okey dat is een goed teken of niet en nu maar afwachten meid, ik ben ook steeds erg hongerig... maaar heb net een test gedaan en negatief heb wel veel thee gedronken vamorgen kan het daar aan liggen??? xxx
ja vorige ronde was ik ook aanwezig maar hebben we nog niet doelgericht geklust. dit is dus onze echte eertse ronde. mijn laatse ongesteldheid was erg heftig en misschien heb ik daarom van alles gevoeld en dacht ik dat het raak was. maar deze keer is het weer veel minder heftig dus voel ik niet echt een duidelijke eisprong. ik heb wel de dagen op en rondom de eisrpong wit elastisch slijm gehad en deze keer hebben we voor en rondom de dag van de eisprong fanatiek geklust. af en toe heb ik wel hele lichte ongi krampenn, maar zo minimaal dat ik het niet echt een symptoom kan noemen. na de innesteling zou je pas duidelijkere symptomen krijgen of het raak is of niet, dus nog even afwachten dan maar, als het niet raak is deze keer dan ga ik ook mijn temp bijhouden enzo. ook koop ik dan ovutesten. heb jij die ook?
HAHA lalalamonon: ik ook wij hebben in jan. een MA gehad en hadden wat tijd nodig om het een beetje te verwerken we waren al 10 wkn toen we weer besloten ok we gaan er weer voor was ik net mn vruchtbare peride voorbij dus voor ons is dit ook ronde 1
Nog 2 daagjes en kan ik eindelijk de test doe dacht ik tot net, ik zag net bruine afscheiding, waarvan ik dacht dat wordt gewoon ongesteld worden. Maar voor mijn ongesteld periode heb ik noog bruine afscheiding gehad.. Wat zou dat kunnen ?
hmm dat weet ik eigenlijk niet of thee invloed kan hebben op je test misschien eens testen op nuchtere maag zou kunnen hoor ik weet het echt niet
ik vrees toch dat het een voorteken is van je ongi hoor ik hoop dat ik ongelijk heb wat ook zou kunnen is dat je ei wat later is geweest en je dus nu innestelbloeding hebt althans het restant ervan (bruin=oudbloed)
Innestelingsbloed kan er echt nog heel laat (en in delen) uitkomen, zelfs tot een week of acht zwangerschap (ik had het bij mijn tweede: op de dag van 'NOD' een maandverbandje vol bruin bloed en de dag erna nog lichtjes, maar ik dacht écht dat ik ongesteld werd... niet dus ). Maar meestal is bruin bloed toch wel een teken van een naderende menstruatie.
ik denk dat het gaat lukken deze maand, gewoon een stom gevoel en een beetje bijgeloof... dat bijgeloof zal ik even uitleggen: toen we zwanger wilden worden van onze eerste hadden we dat aan mijn ouders verteld, mn vader zei daarop: we zullen zien wanneer de koe de haas vangt, met andere woorden, we wachten af hoe lang het gaat duren... Bij ons in de buurt zagen we vanaf dat moment steeds een haas, die we zo nu en dan voorbij zagen springen. Vier weken later had ik een posi test, we reden naar mn ouders om het te vertellen en de haas lag aan de kant van de weg, hij was overreden... de ochtend van mijn bevalling, gingen we om 5 uur naar het ziekenhuis en wat kruist onze auto, jawel een haas... Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en geen haas meer gezien. Vorige week (een dag na mn eisprong) breng ik mn zoontje naar mn moeder omdat ik moet werken, zegt ze opeens, ik had vanochtend een haasje voor de auto langsrennen, ik dacht meteen, je bent zwanger... kortom, ik heb mijn hoop gevestigd op de haas... en tja of het een gevoel is of gewoon de wens, das natuurlijk onzeker, maar ik laat het jullie weten of de haas geholpen heeft...
hahaha leuk joh zo'n verhaal kan je later aan je zoon vertellen ik hoop dat je haasje weer een kleintje komt "brengen? " je begrijpt me vast
Hoi Gemke, Ik heb wel gelezen over innestelbloeding maar weet niet precies wat het inhoud. Dit is t eerste keer dat ik zoiets meemaak dus het zou heel goed kunnen. althans, dat hoop ik.... groet!
[/quote] Hoi Gemke, Ik heb wel gelezen over innestelbloeding maar weet niet precies wat het inhoud. Dit is t eerste keer dat ik zoiets meemaak dus het zou heel goed kunnen. althans, dat hoop ik.... groet![/quote] vorige keer had ik ook 1 dag bruine afscheiding en helaas daarna kwamen de duivels. een innestelingsbloeding krijg je ongeveer 1 week na je ei. dus waarschijnlijk is dit geen innesteling meer. nog even afwachten meid!
spannend hoor nisa! had je het de vorige keer door dat je zwanger was? of ging dat ook ongemerkt? ik had vanavond wel iets meer een zeurderig en drukkend gevoel in mijn buik misschien is mijn eisprong wat later want mijn cuclys schommelt tussen de 27 en de 30 dagen. dus het kan zijn dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad. (hopelijk) ik vind het afwachten vanaf nu echt heel lang duren. wachten tot de vruchtbare periode kan ik wel, maar dan weer wachten tot de innesteling en daarna ook nog wachten op de NOD. gelukkig is het weer lekker en kan je buiten van alles doen om je gedachten er even vanaf te zetten. maar als je het graag wilt ben je er veel mee bezig.
hoi lala toen had ik het wel goed had ook 6dgn voor nod getest hahaha neg. natuurlijk grrrr helemaal down maar nod zelf lekker pos ik heb destijds wel innestelingsbloed gehad eerst echt roze met afvegen daarna dat bruinig maar dat best echt een veeg dacht hooo ben ongesteld geworden dit was van dag (21t/m26 cyclus 28 dgn!!!!!!) was misselijk met tandenpoetsen ik stikte zowat in de tandpasta maar wat voor mij echt een kenmerk was mn mega pijnlijke/gevoelige borsten oow ik kon er niet aan komen of mn manlief en continue moe alleen maar willen slapen zzzzzzzzzzzz
hoi nou ik ben net gestopt met de pil en ik heb mijn eisprong op 9 april gehad en nou had ik vorige week in 1 keer van dat plakirige slijm met bruin bloed erin en verder niks meer en nu had ik als ik ontlasting had en ik drukte wat te hard en ik veegde af had ik slijm met een klein spikkeltje bloed erin (sorry voor deze vieze praat) maar verder ook geen bloed of zo te bekenen nu heb ik wel pijnelijke tepels en ze jeuken konstant en nu moest ik ook al overgeven bij het eten van mms en dat heb ik nog nooit gehad en nu heb ik gisteren een kruitvat test gedaan en er stond een heel licht streepje op wat je bijna niet ziet dus wie weet ik wacht nog even af en dan test ik weer dus heel spannend!!!!!
Hoi allemaal ... Ik heb vanochtend (1dag voor NOD) de test gedaan en, en, en, en, en [-o< ....... POOOOSIIIIIITIEEEEEEEFFFFFFFF !!! Ik kan het nog steeds niet geloven, in de middag ga ik de test weer doen En het is mijn EERSTE RONDE ook nog !
WAT ZEG JE NOU SOESJE super meid ohh ben helemaal blij ik hoop dat ik op 1mei met dezelde nieuws kan komen aanzetten het is je zeker gegund 1.ronde =1. kindje dat wil ik dus ook
Dankje wel dames en ik hoop het van harte [-o< !!!!!!!!!!!!!!! Kunnen we gelijk eerste ronde = eerste kindje clubje beginnen..