denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Iets meer dan een week geleden dacht ik al zwanger te zijn..
    Denk het nu nog.. vind het spannend hoor! Heb nog geen positieve test gehad..

Laat het hier wel weten!

Liefs kiss

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik had het vanochtend kunnen weten (denk ik, cyclus is nogal onbestemd) maar ik heb mijn laatste teststaafje vanochtend in de wc laten vallen.... grrrr. Dat werd dus een natte vlek in het testvakje (misschien een beetje lichtblauw?). Inmiddels heb ik gisteren en eergisteren wel de beruchte lichtroze afscheiding gehad. Spannend, spannend :)

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Afgelopen maand wist ik het en ik was het ook. Inmiddels ben ik het helaas toch verloren.

verschijnselen: vreemde buikkrampjes, erg verstrooid, vollere borsten en vlaagjes misselijkheid.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ja inderdaad daarom blijf ik er redelijk nuchter onder.
    Vindt zowiezo dat ze dat niet mogen zeggen zonder een onderzoek of iets gedaan te hebben.

Maar ja we zullen wel zien over een week.

5. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    he hallo
    tja ik heb dat ook die vage kwaaltjes

misselijk sinds net
    hoofdpijn
    vreemde pijntjes
    temp 0,3 hoger
    veel plassen
    donkere tepels merkte ik net
    veel eten
    moe
    ga zo maar door
    maar je lichaam hken zich zo voor de gek houde

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nou, ik testte vanochtend negatief. Het zou nog te vroeg kunnen zijn, want mijn cyclus is erg lang, maar ik ga er voorlopig maar van uit dat er niks is. Dat scheelt een hoop stress en teleurstelling. On the bright side... we mogen weer klussen ;).

Ik ben nog niet ongesteld geworden (als ik 28 dagen aan zou houden ben ik 1 week overtijd, maar ik betwijfel of ik een cyclus van 28 dagen heb), ik heb wel veel witte afscheiding. Ach, er is nog hoop...

7. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Ik denk dat ik misschien ook wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb vreselijke steken in de zijkanten van mijn borsten, ben vaak moe. Als ik op sta uit bed heb ik van die steken onderin mijn buik die naar mijn lies toe trekken, en onze hond is veel aanhankelijker dan altijd naar mij toe en dat had hij ook toen ik zwanger was van de jongste.

8. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik heb geen idee of ik zwanger ben of niet. Ben wel erg moe, en heb last van mijn onderbuik wat doortrekt naar de lies (gisterenavond kon ik bijna niet meer lopen). Ook heb ik hoofdpijn (normaal eigenlijk nooit last van). Ik hoop echt dat het raak is, maar goed je lichaam kan je ook erg voor de gek houden.

Succes allemaal!

9. Daiske

Daiske Niet meer actief

Inderdaad je lichaam kan je meer dan voor de gek houden!!

Een mens zou voor minder gek :( worden van al die negatieve, verkeerde symptomen!!

xxxx

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey meis,

Ik wist het deze maand, en ik had het juist :). helaas wel verloren :( maar wist echt duidelijk dat ik opeens er anders uit zag. en mijn borsten waren al gelijk 2cm groter in omvang en had al opgezeten melk klieren.

instinct doet het goed bij de dames ;)

we weten het wel .

xxxjes

11. Hallo ik meld mijn eigen ook maar ik weet niet of het zinvol is maar toch..
    Ik weet het ook niet, de vorige maand had echt last van pijnlijke borsten en bijna geen ongi te bekennen. Maar nu heb ik eigenlijk nergens last van alleen een heel klein beetje misselijk niet heel erg of zo maar een heel klein beetje;)
    Maar we blijven hoop houden en ik hoop dat ik maandag geen ongi ga krijgen, maar als ik hier alle klachten lees zal het wel opniks uitdraaien, omdat ik nergens last van heb.
    We hebben deze maand wel ovulatie testen gebruikt voor de eerste keer en natuurlijk flink geklust.
    Maar ik hoop dat er deze ronde weer meiden zijn die positief gaan testen:).

En ik zelf......ik wacht maar rustig af!!!!

Liefs cindy

12. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Ik heb een beetje het vermoeden zwanger te kunnen zijn, al zeggen 3 testen van niet (misschien dat ik dat ergens wel geloof maar zolang ik nog niet ongesteld ben blijf je hopen..;)).
    Ben nu 3 dagen overtijd en mijn symptomen zijn sinds vorige week woensdag:
    *veel plassen (geen blaasontsteking of suiker, is getest)
    *verhoging (tussen 37,5 en 37,8, net geen koorts dus)
    *snel maagzuur, vooral van sapjes en limonade
    *nog meer plassen
    *heel klein beetje dikke witte vloed
    *sinds 2 dagen meer grote aderen op mijn borsten
    *op en af moe en ook soms veel energie
    *rode wangen en handpalmen
    *'s nachts metaalsmaak in mijn mond
    *minder 'lekkere trek'
    *sinds donderdag een paar keer per dag menstruatiekrampjes
    *soort spierpijn in heupen/liezen/onderrug
    *slecht in slaap vallen en vroeg wakker worden en een constant nerveus gevoel, héél naar, snelle hartslag enzo, dus denk dat veel symptomen van stress kunnen komen...

Help? :(

13. Daiske

Daiske Niet meer actief

niet te veel focussen en proberen afwachten!! kan teken zijn, kan niks zijn! je lichaam kan je ook voor de gek houden door te veel te focussen en door stress, op den duur geloof je wat je voelt, maar eigenlijk is er niks (puur door de stress) nog beetje geduld en anders bloed laten trekken bij HA!

xxx

14. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Pffff nou ik heb getest maar deze was negatief:( Nu heb ik echt ongi krampen en mega veel hoofdpijn, een teken dat mijn ongi er dus aan zit te komen. Ik voel me eigen echt in de maling genomen door me lichaam, en ik dacht nog wel na twee zwangerschappen dat ik nu toch echt wel wist hoe zwanger zijn voelt:(

Liefs Dyja

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    dames,

Van sommige kwaaltjes heb ik ook last maar ik durf niks te denken..
    Hihi ik heb al wel getest maar natuurlijk ver voor me nod:p en nega;)

Ik lees mee elke dag:p

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoi allen (ondertussen al heel wat mensen)

ik meld me hier ook weer! had me 3 weken geleden ook al gemeld (had toen mijn nod) met de boodschap dat ik me niet echt zwanger voelde. 7 dagen overtijd en getest: negatief. voelde toen ook niets.

nu zijn we inmiddels weer 17??? dagen overtijd ofzo... ben de tel beetje kwijt :D en voel me nu meer en meer zwanger.
    sochtends erg misselijk. dat ik af en toe echt naar frisse lucht moet happen, denk dat ik anders moet overgeven enzo. veel zin in cola :S ik drink anders nooit cola hihi veel plassen,...

nou heb ik wss een buikgriepje ofz (diaree jakkie) en kan daar de misselijkheid misschien een verklaring van zijn. als ik maandag nog niet ongi ben (3 weken overtijd dan) dan gaan we nog maar eens testen...

ps, dit is pas de 2de ronde! 1ste ronde had ik een cyclus van 43 dagen! maandag (die net geweest is) zat ik op dag 43 van mijn cyclus deze maand

17. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi ik lees dat heel veel meiden in onzekerheid zitten en dat is opzich best wel logisch, maar ik denk dat het heel belangrijk is dat je positief blijft denken.. zeker als je nog maar kort bezig bent. Ik heb best wel veel vriendinnen die moeite hadden om zwanger te worden.. ééntje heeft er zelfs 5jaar (uiteindelijk met ivf) over gedaan, maar uiteindelijk hebben ze allemaal een gezond babytje gekregen:D.. al heb je misschien dan uiteindelijk hulp nodig blijf positief denken!! Ik heb zo gemerkt dat het je helemaal kapot kan maken als je er zoveel moeite voor moet doen... Kwaaltjes zeggen vaak niet veel en bij iedereen is het anders!! En natuurlijk is het fijn om er met anderen over te kunnen praten, maar wat de één heeft hoeft de ander helemaal niet te hebben.. Ik zou zeggen heel veel succes, sterkte, geluk en vooral geniet van het klussen:D en dan komt uiteindelijk vanzelf voor iedereen dat lieve kleine schattige (eigen) babytje.. :):p xxxx

18. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik ben zwanger :)!

Nadat bijna al mijn symptomen verdwenen, en er sinds gisteren ongesteldheidssymptomen voor terugkwamen, testte ik vandaag twee keer positief! Ik zal proberen een lijstje te maken.

1) rond de eisprong/bevruchting heel erg gevoelige tepels (en draderig slijm)
    2) staren en vergeetachtig, namen van dingen en mensen vergeten
    3) inmiddels pijnlijke borsten (zoals bij ongesteld worden)
    4) beetje kramp - die voel ik volgens mij alleen omdat ik er op let.
    5) puistjes (zoals bij ongesteld worden)

Ik had/heb (nog) géén donkerdere tepels, misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid, zware onderbuik, aderen op mijn borsten. Het is nog een licht streepje, dus alles kan nog komen. Alle signalen die ik angstvallig in de gaten hield bleven uit. Zal je net zien ;)

19. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey meiden, normaal zou ik pas maandag testen maar ik dacht, ach waarom niet nu? getest en dit is het resultaat :D:D

Best duidelijk he?? sebiet even een afspraak maken met de dokter voor een bloedtest :) njah, niet voor de zekerheid want ben vrij zeker van mijzelf nu. maar meer voor te weten hoelang ik nu zwanger ben. want dat is een raadsel voor mij :D

Ps. de steep stond er na 20seconde ofzo!

20. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Zilvervosje en Sharon van harte gefeliciteerd.
    Super leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :p

Deel Deze Pagina