denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Danique.....toch van harte meid ondanks dat het niet in de planning zat

Jessie....he verdorie meis..dat is ff flink balen he. Wens je heeeeeel veel succes in de volgende ronde !!!!

Hier alles goed...nog steeds geen ongi dus erg spannend nog !

2. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ja ik heb op dit moment ook echt wel even een baalmoment maar goed... we houden de moed erin en op naar de volgende ronde! Heb zojuist ovulatietesten besteld dus ik ben benieuwd.

Spannend hoor voor je Belin... hopelijk is het raak voor je meid... ga voor je duimen!!

3. hallo,

ik denk dat de duivel er ook weer aan komt helaas:x
    Heb een heel klein beetje bruin/roze verlies, maar niet zoals anders.
    Normaal is het echt heel slijmerig en nu niet. Maar ik hoop dat het snel voorbij is dan kunnen we weer aan slag. Maar het zet nog niet helemaal door;). Dus ik blijf nog een heel maar dan ook een heel klein beetje hoop houden.
    Volgens mij ben ik elke maand wel schijn- zwanger8). hahahaha....

@danique van harte gefeliciteerd.

@belin ik duim voor je meid!!!!

liefs cindy

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @daniqu gefelciteerd!!!

@cindy sterkte meis:(

Hier ook nog nisk te bekennen..

5. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, logisch toch meid dat je ff flink baalt. Dat moet je ook zeker doen en daarna zet je je schouders er weer onder en ga je er weer voor he meid.

Cindy, vind ik ook hoor meid, gewoon een beetje positief blijven he. Hoop doet leven !!!! We horen het wel he en ik duim dapper door hoor !

Mama chan.....spannend meis, ook voor jou draaien mn duimen op volle toeren !

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik denk niet dat het raak is hoor;)

kweet t nie, ik ga me straks es ff uitzoeken hoe ik het allemaal in me agenda heb gezet met de cycli,

jullie horen van me, dan hoor ik graag reacties:D

7. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Dames,

Hier heel de dag gewerkt, kan nu pas op inet. Vanmorgen nog een testje gedaan, vond het wel erg spannend hoor! Maar hij was weer positief en al een stuk donkerder! Begin toch wel te geloven dat ik zwanger ben!
    Echt bizar, we zouden er weer voor gaan hadden we besloten maar het was inmiddels al dag 16 van mijn cyclus toen we dus voor het eerst onbeschermd sex hadden! En het is dus gewoon meteen raak! Echt bizar!

Danique, jij ook gefeliciteerd, ondanks dat het nog helemaal niet in de planning lag, ik hoop dat je al wat van de schrik bekomen bent!

Meiden, spannend nog even voor de rest...ik blijf nog even meelezen hoor!

Groet Snoozie

8. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Hoi allemaal,

ik heb een vraag over mij ongi en misschien dat jullie kunnen helpen. Heb sinds in gestopt ben met de pil (eind augustus en na reguliere ongi) 2 x 2 dagen licht bloedverlies gehad (bruin). 1 x na 3 weken vanaf eerste dag menstruatie en 1x twee weken later. Kan ik dit nu zien als ongi of niet? Weet niet zo goed wat ik er mee moet. 1e keer had ik veel buikpijn en was misselijk maar 2e keer heb ik niets gevoeld.
    Weet nu niet zo goed of ik aan het wachten ben op ongi of in de volgende ronde zit :(

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Dat weet je inderdaad nooit. Wel heb ik veel gelezen dat het een paar maanden duren kan voor dat je cyclus weer de oude is (na pilgebruik)

Succes

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @snoozie

hoeveelste ronde is het?
    hoelang ben je van de pil af dan

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Mama Chan,

Ik ben na de geboorte van mijn dochtertje nooit meer aan de pil gegaan (condooms) en deze ronde hadden we besloten er weer voor te gaan. Maar we maakte deze keuze net op het moment dat ik al op dag 16 van mijn cyclus zat, maar blijkbaar is dat precies mijn eisprong geweest...dus eigenlijk een 1/2 ronde :D

Hoe is het met de andere, al nieuwe testers geweest??

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snoozie, van harte meisje !

Hier alles goed...nog steeds niks te bekennen :D

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Haloooo

Ook hier nog niks te bekennen, gister wel ongikrampjes gehad en btje afscheiding ,ma verder noppes

14. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik denk ook dat ik zwanger ben.

Ik ben al een paar dagen moe. Sinds gisteren moet ik heel veel plassen en ik heb steekjes in mijn borsten. Ook heb ik soms een zwaar gevoel in mijn onderbuik.

Dit is de eerste maand dat we er voor gegaan zijn. Waarschijnlijk is er vorige maand wel een bevruchting geweest. Ik ben bij een paragnost geweest en die voelde heel duidelijk dat ik zwanger was ( heeft ze achteraf pas gezegd), maar ik ben toen gewoon ongi geworden. Ik vond het toen wel vreemd dat ik was stolseltjes verloor bij de eerste veeg. Dat heb ik normaal eigenlijk nooit. Dus ik kan het best geloven.

Het duurt alleen nog een paar dagen voordat ik kan testen.
    Toen ik zwanger was van Bas had ik ook al een week voor NOD last van mijn buik, borsten en moest ik veel plassen. Dus wie weet.

Zijn er nog meer mensen die ongeveer een week voor NOD al vanalles voelen en die later zwanger bleken te zijn?

Liefs, Linda

15. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey mama chan....bij jou ook nog niks dus, spannend hoor. Duim weer verder voor je meid !

16. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Linda, zal ook voor jou duimen !

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja ahah vooral vind ik het vaag omdat ik altijd een routine heb voor mijn ongie eraan komt die routine heb ik gehad vandaag ma verder niks

18. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja dan is het inderdaad vaag....afwachten maar weer he, daar zijn wij vrouwen toch heeeeeel erg goed in :p

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    eeeh ja afwachten, maar ik il het wel wte voor vrijdag want heb hele wknd feest

heb jij dat ook vlagen van braakneigingen?
    das mie vies:S

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hi meiden, ik heb vanochtend voor een tweede keer getest, maar helaas: negatief :( Dus nu maar w88 op de red devils..ggrrr

Deel Deze Pagina