denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ja al gedaan! zie album voor foto's....... :(: :)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik heb geen ervaring met deze testen maar op dit forum staan de testen van de kruitvat (2 voor 5 euro) zeer goed aangeschreven, deze heb ik zelf ook gebruikt en ze voldoen mij beter dat diegene welke ik eerst had via een een of andere webshop! maar ja.... KV zal op zondag niet open zijn ben ik bang.....

3. gemke

gemke Niet meer actief

moet je effe zoeken op internet of er ergens een winkelzondag is zal vastw el toch ??
    en einneh had je testen al gezien hihi in een ander topic en heb daar gezegd dat je volgens mij gewoon hartstikke zwanger bent hoor meis
    ik zie echt een streepje en mijn ervaring is dat als je er een foto van maakt ze niet echt helderder worden dus dan moeten ze in het echt toch echt duidelijker zijn

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ben zeer slecht in namen onthouden en al helemaal op zo'n forum :( sorry!!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Jeetje krij er gewoon kippevel van. Ik hoop echt zooo voorje dat het ook zo is.
    DUIMEN DUIMEN DUIDEMN
    Wanneer kan je teste?

x Danif

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik zag het ja :) nou dan proberen we die :D
    las net een verhaaltje van een meid die had ook een babyboomshop test gedaan negatief maar ze voelde zich wel zwanger diezelfde dag met een andere test gedaan en ja toch zwanger.....de hoop zit er nog in haha ;)

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    [quote="perfectionn]
    ik zag het ja :) nou dan proberen we die :D
    las net een verhaaltje van een meid die had ook een babyboomshop test gedaan negatief maar ze voelde zich wel zwanger diezelfde dag met een andere test gedaan en ja toch zwanger.....de hoop zit er nog in haha ;)[/quote]

ik duim voor je!!!!

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @gemke, Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar ik heb sinds ik gestopt ben met de pil altijd eerst wat bruin bloed en een paar dagen daarna wordt ik echt ongi. Ik hoooop natuurlijk dat het voor jou anders is, maar wilde je het toch vertellen.

En wat betreft de testen. Het is toch ongelovelijk dat er testen op de markt zijn die het niet goed doen. We worden al gek van onzekerheid en dit help natuurlijk niet mee. tjong....

Ik heb nu een predictor gekocht, die moet toch wel goed zijn??????

9. gemke

gemke Niet meer actief

@einneh:hahaha geeft niks ik heb dat ook hoor zag het ook doordat ik dus het album voor de 2e maal opende hey misschien wel zwangerschaps dementie hihihi

10. gemke

gemke Niet meer actief

daar ontmoedig je mij niet mee hoor hihi
    ik slik al jaren geen pil meer en nooit zo ver voor de nod bloedverlies gehad
    het kan hier wel liggen aan het feit dat ik nog niet zo lang geleden mijn mirena heb laten verwijderen maar goed dat zien we over 10 dagen wel
    het hoeft ook niet nu gelijk raak te zijn hoor mag wel van mij

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    he gemke wat is een mirena?

12. gemke

gemke Niet meer actief

oh dat is een spiraaltje die plaatselijk in de baarmoeder hormonen afgeeft zodat je niet zwanger kunt raken
    en die is er bij nu sinds 9 april uit (net na mijn ongi als ik goed heb gerekend)

13. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    oke thanx

14. jazy

jazy Actief lid

hoi danif,

antwoord op je vraag: ;)

mijn Nod is vrijdag. wel moet ik zeggen dat me temp met 0,1 gezakt is vanmorgen.
    ik hoop dat ie niet meer zakt maar stijgt of het zelfde blijft anders heb ik er een hard hoofd in. qua symthomen niet hoor die zijn nog steeds hetzelfde. dus ik voel me wel zwanger maar ik hoop ook dat het dan blijft zitten! [-o< [-o< [-o<

xxx jazy

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Volgens mij ben ik weer zwanger! :)
    Klinkt raar als je naar mijn banner kijkt maar die klopt niet echt (geloof ik :( )
    Vorige week zaterdag een paar druppels bloed verloren, verder steekjes in mijn buik aan de zijkanten steeds, mijn boobies zijn voller en beetje pijnlijk, mijn huid is wat vetter dan anders.... Ik heb afgelopen woensdag nog een test gedaan van sensitest die was positief maar wel een heel licht streepje. Maar omdat ik nog geen 9 weken geleden een mk heb gehad toch maar even de vk gebeld. Ze ziet het positief in maar ik moet even een weekje afwachten om te kijken of er dan een "duidelijkere" test is...
    Ik hoop zo dat het echt zo is!!!

16. jazy

jazy Actief lid

trisha hoop het zo voor je!! [-o<

en grappig jou symthomen zijn precies dezelfde als die van mij! hopelijk voor beide betekent dit positief!

xx jazy

17. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ow dat is wel echt grappig ja! :D O ja en ik race tegenwoordig direct naar de versafdeling in de supermarkt ...... :) :(: :) daar had ik de vorige keer ook al "last" van hahahaha

Ik hoop het ook echt voor jou [-o<

x Trisha!

18. jazy

jazy Actief lid

ik heb alleen wel dat als ik gegeten heb dat ik daarna een beetje misselijk ben dat is wel vervelend. en pijn in het midden van me rug tehoogte van me (.)(.)

19. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    o dat is idd wel vervelend ja!

20. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    daar heb ik nou ook last van
    vorige keer voelde ik allerlei dingen gebeuren en nu weet ik niet eens of ik wel een eisprong heb gehad of dat ie al is geweest of nog moet komen.

konden we maar gewoon een gebruiksaanwijzing dowloaden over hoe ons lichaam werkt.. :)
    zucht...

Deel Deze Pagina