Mij valt het op dat buren, kennissen, vrienden zeggen van 'he, tijd om aan een volgend te beginnen he'...
tja kwaaltjes heb na mn ei (volgens de calculator) voel hem zelf nooit steken onder in me buik, regenboog , (rood/bruin/rose met afvegen zon pijn onderrug zure in mn keel( klinkt stom weet ik maar je let natuurlijk op alles en dit had ik vorige zw ook) misschien wil ik te graag dat kan ook helaas geen gespannen borsten ik voel me opeens zo n rare muts nu ik het zo terug lees ach die vrouwenlich. van ons he :x maar voor de rest gaat alles goed ik ga wel tempen na deze ronde (mocht het niet lukken)
haha valt wel mee hoor! net nog ff een test er tegen aan gegooid niks te zien dus... ik doen het niet meer tot volgende donderdag dan ben ik twee week overtijd. word gek hier van!
onze baby wens is zo toegenomen (vooral na MA met 10 wk) dat het gewoon niet snel genoeg kan gaan, mn man vind dat ik te veel op deze site ben en dat ik ik er zowiezo te veel mee bezig ben maar ja hij heeft makkelijk(er) praten vind ik ik kan niet zo nuchter zijn als hem,sorry ik wik gewoon mn baby in mn armen, gezond en wel en als je ziet wat voor mensen kinderen krijgen en hoe ze die behandelen kan ik echt nijdig worden, ik heb dan echt medelijden me die kind en bij ons (en vele anderen) zon kleintje meer als welkom maar moeten zo lang ervoor wachten. zoo dat is er ook uit ben helemaal gestrest door die nod
hoi dames nou hier nog niks te zien hoor dus misschien morgen op dag 29 en hoop alleen niet dat me cyclus steeds langer gaat worden hoor pfff wordt gek van dit lichaam hahahaha liefs lisje
heb voor het eerst mijn eisprong gevonden dmv ovutestjes en hebben er flink op los geklust dus ik heb goeie hoop nu hopen dat volgende week mijn testjes ook positief zijn erg spannend allemaal
Ondertussen voel ik me een beetje belabberd, steken in mijn zij, oprispingen, ... En zin om morgen al een testje te wagen, wat natuurlijk kan Misschien doe ik het wel morgen al als ik straks nog in een winkel geraak...
Ah, t worden er steeds meer hier, super leuk en gefeliciteerd! Ik moet nu nog naar mn opleiding (naast mn baan) en dan duik ik mn bedje in, heb het echt ijskoud vanaf uurtje of 11 en raak t nie kwijt, en mega down, kan niks aan nu....de ongi komt er waarsch aan, maar mag dan wel wat vlotten want dan voel ik me waarsch weer veel beter! xxxx uit Brabant
nou ik doe mee morgen vandaag erg verstopt en buikkrampen en vanochtend erg zware borsten net als de vorige keer ik wil nu toch wel eens wat zekerheid ik maak mezelf langzaam aan een beetje gek
allemaal geke wijven hier (sorry dames) maar het is zo stressen ik begin al zowat tegen mezelf praten of het voelt zo omdat mn mannetje gewoon niet luisterd en ik doorpraat
Gister mijn NOD. Geen duiveltjes te bekennen. Wel vandaag wat bruine/rode afscheiding? Khoop dat de nog niet langskomen!
sorry .maar relaxt toch dat je temp zo om hoog schiet?maakt het wel spannend zo! meissie ik duim voor je!het is je gegunt!