denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    o ja neem je braaf je foliumzuur in?
    ik ben het (heel stom) vergeten :s

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Haha, ik ben er meteen om gelopen toen ik dit las, dus t is weer binnen...thanxx :oops:
    Moet er nog even insluipen allemaal, want is beter voor de ooit-zal-komen-hopelijk baby, haha.
    Ik ga lekker wraps maken, al heb ik nog steeds een beetje misselijk gevoel, bleh. Denk dat ik mn menneke eraan zet, haha.
    Morgen weer werken, even niet met die ongi/niet ongi bezig zijn. Hoop dat de kids zich goed gedragen morgen!

xxxx
    uit Brabant

3. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

pfff..Ik weet het niet hoor! Mijn lichaam zegt zwanger (misselijk, last van steekjes en rommeligheid in onderbuik), maar mijn verstand durft er niet van uit te gaan! Ik voel me al ongeveer 2 week niet echt fit, terwijl ik nooit ergens last van heb. Ik ging uit van een licht griepje in het begin, maar daar duurt het nu wel een beetje te lang voor.. Woensdag gooi ik er maar een testje tegen aan denk ik..Spannend!! :oops:

xxx

4. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    leuk, doe ook mee in ons woensdag testtopic!!!

5. Lepeltje

Haha daar ben ik al aanwezig! Spannend! Jij test dus ook woensdag? Ik duim voor je!! :D

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Thanxxx, ben erg benieuwd!!! Ik duim ook voor jou en alle anderen! Al is het er maar 1 van ons allen, dan breek ik de tent al af hier, haha!!
    xxxxx

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Bah, ik heb een dip..ik weet t ff niet meer hoor.

Ik kijk steeds naar mn borsten en kan gewoon niet uitstaan dat ik iets wil zien wat ik dan weer wel en dan weer niet zie. Ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet hoe het eruit moet zien. Ik voel wel dingen, maar dan ook ineens weer niet. Kan het zijn dat ik na 3 pilloze menstruaties ineens ook iemand wordt die 100 dagen moet wachten?? Hellp, daar heb ik geen zin in...maak me een beetje druk.
    Ben eerlijk gezegt ook beetje bang dat ik de boel nu zelf ophou door mijn er veel te veel mee bezig zijn...hang ook erg veel hier rond momenteel....
    pfffffff...zo dat lucht ff lekker op. Ben ook bang dat k voor schut sta voor jullie als ik woensdag negatief test.....snik snik....
    xxxxxx
    uit Brabant

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ben nog steeds niet ongi. Ik word er gek van hoor. We zijn pas met de eerste ronde bezig ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt als je het als 11 rondes probeert. Iedere maand die onzekerheid.

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    voor schut staan, doe niet gek kom.

wat je zegt ik word ook zo blij als ik zie dat iemand pos test
    dan is er toch een wens in vervulling gegaan :)

ik zeg wel tegen jou brabantse maar ben het gisteren zelf vergeten :S de foli
    had het te druk gisteren hahahahaha

dames die morgen gaan testen oh ik hoop zo dat jullie in ieder geval wel posi testen
    gr.

10. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    pfff ben al een aantal dagen over tijd. Elke dag wel menstruatiekrampen en niet ongesteld worden. Mijn borsten zijn gegroeid dat een nieuwe BH met grotere cup zo langzaamaan zal moet worden gekocht. Moe ben ik, ga vermoeid in bed en stap er moe uit. darmen van slag, rug doet zeer.....ik groei in gewicht terwijl ik niet bijzonders eet, gewoon drie keer per dag. En nog steeds een negatieve test....

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ mickie,

Ik heb hetzelfde als jouw. Ik ben ook overtijd en test negatief. Maar ik heb last van me borsten al 2 weken ongesteldheidspijn,moe vanmorgen was ik ook misselijk me onderrug doet zeer en soort van spierpijn in me onderbuik. en vooral veeeel honger echt als ik gegeten heb een half uur later heb ik echt weer z,n honger dat heb ik normaal echt nooit. en nog steeds negaief testen wel frustrerend zeg haha

12. Lepeltje

Nou ik mag nu ook wel zeggen dat ik denk zwanger te zijn. Vandaag 2 testen gedaan en die waren volgens mij licht positief! :oops: Ik kan het gewoon niet geloven. Ik heb de fotos in mijn foto album gezet. Wat denken jullie?

xxx

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk zwanger haha Gefeliciteerd.

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @JEZEBEL
    de eerste pos test van vandaag ( tenmisnste ik zie het pas vandaag :) )
    gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd
    eindelijk is je wachten beloond
    en goed gedacht ;) je bent zwanger
    het is je helemaal gegund
    volgens mij kan je het zelf nog amper geloven :)
    hoe lang was je overtijd (of was je niet overtijd :S )

15. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hartstikke duidelijk!

Gefeliciteerd!!!

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik had deze topic geopend omdat ik toch écht wist dat ik zwanger was (dus niet:) )
    maar gelukkig waren er wel dames die het goed dachten en die nu lekker zwanger zijn :)

alleen heb ik deze ronde juist het gevoel dat het éecht niet raak is
    waarom weet ik niet
    heb ook geen steken rondom mn liezen of (onder) buik
    heb (denk ik) vorige maand mn ei wel gevoeld maar deze ronde echt nietssssssssss

echt raar vrouwen lich. wat moet je er mee :)

17. jipjop

jipjop Lid

11 jun 2008
    26
    0
    0
    Ik heb destijds ook een reactie geplaatst.
    Ik had niet zozeer het gevoel dat ik zwanger was, maar ik miste wel het gevoel wat ik de maand ervoor had en dat was dat ik wist dat ik niet zwanger was. Verder had ik klachten die ik normaal ook voor mijn NOD had, maar dit keer allemaal net wat anders!

Maarrrr ik ben dus zwanger! 6 weekjes inmiddels!
    :D

18. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik had tijdens het klussen heel sterk het gevoel van dit is hem, nu is het raak. En nu heb ik dat gevoel nog steeds. Het is al mijn 5de ronde en heb dat gevoel nog nooit zo sterk gehad. Daarnaast heb ik sinds twee dagen onstilbare honger. Heb echt zin in alles. En volgens mijn man zien mijn borsten er anders uit.
    En ik ben heel erg moe, slaap ineens veel meer dan normaal.
    Spannend allemaal en dan moet ik nog 9 dagen wacht arrrgghhh :evil:

x Danif

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland

SUPER gefeliciteerd meid. Ik hoop dat mijn gevoel ook klopt =D> =D> =D>

20. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! ik dacht ook steeds ik ben Zwanger maar dat geveol heb ik nu juist niet, en heb ook geen zere borsten wat ik normaal wel heb voor me nod, en heb ook geen steekjes en pijntjes gevoeld voel ik anders wel dus daar om heb ik denk ik ook een sterk gevoel dat het niet raak is,raar he, en deze week is ook om gevlogen, en anders duur een week een eeuwigheid haha
    maar afwachten ik kan dinsdag testen maar ga er niet van uit zwanger te zijn, tja leeker positief he
    groetkjes anja

Deel Deze Pagina