Jah idd, want ik herken het wel als ik wat bruinverlies heb, dat betekend meestal ongi, maar dit ziet er toch weer anders uit... Afwachten dus maar
hoi dames nou denk toch dat het gaat komen zag helaas wat rood in me urine snik snik dus dan maar weer door naar de zoveelste ronde liefs lisje
balen zeg meid. ben je van plan om naar de arts te gaan?of ben je dta al geweest zie nammelijk dat je al vanaf 2007 gestopt bent?
Hee meis. Hoe komt het dat je kliene hoop begint te krijgen? Voel je iets aparts of gewoon een goed gevoel? Ben benieuwd omdat we even ver zijn en de innesteling vanaf morgen kan zijn Ben benieuwd of ik dan weer allemaal gekke dingen ga voelen haha. Hoop t niet eigenlijk, want het kan je echt gek maken. Hoop voor jou dat je niet telleurgesteld wordt over 9 dagen
ben al in het ziekenhuis geweest bij was alles goed behalve dat ik meot afvallen en stoppen met roken en vriend zijn zwemmers zijn iets traag maar niet te erg om niet zwanger te worden dus hij moet ook stoppen met roken en als het dan in juli/aug nog niet gelukt is mogen we terug komen
Geen tijd meer gehad om zwangerschapstest te kopen. en morgen voorbereiding voor de 1ste verjaardag van mijn dochter. Mijn man brengt dan een test mee van de winkel. Dan zaterdagochtend testen... Maandag zei ik 'ik test zaterdag als ze er dan nog niet zijn' maar ik had nooit gedacht dat het zo ver zou komen... Maar er is nog tijd tot zaterdag, wie weet...
ik wou eigelijk morge testen ma ik stel het denk toch uit na het weekeind! maandag ochtend denk heeft me lichaam zeker de tijd als ik zwanger ben dan hcg aan te maken
gister avond/nacht heb ik echt rood bloed gehad met afvegen echt een veeg zeg maar (het zal vast doorzetten strakjes) dus ik denk dat het over and out is heb de hele nacht over babies gedroomd ik denk dat ik toch maar iets minder vaak op deze site kom want dit gaat niet de goeie kant op zo voor de anderen succes! ik blijf nog wel volgen hoe het met jullie is en wie d'r allemaal pos. gaan testen , ik hoop jullie allemaaaaaaaaaaal -knuffel-
is ook zo, ben al 3 dgn kotsmisselijk dus mn lich. houdt me zo voor de gek dat het gewoon niet meer leuk is maar het was echt rood heb maar een maandverband omgedaan maar s ochtend gewoon schoon ik wacht vandaag af kijken wat er gebeurd als het niet doorze test ik pas morgen maar heb weinig tot geen hoop meer
ik hoor dat sommige dames zelfs rood verliezen terwijl ze dus wel zwanger zijn. wacht nou maar gewoon af meid.weet dta het moeilijk is. succes nog vandaag .ik ga naar me werk!lekekr naar buiten met de kids! liefs
Zijn er dames die getest hebben vanmorgen? Ik ben benieuwd! Bij mij nog een dagje. Ik weet niet waarom ik precies morgen uitgekozen heb om een tweede test te doen. 't Is de verjaardag van mijn dochter, en dan is het een week geleden dat ik getest heb,... Het blijft spannend. Ik slaap ongelooflijk slecht, en wordt wakker in het zweet, vijf seconden later heb ik dan ijskoud. Ik heb vreetbuien. Maar ook dat kan allemaal te maken hebben met ongi.