oh dat zou een super verjaardagscadeau zijn volgens mij durven er maar weinig te testen is het eindelijk zover ik heb woensdag getest en was neg. dus vandaag zal niet zoveel uitmaken en ik heb te mkn met die volgens mij willen doorkomen maar er waren er meer die vandaag mochten testen zouden ze nog niet wakker zijn denk je
Niet wakker, of nog niet achter de pc, 't is nog vroeg he Zeker dat je duivels doorkomen? Ik heb dat nog nooit gevoeld, dus de steken die ik al sinds een paar dagen voel, associeer ik daar ook niet echt mee... maar men weet nooit. Het lijkt me wel een leuk kado om morgen positief te testen.
nou zeker ik weet het niet heb sinds dag 22 al zon pijn li onder buiksteken/ krampen en sinds dag 26 dat ik rood/brui/rose verlies en mega rugpijn 3 dgn misselijk maar toch neg getest eergister dus ik kijk het maar nog aan ( meer kan ik momenteel toch niet)
ik heb ook nog geen ongi singalen opgepikt dus ik ga morgen testen samen met mijn vriend. spannend.. ik hab vannacht weer voor het eerst heel goed geslapen. en voel me nu erg rustig en heb eigenlijk nergens last van stilte voor de storm.......
goedemorgen dames nou nog steeds geen ongi te zien en ook geen rose en ook niet in urine ik zit nu op dag 29 heb altijd 28 gehad 1x uitschieter van 33 en vorige maand ook 29 heb gister nog getest en die was nega dus ik ga niet meer testen eerst kijken of ik deze week nog ongi wordt anders volgende week testen als ik dan niet ongi ben ik hou jullie op de hoogte liefs lisje
Ik heb vanaf mijn eisprong allemaal kwaaltjes, nu duurt mijn nod nog maar 3 dagen, alle kwaaltjes weg! heb gisteren ook getest, negatief... ik haaaaat wachten!
volgens mij ben ik gewoon ongesteld geworden kom net van de wc en inlegkruigkruis was bruin je zag ook zon donkerrode beetje klodderige druppels(sorry klink ranzig) dus ik denk dat dat rode veeg gisteravond begin was van mens. en dat het nu komt alleen zo klote gewoon dat het niet gewoon vloeit zeg maar dus ik beschouw deze ronde "misgeschoten" in aprilen mei neem ik "pauze" dit kost me te veel energie en probeer ik me ei te vinden ik denk dat ik hm aan de hand van mn schriftje heb gehad zo op dag 16 toen heb ik genoteerd dat ik steken had onderin mn buik dus kan dat dat mn ei is geweest maarheb geen extra afscheiding genoteerd dus zal de komende cyclus beter in de gaten houden ook beginnen met tempen (weet nog niet hoe ik die moet aflezen maar goed ) en de derde ronde lekker klussen ik hoop dat jij en de anderen WEL een pos. test in handen mogen hebben het is jullie zeker gegund (na al die stressen )
hello, Ik denk dat ik zwanger ben. fikse borsten, over tijd, puistjes, hoofdpijn, moe en lichte buikkrampjes. en het leuke was dat iemand vandaag zei: Wat kijk je apart uit je ogen haha. Is nog noooooit tegen me gezegt! nof even een paar dagen wachten en dan testen.ik ben heel erg zenuwachtig en denk er iedere 5 min wel aan pffffff. Ik wil het zo graag.
klopt maar goed, nou hoe is met jou je had al licht pos. getest wanneer ga je weer testen? nog geen gelukkig
Meiden, graag even jullie mening... morgen gaan we met een stel vriendinnen uit eten. Ik heb even op de kaart van het restaurant gekeken maar qua voorgerechten staat er niet echt iets op wat me lekker lijkt, behalve dan carpaccio... ik ben gewoonlijk dan ook altijd een fervent carpaccio-eter. Zouden jullie het eten (maandag NOD)?
Nisa, wat balen zeg, maar het komt vast goed een volgende ronde. Snap dat je t ff laat rusten, t is ook om gek van te worden, pffff Wel elke keer weer een teleurstelling... xxxxx uit Brabant
ja maar goed. misschien beter zo (nu het neg. is makkelijk praten ) ik ga in mei vliegen ivm bruiloft buitenland dus mn mag zag er een beetje tegen omdat het schijnt dat je beter in de tweede trimester kan vliegen. en hij was bang (en ik ga alleen) ook omdat we eerder MA hebben gehad wil hij geen enkel risico lopen ik denk dat we dan ook echt opnieuw zullen beginnen ben 28 mei terug 1 dag later ongesteld en dan ffffffffffffflink klussen, dan hebben we elkaar toch gemist indie week dus zal wel goedkomen. ik hoop dat ik dan bij jullie om "advies" kan vragen omdat jullie dan al zwanger zijn ik kijk nog even mee met de laatste dames niet nog moeten testen en dan blijf ik paar weekjes weg
hai jah ik heb een test gekocht vanmiddag. ik ga dit weekeind testen. ben bang dat ik teleurgesteld word als ie neg. is. dit weekeind gaak het doen. ik had al voor mijn nod getset maar neg. dat was 4 dgn ervoor met een cb met indicator. We zijn nu 4 maanden bezig. Jullie horen het!
Hai dames. @Gimena: Heb je vanmorgen nog getest? Spannend! @Nisa: Jammer dat je ongi bent geworden en al helemaal omdat je toch een voorgevoel had dat het goed zou zitten...Hoop dat je snel zwanger bent. Soms lees ik hier dat meiden zeggen dat iemand tegen ze heeft gezegd dat ze er zwanger uitzien en dan denk ik (heel eerlijk gezegd) wel eens: 'zal wel komen omdat ze weten dat diegene een kinderwens heeft. Nou belde gisteren mijn collega/vriendin mij op en zei als eerste: 'en ben je al zwanger?'. Dus ik werd een beetje geirriteerd omdat ze wist dat ik nog ruim een week moet wachten. Zegt ze: 'ja, het gaat helemaal goed komen, ik voel het gewoon!' Zij heeft heel vaak een kloppend voorgevoel dus moet oppassen dat ik me daar niet aan optrek nu! Maar vond het wel grappig. Zij is nu zelf 6 weken zwanger en heeft 3 maanden terug een mk gehad. Toen we op wilden hangen zei ze: 'voorzichtig met je baby he?!' Moest wel lachen...Dus dat vond ik wel apart...Maar ja, ik denk dus NOG niet dat ik zwanger ben, maar zij wel haha Vreemd dat er zoveel nega testen en al best lang overtijd zijn! Succes nog allemaal met testen en hopelijk snel meer posi berichten!