Nou, lichte testen (en zeker 3!!) zouden toch wel kunnen betekenen dat het raak is hoor!!! Licht is ook positief, zeker als je het daarna nog 2 keer hebt. Heb je verschillende testen gebruikt? Oh, ik hoop het echt voor je, heb je verder ergens last van? xxxxx uit Brabant
@gerianne ben het eens met brabantse positief is positief licht of donker dat maakt mij niet uit nou zit ik wel te twijfelen moet ik je nou wel of niet feliciteren waanneer ga je weet testen, anders feliciteer ik je dan maar
Goedemorgen, Het zou kunnen dat ik ook zwanger ben.. gister een licht positest maar wel te zien.. vanochtend moest ik m tegen het licht aanhouden dus lichter dan gister... Voel me wel zwanger, pijn in mn borsten, beetje misselijk etc... Weet het ook niet... hoop niet dat de innesteling verkeerd gaat.. Oh ja heb geen foto's trouwens.. maar die test van vanochtend zou toch niet te zien zijn op de foto..
ik ben bang dat ik ook gewoon ongi wordt vandaag.. Vanmorgen lichtroze/wittige afscheiding (sorry) alleen normaal heb ik een week voordat ik ongi moet worden al bruinige afscheiding. Heeft iemand dit eerder gehad?? Ik dacht namelijk echt dat het deze x raak was
niet zo negatief er zijn zat dames die rose afveegden terwijl ze zwanger waren (waaronder ikzelf ) dus geen bloed is goed had je al getest?
@ bruidje: je zit nog 5 dgn voor nod dus dat het licht pos. is heel verklaarbaar anders test je morgen toch nog een keer wel spannend ik zal ook voor jou duimen
ik weet het niet meer mijn testen worden maar niet donkerder had gisteren last van afscheiding/bloed bij het afvegen tot nu toe vandaag nog niks meer godzijdank wachten nu maar met spanning af kan nog niet echt juchen
ong een week voor nod begon het: licht rose bij het afvegen daarna rose/bruin iets op ondergoed en witte /creme afscheiding/ slijm gevolgd door gelig afscheiding, gevoelige/ pijnlijke borsten steken in in mn buik m.n. onder toen een paar dgn geen afscheiding een steeds groter wordende boezem enorm pijn onderrug leuk he die details , sorry maar ja kan het niet anders zeggen
daarom maar jij bent zie ik 1 dag overtijd wanneer wil je testen ik zie dat je in ronde 13 zit wie weet wordt 13 wel jou geluksgetal [-o<
ik wil morgen gaan testen(toestemming van em mannetje) maar ga er nog steeds vanuit dat ik ongi word vandaag! ben al eerder zwanger geweest (6weken,kwam er pas met 8 weken achter door de pil heen en 4.4 weken en 1 bij 4.5weken)en her ken sommige dingen wle,maar alles kan ook bij ongi horen. we gaan het allemaal wel zien. ik ga zo lekker rotterdam in! even afleiding en genieten van het mooie weer. hou je op de hoogte!
ik duim nog steeds dat de 13e jouw geluksgetal mag worden heb zelf een ma gehad met 10 wkn, das niet niet zo leuk ik hoop dat het deze keer helemaal goed komt voor ons allen ow mag ik vragen kom je zelf uit rotterdam of ga je stad-den kom zelf uit rotterdam maar ben mn liefdde achterna gegaan en woon sinds 2 jaar in turkije. ik kreeg gelijk grote ogen toen je r,dam noemde
ik meld me aan.... nisaaaa wat gaaf dat je in turkije woont... ik heb ook buitenlandse ouders. Maar woon bijna mijn hele leven al hier...
nu het mooie weer er weer is is het prachtig hier maar toch mis ik mn kikkerlandje wel af en toe mensen hier zijn anders kom in mei naar nl. fam. opzoeken en mn broer gaat trouwen dus ga lekker de stad in ik mis rotterdam thuis is gewoon anders maar ben heeeeeeeeel gelukkig hier waar komen jou ouders vandaan we gaan wel helemaal off topic maar goed