denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Ik heb al stiekem getest vanmorgen omdat ik niet weet van welke cyclus ik uit moet gaan. (voor mijn zwangerschap altijd keurig 28 dagen)Negatief helaas maar er is nog een klein beetje hoop over.....Vrijdag 20 maart pas mijn eisprong gehad dus aan de hand daarvan mijn NOD pas a.s. vrijdag!
    Ik laat het weten!
    @Manoe: GEFELICITEERD meid!

2. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Manoe, van harte gefeliciteerd!
    Ik heb zelf een week last gehad van bruinverlies, vandaag is het gestopt. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, maar de vorige keer opeens 35 dagen...

3. angelina23

angelina23 Niet meer actief

gefeliciteerd!
    ga er lekker van genieten meid!

4. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    bij mijn eerste zwangerschap was mijn positieve voorgevoel juist, maar had ook gelijk het gevoel dat het niet lang goed zou gaan.(
    wk6mk gehad). 2e zwangerschap kwam er gelijk achteraan, die had ik niet verwacht, maar die eindigde ook al ik wk 6. Nu 3 mnd na mijn laatste mk voel ik me na mijn ovulatie erg zwanger, maar ik durf niet te hard te hopen.Maar sinds vandaag flinke pijn in onderbuik en onderrug, en op één of andere manier voelt het nu "anders" aan. Nog een klein weekje en dan weet ik meer. Ik hoop zo dat die :evil: :evil: weg blijven en de test posi is!

5. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    ps: manoe gefeliciteerd! geniet ervan! :D

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Van mijn dochter was ik zeker dat ik zwanger was, ik heb toen de innestelling als zeer pijnlijk ervaren en heb 2 dagen voor NOD positief getest. Heb mezelf moeten tegenhouden om niet eerder te testen; ik was er zo van overtuigd :)
    Nu ben ik 3 dagen overtijd en ik twijfelde of ik zwanger was, test was negatief, ik wacht op ongesteldheid...

7. gimena

gimena Niet meer actief

hahah ...ik heb ook al stiekum een testje gewaagt.
    Negatief..
    ma vrijdag is me dag van me NOD,
    spanned :D
    vandaag even Etos zwanger worden gehaalt.
    kruidvat vondt ik niet zo namelijk :D
    dus ben allemaal benieuwt :D
    xxx

8. alien

alien Niet meer actief

Haha jij dus ook al stiekem veeeeeel te vroeg getest :oops:
    Ik ga nu proberen te wachten tot vrijdag maar weet niet zeker of ik dat wel ga redden ;)
    Bij Jasmijn* heb ik 4 dagen van te voren positief getest. Dat is dan nu a.s. dinsdag....
    Ik hoop iniedergeval dat ons gevoel ons niet in de steek laat!

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Manoe gefeliciteerd!

10. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik heb ook zoon gevoel dat het nu wel eens raak zo kunnen zijn :)
    Ow ik hoop het zo!

11. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    Hallo dames,

eigenlijk hoor ik hier niet, maar ik vond het zo'n leuk onderwerp en wilde graag mijn mening geven. Ik heb deze maand positief getest, maar had totaal geen idee/gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Terwijl ik elke andere maand wel elke keer dacht van 'nu is het volgens mij raak' .

12. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    o spannend, wanneer is je NOD?
    ik moet nog 7 dagen wachten, maar ik hoop zo dat ik zwanger ben

heb alleen geen last van pijnlijke borsten of tepels ofzo, maar niet iedereen heeft daar natuurlijk last van.
    maar ik dacht dat dat de meest voorkomende en aanwezigste symptoom was.

heb jij nog andere symptomen erbij?

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik meld me! :D Ik voel me zo anders, ik denk echt zwanger te zijn dit keer. Moet alleen nog een weekje wachten op m'n NOD... Spannend he?!

Ik heb last van pijnlijke borsten, misselijk en metaalsmaak, sterke reuk en steekjes in m'n liezen. We zullen zien!

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik word helemaal positief als ik dit allemaal lees, spannend allemaal.

en Manoe idd. gefeliciteerddddddddd dus "jouw" test klopte. ;)

leuk ik hoop zo meerdere dames te zien. euhh wie volgt ;)

ik had zelf ook gisteren toch zon steken in mn buik :(
    ik denk misschien het innestelen duurde zon 5 a 10 min (of het voelde alsof het zo lang duurde :oops: )

mn man denkt van niet. maar goed hij weet mijn lich. niet, wat ik voel en zo dus we zullen het wel zien nog even...

en dames wat lees ik nou testen jullie stiekem voor je nod? oooooo :)

ik weet zo "zeker" dat het pos. zal zijn dat ik niet wil testen voor nod

oh wat praat ik groot he :oops: ach we zullen zien. en anders nieuwe ronde nieuwe kansen. ik heb me voorgenomen pos. te blijven :)

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wanneer ga je testen Dicky? Spannend he?!

16. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ik heb geen idee! ik heb vannacht nachtdienst, en morgen ook, dus ochtenurine gaat het niet worden komende 2 dagen! ik denk donderdag ofzo als ik niet :evil: ben dan!

17. irene31

irene31 Nieuw lid

29 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hoi meiden! Ik meld me ook! Ik ben vandaag precies een week overtijd! Maar jammer genoeg was mijn test zaterdag negatief! Ik vond het zo'n tegenslag! Ik denk namelijk ook zeker te weten dat ik zwanger ben! Ben vorig jaar ook zwanger geweest, dat werd helaas een mk, maar ik ovel me gewoon precies hetzelfde! Ik lust ineens geen koffie meer, ik ben erg moe, heb het gevoel een cup grotere borsten te hebben.... dat soort dingen! Ooohh, wat is dit spannend en ook irritant! Ik weet dat ik de dokter wel kan bellen, maar hij zal vast zeggen dat ik gewoon moet afwachten. Of denken jullie dat ik wel moet bellen? Ik weet het echt even niet meer!

Ik vrees dat het gewoon afwachten blijft en hopen dat de ongesteldheid weg blijft... Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen precies, maar de afgelopen twee, drie maanden werd het steeds wat langer... dat was voor mijn vorige zwangerschap ook. Maar ja, het zegt allemaal niets!

Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes en positiviteit toe! Ik blijft het volgen!

Liefs!

18. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hallo mamma's in wording ;)

Ook ik heb het idee dat ik zwanger ben.
    Heb 18 maart mijn clomid 100 ei gehad. (Dit weet ik omdat ik temp, en de gyn heeft gezegd maandag dat hij op klappen stond!). dit zou betekenen dat ik aanstaande donderdag mijn nod heb.

Mijn klachten:
    - ochtendmisselijk, maar niet elke dag heb vanmorgen en vorige week donderdag overgegeven;
    - af en toe last van kleine steekjes in mijn tepels maar dat mag eigenlijk geen naam hebben;
    - ieniemieniekrampjes in mijn buik (of net daaronder)
    - slapeloosheid;
    - licht ontvlambaar;
    en futloos. niet echt moe maar gewoon futloos...

Verder heb ik vanmorgen nog een test gedaan, maar die was negatief.
    Als ik donderdag nog niet de duivels op visite heb gehad, gooi ik er vrijdag nog een test tegenaan.

Spannend hoor!

Groeten,
    September

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hoi meid! je moet je link naar FF even aanpassen, krijg mijn eigen kaartje te zien......

en erg he als je vanalles voelt maar niks zeker weet!

suc6!

kus

20. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hmm.. ik was al ff aan het vogelen, probeer mijn kaartje erop te zetten. wist niet dat hij er al op stond.

ik ga gelijk FF raadplegen hoe ik dat moet doen.

ik zie trouwens dat jij vandaag/morgen kan testen! spannend hoor.

x

Deel Deze Pagina