denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0

Mijn ouders en ik natuurlijk ook zijn Marokkaans, maar woon al zo lang hier dat ik me helemaal thuis voel is ook echt mijn kikkerlandje, vind het heerlijk als ik in marokko ben maar ben altijd weer thuis als ik hier ben. Ik vind het heerlijk om al die culturen te mixen....

ontopic ik ga nu de test halen.......

2. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    ik heb zelf ook het gevoel zwanger te zijn. 2,5 week na mijn menstruatie een bloeding gehad wat erg veel lijkt op een beschrijving van een innestelingsbloeding. Toe nu toe negatieve test. Maar heb toch iedere dag menstruatiekrampen de ene dag erger dan de andere, en dus niet ongesteld??? Mijn borsten zijn groter geworden, mijn tepels zijn erg gevoelig. Voel het zelfs bij het autorijden. En 's avonds een erg opgeblazen buik. Overdag erg moe en 's nachts slecht slapen....

Gek wordt ik van die onzekerheid. Ik heb echt zoiets van oke, als ik niet zwanger ben, laat de ongi maar komen. En anders doe me een positieve test....het is een kwestie van geduld :( .

Groetjes

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    heb nu steeds pijn in mn buik alsof ik mn buikspieren te hard getraint heb, heb het met gaan zitten en met lachen....???
    toch een naderende ongi dan?
    xxxx

4. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0
    Nou test gehaald, die van 2 voor 5 zijn op hahaha.. dus dan maar die duurdere van de kv maar niks noppes nada , is negatief.. :(

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik begrijp het niet, waarom kan je nou niet gewoon pos. testen als je overtijd ben
    die vrouwenlichamen van ons toch.
    ik vind het echt ja sorry maar gewoonweg klote voor jullie
    omdat je nu in een mega onzekerheid zit
    lijkt me echt moeilijk
    toch heb ik hoop dat jullie toch pos. gaan testen heel binnenkort
    - hug-

6. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0

hug back to you... nou denk dat ik verkeerd heb getest haha want ik kon of die test in een straal houden maar dat is zo een gedoe of opvangen en dan het puntje van die teststick in de urine houden en ik heb die hele teststickgedeelte en ingehouden hahah. Ga echt niet nu nog een keer testen die dingen kosten 12 euro beetje zonde van het geld.
    Morgenochtend ga ik opnieuw proberen......

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    :) slim

die dingen kosten idd. klauwen met geld 12 euro :eek:
    jammer dat ze die2 voor5 niet hadden van kruidvat
    zelf niet gebruikt maar hoor hier bijna niets anders hihihihi

misschien dat ze het morgen wel binnen krijgen heb je anders gevraagd wanneer ze weer binnenkomen

@brabant meisje, hoe gaat het nu met je ? na 6 dgn nod hoop ik toch dat die :evil: mogen blijven daar waar ze nu zijn :x

8. Salsa

Salsa Lid

10 apr 2009
    52
    0
    0
    Ik ga straks naar mijn ouders en dan kijk ik daar even, morgen en overmorgen zijn de winkels dicht hier, pasen he....

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @mickie: ook al lang voorbij nod en geen posi. test balen,
    hoop gauw dat je wel een posi test hebt;)

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    @brabant meisje, hoe gaat het nu met je ? na 6 dgn nod hoop ik toch dat die :evil: mogen blijven daar waar ze nu zijn :x[/quote]

Heey Nisa,
    Ja, alles goed hier, behalve spierpijn in mn buik en pijn in mn borsten nergens last van, geen ongi/gevoel, pfff. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om zwanger te zijn en acht de kans redelijk klein, maar ja...waar blijven mn duivels, de afgelopen 3 maanden heb ik ze toch ook gewoon gehad...redelijk constant zelfs.
    Ik zit nu 3 dagen over mn langste cyslus heen en 6 over het gemiddelde, dus alles is nog open te noemen. Maar idd Nisa, die duivels mogen wat mij betreft of nu komen, of de komende 9 maanden nie meer, ;)
    Vandaag lekker plantjes gekocht en mn manneke heeft alles heerlijk in de tuin gezet, dus nu genieten we gewoon maar van de vrije dagen en het mooie weer. :D

Wat een gedoe toch, misschien zit ik nu alweer in een nieuwe ronde, zonder dat ik t weet :confused: :confused: :confused:
    Haha, maar hou jullie op de hoogte hoor.

Hoop dat anderen wel een positieve test hebben binnen korte tijd. Als mn kwaaltjes blijven zoals nu durf ik het nog wel een weekje aan te kijken, t zijn geen echte zwangere kwaaltjes, dus. En dan zal ik voor de zkrhd nog maar een keer een testje er tegenaan gooien en als die nega is, dan gaat de vrouwelijke huisarts me maar ff prikken, want dan is het echt niet leuk meer.... [-X
    xxxxxxx

uit Brabant

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    idd. ik heb nooit gehad dat ik overtijd was echt nooit
    (behalve toen ik zwanger was maar toen testte ik nod gelijk pos. )

ik lijkt me echt zenuwslopend maar aande andere kant voor de zoveelstekeer :)
    geen bloed geeft moed en misschien duurt het gewoon bij jou wat langer voordat je lich genoeg hcg aanmaakt, kan toch.

silk je alvast foliumzuur of andere combi-vit.

(ik moet nog beginnen :oops: )

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Foliumzuur, ja dat neem ik wel, alleen niet zo consequent :oops: , stom he. Ik weet nu ook niet zo goed of ik lekker kan drinken, eten wat ik wil....
    Ik gedraag me nu iig niet als een zwangere, omdat mn gevoel zegt dat ik dat ook niet ben.
    hmmmmm...
    xxxxx
    uit Brabant

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik zou wel netjes mn foliumzuur innemen als ik jou was ;)
    ga ik ook vanaf nu doen

ik heb een probleem :) nou ja een probleem
    we hadden met mn man afgesproken deze maand overte slaan
    alleen ben ik van gedachten veranderd alleen weet hij dit nog niet :S :(
    ik ben bang dat hih gaat zeggen we zouden toch nog even wachten
    maar wie zegt dat het deze keer weer gelijk raak zal zijn
    ik wil geen ronde verpillen
    hoe moet ik het hem vertellen denkje
    eerlijk of lekker verleiden en niet zeggen van hup dit zijn de vruchtbare dgn
    ik twijfel zo

14. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Hé Nisa, ik begrijp je dilemma meid.
    Maar ik ben zelf absoluut voor open kaart spelen, eerlijk zijn.
    Gewoon vanuit jezelf praten: Ik weet dat we ... hadden afgesproken, maar ik voel me ... en ik zou toch graag nu al willen beginnen omdat we anders misschien een mooie kans op zwangerschap missen. Wat vind jij daarvan?
    Dat lijkt me beter (voor je relatie) dan in het geniep - en dus in je eentje - bezig te zijn met het verwekken van een kindje. Je maakt mij niet wijs dat dat positief en fijn voelt op het moment dat je dan straks een positieve test in handen hebt.
    Veel succes met het beslissen hoe je het gaat aanpakken!

15. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Excuses trouwens voor het inbreken in jullie topic, meiden! :oops:

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!

doe niet gek [-X iedereen mag mee praten

je hebt ook gelijk ik ben zelf ook van eerlijkheid en openkaart alleen
    hij ik kan ook niets geheim voor hem houden
    dat ka ik gewoon niet tegenover hem
    het is ook zo dat hij bijna elke dag wel wil klussen
    maar niet alleen wil klussen om zwanger te raken
    dan vind hij zichzelf gebruikt
    hij zei laatst nog doe het maar laat mij in ieder geval niets merken :( fijn he
    maar ik weet vanmezelf dat "als" ik het geniepig ga doen in de korste keer het toch aan hem vertel en dat is ook niet fijn.
    waarom we in de eerste instantie deze maand wilden overslaan is
    dat ik een MA heb gehad in januari, allebei heeeeeeeel verdrieti natuurlijk.
    alleen ga ik over paar weekjes vliegen ivm trouwerij van mn broer
    en hij is als de door dat het door het vliegen weer mis zal gaan
    ook omdat hij heeft gelezen,ergens, dat het beter is om de 1. en 3. trimester niet te vliegen
    dus het is niet zo van hij is er niet klaar voor of zo
    maar toch vreet het aan me
    ben je straks bezig denk ik eraan(dat weet ikzeker) van eigenlijk wilt hij nog niet enz.

nee , dit kan ik niet maken viind ik zelf
    ga het hem lekker voorleggen en uitleggen
    hopen dat hij er begrip voor zal hebben
    zoooo dat lucht op :)
    dankje chipske ;)

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey,
    Ik heb het er bewust niet steeds over met mn menneke hoor.(daar gebruik ik het forum voor..hihi) Hij weet dat het kan, maar ik ben bang dat het druk om m legt als ik het elke keer ga vermelden, van oow...wie weet gaat dit m worden, haha.
    Dus nee, wij klussen gewoon en ik weet de vruchtbare dagen (althans een beetje) en hij eigenlijk niet zo denk ik. We houden het zo gewoon mogelijk. Tuurlijk praten we wel over babys en dromen we samen erover, maar niet richting het klussen, gewoon lekker doen.....
    Ik zou er niet teveel nadruk op leggen, zeker niet als je man zich gebruikt voelt, dat betekend toch dat hij er dan teveel mee bezig kan gaan zijn. Enne....eentje die er veel mee bezig is lijkt me meer dan genoeg :D
    T is geen liegen, geen verzwijgen, hij weet toch dat t kan???
    xxxxx
    uit Brabant
    ps. heb mn foliumzuur al gepakt :thumup:

18. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    @ Nisa: Wat verdrietig meid dat jullie een MA hebben gehad!
    Ik kan me goed voorstellen dat hij (en jij natuurlijk ook) als de dood is dat het weer fout zal gaan, om wat voor reden dan ook. Helaas heb je het niet in de hand of een zwangerschap blijft duren of afgebroken wordt. En dat je dan voor jezelf risico's gaat willen vermijden vind ik ook heel begrijpelijk (van je man). Ik weet niet hoe het zit met vliegen, maar volgens mij zijn er zat vrouwen die gewoon zwanger zijn geraakt en gebleven ondanks vliegreisjes in het eerste trimester, open voor de gein maar eens een poll hier.
    Heb het er gewoon samen over meid. Natuurlijk is het spannend. Natuurlijk zijn jullie wat huiverig of het nu wel mag lukken. Maar probeer toch vooral te blijven vertrouwen op het leven, dat het zo komt als het moet komen. En dan is een extra ronde, extra kans om zwanger te raken als je die wens hebt, toch zeker hartstikke fijn!
    Lieve meid, ik wens jullie heel veel succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven!

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dubbel sorry #-o

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007