denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    als ik vermoed dat ik ongi wordt dan test ik zondag
    en als ik niets vermoed dan waag ik zaterdag al een testje. ik heb die van de kruitvat 2 voor 5 euro. dus de tweede test kan ik bv op maandag doen.

ik slaap al sinds een week of twee niet meer op mijn buik, terwijl ik echt een buikligger ben, vannacht ging toch op mijn buik liggen om te proberen aangezien ik weer vanaf 4 uur wakker lag en echt niet meer kon slapen.
    maar op de een of andere manier ligt het gewoon niet lekker meer.
    hopelijk voor een goede rede :D :D
    ik heb ook sinds vanochtend gevoelige tepels.

ik zweet ook ontzettend zit van s'ochtends vroeg tot sávonds met een armloos topje aan omdat ik me helemaal leeg zweet.

herkent iemand dit?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spanned he meiden? Nog een paar dagen volhouden! Ik herken het zo goed en het blijft eeuwen duren zo'n cyclus, vooral die 2 weken na je ei, ongeacht je nu 2 maanden of 10 maanden bezig bent..

Cindy (weet je nick nu even niet): Gefeliciteerd meid! Eindelijk! Kun je voor ons wat symptoompjes opschrijven waar je last van had? Kunnen wij ons weer lekker gaan vergelijken ;) hehe

Hier alles goed. Heb gister wat last van achter mijn schaambeem, beetje zwaar gevoel en ook in mijn linker zij/onderrug.. weet niet wat daar zit. Ook had ik het met vlagen heel koud. Nog 2 dagen dan zit ik op CD 24 en over 6 dagen op CD 28.. heel spannend nu. Mijn borsten doen niet pijn en zijn ook niet gespannen. Alleen als ik op mijn zij ga liggen dan doet het zeer als ze zakken zegmaar (voor hoever dat kan bij een kleine cup maat lol)
    Heb geprobeert op te zoeken hoe ik me de vorige maanden voelde maar kom er nu achter dat ik het niet altijd volledig heb opgeschreven in mijn schrift. Mja.. je kan niet alles hebben. Heb vanavond nachtdienst dus ga dan wel even zitten en bijschrijven. :)

Succes meiden! Knuffel van mij!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja dat heb ik ook wel, in de ochtend vooral en snachts..

4. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Van mij wisselt het af, soms ijskoud, soms badend in het zweet, grieperig. dat had ik ook wel toen ik zwanger was van mijn dochtertje.

5. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja idd s'nacht ook
    dan wordt ik wakker en heb het stikheet.
    een paar dagen terug was het s'nacht -0 maar ik lag te zweten.
    bizar!
    hopen dat het een goed teken is.
    ;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat wat jij hebt herken ik wel, maar kwam hier eigenlijk helemaal niet kijken of ik iets kon herkennen ;). Wilde gewoon weten of er inderdaad vrouwen zijn die "weten" dat ze zwanger zijn.

Mijn ei was ook ineens laat en mn temperatuur is heel anders dan anders. Verder nog geen klachtjes hoor, want zit pas op dag 4 na eisprong!

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Echt heel spannend allemaal meiden!
    Hier alles rustig, wel wat koud en soms wat steekjes in de buik, verder niets, dus in t weekend zal het wel :evil: zijn.
    Ik duim voor iedereen hier dat t raak is!
    xxxx
    uit brabant

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ONDERTUSSEN AL3!

(als ik goed heb geteld :oops: )

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben benieuwd of het uiteindelijk bij alle 3 klopt! Jij mag morgen testen he, echt spannend hoor!

Heel stiekem hoop ik dat ik deze maand een innestelingsbloeding krijg, maar weet dat het eerder uitzondering dan regel is... ;)

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ze hebben alledrie pos. getest!! dus het klopte wel (bij hun);)

ja ik mag morgen maar durf niet zo goed.
    raar he mag je eindelijk, durf je niet :) :)

heb sinds ong. dag 25 last van of vroege :evil: of innesteling

heb elke keer alleen als ik naar de wc ga rood/rose/bruin bij het afvegen
    vorige zw. ook gehad van dag 21 tot26 weet het niet

ga toch maar morgen testen als de :evil: me niet te vroeg af zijn :)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik had het gelezen ja dat je al een tijdje een egeboog in je onderbroek hebt ;). Hoop voor je dat je posi test! Zou wel heel naar zijn voor je denk ik als je nu negatief test, vooral omdat je bij je vorige zwangerschap ook dat bruin/roze bloed had een aantal dagen van te voren! Dan ga je "stiekem" toch heel veel hoop hebben...

Zal voor je duimen morgen! Spannend!

ps: heel knap dat je nog niet hebt getest...is mij nog niet gelukt helaas, maar wordt wel steeds minder vroeg en minder vaak bij mij ;)

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    :oops: oh ja dat had ik geschreven ja :) :) alleen het rare is dat mn slipje gewoon helemaal schoon is maar dat het op het wc papiertje is

en :oops: heb stiekem 1apr. getest :oops: helaas neg. maar ook stom van me om niet te wachten tot nod.
    ik weet van de vorige keer dat ik paar dgn voor nod ook neg. had getest en nod dag licht pos. en toch testen he, helaas duurde dat maar 10 wk

dankjewel er zijn er meer die morgen mogen testen ben benieuwd ;)

even een vraag ;voel jij je ei? ik dacht iets te lezen hebben over dat je 4 dgn terug je ei hebt gehad

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dames mag ik mee doen? :) ben 7 dagen overtijd en zie licht streepje op cb maar ben nog niet overtuigd. ik heb echt al 100 testen gedaan denk ik.. voel me wel zwanger.. net als bij de eerste heel raar

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    gezellig kom er bij ;)

:eek: je bent al overtijd kan je niet vragen of je bij je ha een test mag doen en als die het niet vertrouwt mocht het daar neg. zijn

kan hij aan de hand van eerst licht pos. misschien bloed laten prikken ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zie nu dat ik egeboog had geschreven haha, maar gelukkig snapte je het :p

Ik gebruik ovutesten en de 28e was ie posi en de 29e heb ik inderdaad mn eisprong gevoeld.

Zag dat er meer mogen testen binnenkort. Spanned hoor. Dan duim ik voor iedereen hier hihi

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nisa: ik heb al gebeld ik moest gewoon nog even afwachten, oke dan maar.. ik ben er niet de hele dag mee bezig ofzo he :) word echt crazy van mezelf me baas vroeg zelfs of ik zwanger was gister. je ziet zwanger uit zei ze.

17. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    @dianne: proficiat al hoor!

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nou dankje denk ik dan haha, ben nog niet helemaal overtuigd! en hoe is het bij jou?

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    mn moeder ook zomaar vraagt ze opeens en ben je weet zwanger :confused:

toen ik vroeg hoe ze dr bij kwam zei ze nou mag het toch wel vragen :confused: ze dacht het alleen maar
    nou wonen mn moeder en ik heeeeel ver uitelkaar dus spreken we via msn gezellig webcammen :)

belde mn oma een dag later van hoi alles goed? en nog wat nieuws :confused:

nouuuu vond het heel vreemd. maar jij ook zoiets meegemaakt
    je raakt helemaal overdonderd of niet , ik wist eerst niet wat ik moest zeggen

@en lotte87: das wel fijn ik "voel" mijn ei niet dat vind ik jammer
    maar mocht deze ronde niet geslaagd zijn ga ik wel de volgende ronde tempen ;)

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nisa: raar is dat he! hoe is het heb je al kwaaltjes?

wij waren er niet mee bezig, maar wij hebben een ongelukje gehad zeg maar. Maar als het zo is heel welkom natuurlijk.

Mijn buik doet pijn, en heb het gevoel de hele tijd naar de wc te moeten (sorry) maar er komt niks, gewoon kramp dus. Ik heb ook getemp en mijn temp is al dagen veel hoger dan normaal!

Deel Deze Pagina