Hallo dames, Ik had net met afvegen een klein drupje bloed, helderrood! We hebben zondag voor het laatst seks gehad... Kan dit dan een innestelings bloeding zijn? Of is dat niet mogelijk en komt mijn ongi eraan? Liefs!
Hoi allemaal, Ik denk ook dat ik zwanger ben... Me tepels zijn heel gevoelig, worden donkerder en komen meer bultjes op.. Me temp. voor de eisprong was 36.5 na me eisprong 36.8 en nu 11 dagen na eisprong al een paar dagen 36.9/37.0 Gister was ik onderweg na een vriendin, en werd toch een potje misselijk... En verder heb ik gewoon een heel raar gevoel ik me buik, en nergens tekenen van een ongie.. liefs
Ohja, en gister op bed had ik ook buikpijn/misselijk me vriend moest gewoon stil blijven liggen anders had ik echt het gevoel dat ik over me nek zou gaan.. En vanmorgen toen ik nog op bed lag last van buikpijn/misselijkheid.. We gaan vandaag een test halen maar durf het eigelijk niet zo erg, bang dat ie dan wel negatief zal zijn, terwijl ik dit nog nooit gevoeld heb..
Hallo dames, Ik durf nog niks te hopen, bang dat het tegen valt. Dit is voor ons ronde 5. Maar ik heb deze maand wel andere klachten, sowieso heb ik mijn eisprong op kunnen sporen en heb gisteren (8 dagen na eisprong) 1x wat bruin slijm verloren in mijn urine. Tot nu toe weer gewone urine, zonder gekkigheid. Verder heb ik vollere borsten, met veel meer bultjes dan normaal, de tepelrand is donkerder en op mijn tepels zit een witte vlek. Af en toe wat steken in mijn lies en mijn buik is wat opgezet. Super moe en mijn temperatuur blijft op 37 graden of hoger. Zit op dag 30 van de cyclus, ik heb afgesproken te willen wachten tot zeker 16 oktober met testen. Tot die tijd hopen dat alles goed zit en wij het daarna van de daken mogen schreeuwen! Groetjes, J2J
Hey J2J, Volgens mij hebben wij bijna de zelfde klachten.. Ik heb ook nog nooit zulke bultjes op me tepels gehad en m'n tepelrand is ook donkerder dan anders.. Behalve dat jij beetje donker slijm hebt gehad. Lastig he dat wachten... Ik zit zelf de hele dag op google alle klachten op te zoeken en kom alleen maar uit op zwangerschapsverschijnselen, het liefst zou ik gewoon BEN IK ZWANGER? willen intypen... maargoed dat helpt dus niet hahah.. succes nog even met afwachten groetjes
Tja, ik ben hier nu niet echt op mijn plaats met wat ik ga zeggen! Maar ik heb het gevoel dat de duiveltjes op komst zijn :x! Normaal vanaf morgen of zondag zouden die kunnen komen! Lichaam zegt niet echt zw te zijn! xxxx
Hallo allemaal, Ik ben 2 dagen over tijd. Zeker van m'n eisprong op 23 september, de dag ervoor heb ik namelijk een inwendige echo gehad bij de gyn voor een follikelmeting. Die was toen 19,5mm. Stond op springen dus! Alleen 1 maar... er is die dag ook een samenlevingstest gedaan. Die was (weer) negatief en is besloten om met IUI te beginnen. 19 oktober krijg ik een laparoscopie om te kijken of mijn eileiders open zijn. Inmiddels geen bloed te bekennen hier en last van zere borsten. Ik zou een test moeten doen, maar heb het afgelopen jaar zoveel negatieve in m'n handen gehad dat we nu nog even afwachten. Succes met wachten allemaal!!
Zo mijn ongesteldheid is alweer bijna voorbij dus op naar een nieuwe ronde. Heb gisteren mijn ovulatietesten binnengekregen dus ik ben benieuwd of deze maand onze maand gaat worden!!! Ik ga voor jullie allemaal duimen dat het raak is. Liefs
Hallo dames, Ik denk ook dat ik zwanger ben. Als ik de ovulatietesten moet geloven dan heb ik op 29/30 sept mijn eisprong gehad. Ik ben nu erg moe, soms last van maagzuur, steekjes in mijn borsten en een drukkend gevoel onder in mijn buik en mijn darmen gaan nogal te keer. De ene keer kan ik wel naar de wc en de andere keer krampen. O ja en ik moet meer plassen dan anders. Ik moet nog een paar dagen wachten oh en wachten duurt altijd zo lang. Wat denken jullie? kan ik zwanger zijn met deze symptomen? Liefs, Linda
Redelijk regelmatig, kan eens 1 of 2 dagen verschillen. Maar omdat ik ook temperatuur weet ik wel dat ik een luteale fase heb van 13 à 14 dagen. Daar zit ik nu dus overheen. Ga denk ik toch maar een testje halen straks!
Succes met testen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Heb je nog wel geklust toen je wist dat je ei op springen stond?
Hoi MH1113, Erg he, ik weet er alles van, heb diezelfde "tik" om te google-en. Pfff soms wordt ik een beetje moe van mezelf. Maar met alle ooievaars die hier in de wijk landen, wil ik de ooievaar nu naar mijn huis lokken , hij/zij is zo welkom! We wachten samen nog eventjes af, wanneer kun jij testen? Groetjes!
Ik krijg steeds meer last van maagzuur. Dat heb ik normaal nooit. Alleen toen ik zwanger was van Bas had ik het (denk vanaf de bevruchting al) Dus ik hoop het zo. En ik ben ook zo moe, al kan dat natuulijk ook van Bas zijn. hij slaapt de laatste tijd wat onrustig, maar toch dat doet hij al een paar weken en nu ineens de laatste week voel ik me pas moe. Dat valt toch op. Ik kan trouwens ook moeilijk in slaap komen. Jammer dat ik nog een paar dagen moet wachten, maar ik vind het ook zonde om nu al testen, want ik weet toch dat er nu negatief staat. Mijn ei is net 8/9 dagen geleden.
Hoi J2J, Ik wist niet zeker wanneer ik kon testen, omdat me cyclus heel onregelmatig was, ( 50-39-44-36 ) dus ik dacht haal die van de KV op zodat ik morgen kon testen, maar kon niet langer wachten omdat ik gewoon haast 100% zeker wist dat ik zwanger was, ookal ben ik het nog nooit eerder geweest... En ja hoor om half 4 getest en hartstikke roze 2de streeep! Dit was trouwens de eerste maand dat ik ging temperaturen en volgens mij heeft het dus geholpen.. Ik doe er morgenochtend voor de zekerheid nog 1, maar volgens mij ben ik gewoon zwanger, want hij was zo duidelijk! J2J, geef de moed niet op, ik kan natuurlijk makkelijk praten nu, maar niks is erger dan die onzekerheid, me vriend werd er al gek van dat ik de hele dag erover praatte haha ! Maar het wachten word beloond