Hahaha jessy, ja wachten duurt lang he pfffff Cindy, ik ben ook een flapuit hoor. Gelijk heb je dat je dan je mond niet kon houden
Hallo dames! Ik meld me hier ook, ik heb nog steeds geen ongi gezien. Wel steeds ongi achtige krampen. Zere borsten, warrig en hoofdpijn. Af en toe misselijk. Maar ik weet niet wat mijn lichaam me wijs maakt natuurlijk. Ik ga morgenvroeg nog maar even een testje doen! Ik hoop het wel heel erg. We zijn nu een weekendje weg... en er zijn hier allemaal...... OOIEVAARS! Zou het een teken zijn? Liefs!
Nou daan hoop voor je dat het een teken is meid ! Mama chan...sorry lees het nu pas maar waarschijnlijk is het nu alweer opgelost he ?
ik denk het ook, maar ik weet het nog niet... Van de week even een testje doen. Mijn lijf voelt de laatste tijd zo anders dan anders.. kan ook door het stoppen met de pil komen (wat een rotspul is dat). Ik voel me nu 10x beter... en of ik nu zwanger ben of niet, ik voel me goed!! heerlijk.......
Normaal zou ik zaterdag al kunnen testen, maar wil dit eigenlijk nog een weekje uitstellen! Steeds een negatieve test => centjes, centjes, centjes! Heb wel geen klachten, zowel niet van ongi te worden als van zw te zijn! Niks eigenlijk! Dus geen flauw idee of ik nu zw ben of nie!
@ Belin, hoe gaat het? Al een testje gewaagd of zijn de duivels al op bezoek? @ Cindy voor jou eigenlijk dezelfde vraag. Bij mij gaat het nog goed... nog geen duivels dus we wachten af.... spannend!!
hey hier gaat het goed, vanmorgen een vaag testje zie me album:S 2 streepjes ma nie goed volgenmsij ze zitte te dicht op elkaar:S
Hey meid, gaat het weer een beetje ? Ik heb net ff in je album gekeken maar vond de foto niet zo duidelijk en als ik goed kijk zie ik wel iets maar lijkt inderdaad wel heel dicht op elkaar ja. Ga je nog een keer testen of wacht je ?
Ik heb ook even gekeken in je album, maar lijkt mij een erg rare test. Volgens mij horen die streepjes niet zo dicht op elkaar te zitten?!... hopelijk voor jou is het raak!
hey meiden, Spannend allemaal he! Ik heb het al een keertje mogen meemaken allemaal, maar vind het nu weer net zo spannend als toen! Ik heb namelijk net een testje gedaan en er is een heel licht streepje te zien!!! Ik zit wel 2 dagen voor NOD dus nog erg spannend en geloof het nog niet echt, natuurlijk ook nog even afwachten of ik niet over 2 dagen alsnog ongi worde, dat kan natuurlijk.... Maar tis wel weer echt heel spannend! Veel succes met wachten!
Snoozie wat spannend joh.....ga voor je duimen ! Mama chan....ik ga voor jou ook heeeeel hard duimen hoor meis !
Mama chan: heb je foto's bekeken en ja de strepen zijn een beetje doorgelopen op elkaar. Zijn deze van de KV, zo ja, dan moet je opletten dat je precies de hoeveelheid urine erin zet wat ze aangeven. Mischien heb je uit enthousiasme teveel urine erin gedaan, waardoor die zich een beetje heeft verzuipt. Ik zou nog eentje proberen. Succes.
whahaha ja ik geloof ook nie dat deze juist is, 4 druppels, ikke nie gedaan ahahahah @ belin, ik wacht gewoon tot woensdag @snoozie, jessie, belin Ik duim ook voor jullie!!! Succes aan alle anderen Roze Roze Roze Roze Roze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het goed is heb ik gisteren mijn innesteling gehad. Ik had gistermorgen wel een raar gevoel in mijn buik. Het waren geen krampen, het was geen buikpijn, maar ik voelde wel iets. Heel apart. Gisteravond had ik ineens een felle steek aan de zijkant van mijn borst. Het deed echt pijn. Moest echt mijn arm tegen mijn zijkant aandrukken om het te onderdrukken. Dag na de eisprong (tenminste volgens berekening) had ik last van hoofdpijn die maar niet weg wilde gaan. De dag erna had ik weer hoofdpijn.Verder ben ik heel erg moe moe moe. Eigenlijk is dit onze eerste ronde pas, want de allereerste maand dat ik gestopt ben met de pil zijn we er niet voor gegaan. Het ontpillen geloof ik niet zo. ik ben maar 5,5 maand aan de pil geweest. Ik heb op 28 en 29 sept een positieve ovulatietest gehad en rondom die dagen hebben we goed geklust Ik ga vanavond trouwens naar een paragnost toe dus ben benieuwd of dat zij iets kan voelen. (zij is echt goed, want ze heeft al een aantal dingen gezegd die ze eigenlijk niet kan weten) Wachten duurt zo lang, maar daar weten jullie alles van haha. xx Linda