en downs gehad met elkaar. Ik ben altijd het type geweest dat al vanaf kleins af aan kinderen wou later als ik groot zou zijn. Mijn man en ik zijn in 2007 gaan samenwonen en gaan trouwen. Mijn schoonmoeder was ten tijde van ons samenwonen ernstig ziek, zo ziek dat ze zonder transplantatie zou sterven, gelukkig heeft ze die wel gehad. Mijn man loopt sinds januari thuis ivm een heftige burn out en ook kregen we te horen dat onze neef van 39 terminaal ziek is. Ook hebben we schulden waar we gelukkig bijna uit zijn en wil mijn man een opleiding gaan doen die over een half jaar klaar is. Ik heb eigenlijk een hele periode gehad dat ik wel/niet wel/niet aan kinderen wou beginnen. Nu het sinds kort iets beter gaat hebben mijn man en ik samen besloten om over 2 jaar zoiets de volgende stap te nemen. Ik zit met diabtetes met hele hoge waarden en mijn man is psychisch nog niet in orde. Nu is mijn vraag, zijn er meer meiden die nu nog niet zwanger kunnen worden maar het over een tijdje wel graag willen worden? Het is bij ons niet dat we het niet aankunnen we en zeker ik willen dolgraag maar het kan nu niet en ook niet binnen hele korte tijd. Zou er graag over willen praten met mensen die een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Groetjes, Vuurmeisje