Sorry, nog even een HCG dalingsvraagje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door nana33, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb morgen precies twee weken geleden een bbz gehad. Vanmiddag kreeg ik de uitslag van mn HCG prikken weer terug (van vanochtend) en het is nu 47. Aan de ene kant mooi natuurlijk, want een week terug was het nog 271, maar aan de andere kant wel jammer dat het niet nog wat lager is. Ik ben inmiddels ongesteld en zit alweer op cyclus dag 4. Deze cyclus mag ik sowieso niet zwanger worden van mn gyn, maar stiekem hoopte ik dat ik volgende cyclus weer verder zou kunnen gaan met iui (bbz was ook door iui). Ik heb altijd hele korte cyclussen (24 dagen), dus dat zou al vrij snel kunnen zijn. Wat denken jullie zou mn HCG over 20 dagen al onder 5 zitten of is dit teveel gevraagd? Om even een beeld van de daling te geven, een dag voor de bbz was mn HCG ruim 9000. Dus de eerste week is het héél snel gedaald, maar nu is de vaart er wel een beetje uit.

2. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Mijn hcg is na de bbz niet meer gemeten, maar na mijn laatste miskraam was het in een dag of vijf van 160 naar niet meer meetbaar, dus 20 dagen zou moeten kunnen.

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    Hallo, aller eerst heel veel sterkte deze tijd.
    Ik heb het in dec me gemaakt. Toen hebben ze een bespaarende operatie gedaan.
    Mijn hcg daalde erg langzaam. Je hoeft je geen zorge te maken
    Duurde bij mij 8 weken geloof ik.
    In januari een bloeding gehad en toen is er met spoed mijn eileider weg gehaald.
    Dus doe het zeker 2 maanden rustig aan.

Nu ben ik weer zwanger, en de bby zit mogelijk in het stompje waar de de eileider weg hebben gehaald.
    Dus blijf onder controlen.

Doe als je blieft rustig aan en heb geen haast.

Ik wil je niet bang maken, wens je alle liefde en sterkte.

Xxx jacky

Deel Deze Pagina