Had gister heel veel ongi krampen en die zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen Heb dinsdag negatief getest, zou vandaag eigenlijk mogen testen. Als ik aankomend weekend nog niet ongi ben dan test ik nog maar eens. Killing die onzekerheid Voor de meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD ALLEMAAL EN EEN FIJNE ZWANGERSCHAP TOEGEWENST. Liefs Dyja
Ik weet het niet of ik zwanger ben, maar mijn vriend is er van overtuigd dat het deze maand raak is hahaha... ik ga duimen! @zilvervosje en Sharon gefeliciteerd!!!!
@zilvervosje en sharon gefelciteerd!!!! Pfff ik zit te lezen en te lezen over alle symptomen haha ik herken er veel, maar tog afwachten he Wanneer raden jullie mij aan om te testen??
Nou meiden ik schuif weer een maandje op, vandaag hele erge ongi gekregen. Ga ook maar eens ovulatietesten gebruiken want dan kom ik er misschien achter wanneer ik mijn ei heb. Liefs Dyja
@zilvervosje en sharon van harte gefeliciteerd!!!!! en geniet er maar van @mama chan ik zie dat wij gelijk lopen met de cyclus, en ik hoop dat we samen positief kunnen testen volgende week!!!! Groetjes cindy
Ik weet niet of ik zwanger ben maar de mensen om mij heen schijnbaar wel haha. Ik krijg de laatste twee dagen wel heeeeel veel de vraag of het raak is. Maandag is mn nod dus afwachten. Heb wel zaterdg twee enorme steken links gehad, klapte echt dubbel en heb vanaf die tijd lasst van af en toe steekjes en krampjes in mn buik. We zullen zien ! Meiden succes allemaal
@belin ik zal voor je duimen ik heb maandag ook mijn nod dag en de wc zal een veelbezochte plek worden denk ik . Maar we houden elkaar op de hoogt en we zullen zien wie er deze keer zwanger zullen zijn!!! Ik heb deze maand juist nergens last van, we hebben wel voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt, maar ik weet inmiddels dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. De vorige maanden had ik volgens mij echt overal last van, maar nu niks Dus we gaan ervan uit dat het niks wordt (wat we stiekem wel hopen natuurlijk). Maar succes allemaal
Hey cindy, zal ook voor jou duimen meid ! Ik heb verder ook nergens last van hoor. Normaal heb ik alle klachten waardoor je denkt dat het wel eens raak kan zijn en nu alleen dit ! Hou me op de hoogte he en het zal inderdaad de komende dagen weer flink "gluren" worden op de wc
ik heb een cylus van 21 dagen ongeveer vrij kort dus. vanaf dag 10 van mijn cyclus kram in min buik....waarschijnlijk eisprong na 5 dagen weer pijn tot aan vanadaag lichte krampen. maar goed, tis pas mn 2e ronde dus ik begon te twijvelen missschien dat mijn cyclus wel 28 dagen is i.p.v. 21 (vooorheen altijd 21 geweest)dus ik mn banner aangepast.....volgens mn vroige banner kan ik a.s. dinsdag al testen volgens deze pas volgende week...maar ach heb zo'n gevoel dat t m toch niet gaat worden deze maand. en was vorige maand en deze maand echt enthausiast en nu heb ik zoiets van fck it! 't komt als 't komt hoor en zo niet dan niet....
@ Belin , maandag is ook mijn NOD en ook ik heb veel pendels voor oktober .. hoop voor ons ( en natuurlijk iedereen) dat het raak is. Heb al vanaf mijn eisprong een zeurderig gevoel in mijn onderbuik (dacht eerst aan een blaasontsteking), maar dat is het niet. Ook veel moe en hoofdpijn, maar goed we wachten af. Spannende dag maandag!!
Mennie, moet je wel even in de gaten houden je cyclus. Als je namelijk een korte tijd van ovulatie tot aan menstruatie hebt (dat noem je de Luthiele fase), dan heeft het vruchtje te weinig tijd om zich in te nestelen en denkt je lichaam dus dat je niet zwanger bent en gaat dan weer menstrueren. Een vriendin van mij had een LF van 9 dagen en is toen doorgestuurd naar de gyn omdat dit dus te kort was. Maar wie weet is het nu inderdaad anders na het stoppen met de pil! Veel succes in ieder geval! Hier deze maand besloten om voor de 2e te gaan, ik ben na de bevalling van mijn dochter niet meer aan de pil geweest, dus heb gelukkig geen last van ontpillen . Alleen we namen dit besluit rond dag 16 van mijn cyclus, toen sex gehad, maar ik denk dat ik mijn ei toch al eerder had. Ik moet nu nog zo'n 7 dagen wachten, zit op dag 23 en ben wel erg benieuwd! Niet echt kwaaltjes ofzo...alleen wel ineens pukkeltjes die ik echt nooit heb, al zou het me wat vroeg voor symptomen lijken. Succes iedereen!
Ja ook ik denk zwanger te zijn ,ik heb al 2 weken erge rugpijn,misselijk ben heel erg vermoeid,wil eigenlijk alleen maar slapen. Heb 1 keer overgegeven Me urine is troebel,e ik heb sinds 2 dagen witte afscheiding Wat denken jullie? Het is wel eerste ronde! Ik hoop dat ik gelijk krijg nog 4 dagen en dan testen.....
Hey dat van die blaasontsteking dacht ik dus ook heb me urine late onder zoeken maar die was schoon... dus afwachten:S
Hey jessie, ook maandag je nod ! Spannend hoor ......... ik duim voo je meid Zilvevosje; ik probee te wachten tot mn nod pffff
Bij mij gaat het goed.... wilde eigenlijk vandaag een testje doen (hebben van het weekend veel feest en ik houd wel van een lekker wijntje ), zodat ik mocht de test positief zijn niet meer ga drinken.. maar ik heb besloten toch tot maandag te wachten grrr... tijd duurt zo lang. @ Belin & Cin hebben jullie al een testje gewaagd??? Spannend hoor, ik hoop dat het voor ons allemaal raak is!!
Haha mama chan, ook geen geduld meer he ! Ik zit ook op hete kolen hoor maar ga echt proberen om niet te testen voor mn nod en dat is maandag. Weet ook niet of ik het tot dinsdag vol ga houden hoor . ben benieuwd hoe lang jij het vol gaat houden
Hallo, ik wacht nog even af (denk ik) Ik heb nog steeds heel erg het gevoel dat het raak is, ik krijg bijna geen eten weg. Ik at van de week bij mijn ouders en zelfs die viel het op. Het smaakt me gewoon niet zo, bij mij is de urine ook lekker troebel. Maar ik heb gelukkig het geduld dat ik niet perce maandag hoef te testen want ik heb zoiets als het er zit, zit het er nu ook al. Maar ik zal ook zeker geen week wachten voor ik ga testen. Ik ben maandag avond hier wel te vinden denk, vind het ook wel spannend. En wel grappig dat er een aantal meiden gelijk lopen met mijn cyclus. Ik wil het liefst testen als ik niet hoef te werken want ik denk dat het dan ook wel raar is dus het liefst ben ik thuis als ik ga testen. En mijn man wil er ook heel graag bij zijn, maar we zien het niet zitten om maandag ochtend te testen en dan een half uur later naar je werk gaan en dan doen of er niks aan de hand is, dat kan ik echt niet hoor!!!. Ik ben echt een flapuit wat dat betreft. Maar ik hoop echt voor ons allemaal dat het raak is en wie zijn gevoelens juist zijn!!!! Liefs cindy