Hey dames, Ik wilde het toch even kwijt. Ik ben 3 weken geleden bevallen van een mooie meid, maar nu heb ik het gevoel om weer voor een 2e te gaan. is dat stom dat ik dat voel/wil? Ik vroeg me af wat jullie daarvan vinden. zouden jullie ervoor gaan of zouden jullie toch nog even wachten? Bedankt alvast voor de reacties. XXX Gusam
Het gevoel is redelijk normaal.. of iig.. denk dat velen het hebben. maar of het NU al verstandig is? Ik ken je situatie niet. En het is natuurlijk iets wat jij met je partner moet beslissen. Lichamelijk zal het wel een hele zware klap zijn. je bent net bevallen en alles moet nog herstellen. Maar de gevoelens zijn heel herkenbaar .. zal ook nog wel met hormonen te maken hebben. grtz Cherie
ik zou nog even wachten. je lichaam moet nog zo herstellen van de bevalling.. je spieren en banden moeten weer op de goede plek terug komen en is het niet meer een gevoel van het gemis van zwanger zijn? het blijft jullie keuze natuurlijk maar ik zou nog even wachten lichamelijk gezien.. en geniet vooral van je kleine meid! liefs xx
ik had dit ook, ik denk dat dit komt doordat je buikje weg is en nu moet je je kindje met iedereen delen en je wilt dit vroegere gevoel terug. maar dit gaat over hoor. ik denk ook niet dat het verstandig is om je lichaam dit alweer aan te doen . nu ja het is jullie keuze en als jullie je daar goed bij voelen zou ik zeggen gewoon doen !
ik had dit gevoel ook heel erg. Mijn verstand zei dat wachten beter was en dat hebben we ook gedaan. Toen ze bijna 4 maanden was hebben we besloten geen condooms meer te gebruiken. Dan zou er minimaal een jaar tussen de kindjes zitten, vind ik toch wel verstandig in verband met je lichamelijk herstel. Maar ligt natuurlijk ook aan je situatie. Geniet iig vd kleine meid. Wat mij hielp: bedenken dat ik (als het lukt) nog een keer een zwangerschap mee ga maken en dat het dan niet heel snel nooit meer gaat gebeuren. Snap je me? KAn me er op verheugen het nog een keertje mee te maken.
je hebt nu te maken met twee factoren: je verstand je gevoel je verstand denkt en je gevoel geeft iets aan wat niet in je verstand past. Misschien gaat het over een tijdje over als je kindje wat ouder is.
Ik denk dat dat komt door je hormonen meis. Je meisje is nog maar 3 weekjes jong! Geniet van haar en laat je lichaam eventjes bij komen meis voordat je een beslissing neemt.