denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

soesje

GEFELICITEERD MEISSIE :D
    en dat ook nog in de 1e ronde nog beter :D:D

xxxx

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey perfection heb jij al getest ik zie 7 dgn overtijd :eek:

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @Soesje, gefeliciteerd meid, super voor je
    @surf, wil je die haas ook even naar friesland toe sturen ;)
    @joanna een streep is een streep meid, en van een wat te harde ontslasting kun je ook bloed krijgen

x Danif

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

niss;; heb gister middag getest maar was nega, er is voor me gependeld dat ik morgen een positestje heb...:D laten we hopen dat het klopt.

ik ben nu op mn banner uit gegaan van 25 dagen omdat ik afgelopen keer een cyclus had van 25 en daarvoor constant 28 dus denk dat ik beter van 28 uit kan gaan...dan ben ik nu 4 dagen overtijd :)

jij moet nog 9 dagen zie ik...spannnneennndd :D ik duim voor je

5. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hallo,

Ik zou mij ook graag hier even bij willen aansluiten.

Ten eerste voor degen die net een posi test hebben gehad.

Hier komt mijn verhaal en hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Ik zit al een tijd in de MMM maar heb dan eindelijk toch een spontaan ei gehad.
    Volgens de dokters zou ik donderdag een test moeten doen en anders begin ik weer met de provera om de menstruatie op te wekken. Maar het voelt deze maand allemaal zo anders. Gisteren ben ik de gehele ochtend erg misselijk geweest en veel last van mijn darmen, dus ik had 's ochtends een test gedaan maar deze was negatief. Nu kan het zo zijn dat ik natuurlijk 3 dagen te vroeg heb getest. Maar vanochtend was het weer hetzelfde verhaal, misselijk, misselijk, en nog eens misselijk. Aan de andere kant had ik vanochtend wel in buik en rug wat ongi krampen. Tevens heb ik sinds 3 dagen heel soms en heel minimaal bij het afvegen een heel klein beetje bruin bloed. Ik ben zo bang dat als ik donderdag test dat deze negatief is en ik met de tabletten begin, dat ik misschien te vroeg heb getest. Ik wilde dan eigenlijk ook wachten tot aan het weekend dan nog eens testen en dan met de provera beginnen. Ik twijfel heel erg en zou het fijn vinden als jullie me wat advies zouden kunnen geven over wat jullie zouden doen.

Groetjes....

6. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi het zou kunnen dat je zwanger bent maar dat je gewoon te vroeg bent met testen want waneer is je nod ik test ook vaak bij een week overtijd positief zou je naar je nod nog een week kunnen wachten en dan nog is testen gr patricia

7. meske

meske Lid

19 jun 2008
    51
    0
    6
    Hoi,

Bedankt voor je reactie
    Het is een beetje moeilijk te zeggen wanneer mijn NOD is omdat ik in de MMM zit en ik op het laatste moment de 28e dag een spontaan ei heb gehad. Vanaf die datum gerekend 14 dagen erbij zou ik vandaag mijn nod hebben, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Maar de dokters zeiden al wacht maar met testen zo wie zo tot donderdag, dus dan zit je op 30 dagen cyclus. Het is wel een goede tip van je om anders nog een week langer te wachten en nog een test te doen dan.

Ik wacht maar zenuwachtig af. Wat valt dat tegen zeg!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @meske: ik zou als ik jou was vragen om een hcg meting in het ziekenhuis... die pillen lijken me namelijk niet echt goed als er wel een kindje in je buik zit... mssn test je pas laat posi (hebben wel meer meiden), maar dan ben je al met die pillen begonnen. Als ze een hcg meting doen / een echo dan heb je veel meer zekerheid...
    succes en ik hoop dat het gewoon helemaal raak is voor je!

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik hoop dat je morgen dan toch POS. test [-o<
    ik haat die spanning, ben je eindelijk je nod voorbij en nog geen pos. test of ongie grrr

9 dgn ja :rolleyes:
    alleen heel gek dit keer ben ik helemaal niet van de zenuwen :(
    ook al heb ik geen haasje gezien ;) (surf)
    denk haha lekker arrogant ik weet dat ik zwanger ben
    (of ik wil het gewoon zo geloven)
    want ik wil ook inde 1.kind-1. ronde samen met sousje :D
    nog evennnnnnnnnnnnnnnn

10. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Update!!!!
    Vandaag getest (KV) die geeft een plus... niet al te onduidelijk, dus vk maar weer gebeld. Morgen moet ik een form ophalen en een afspraak maken voor een echo te laten maken zodat ik duidelijkheid krijg... [-o<
    Ik wordt hier wel echt mega nerveus van... Verder zijn mijn symptomen nog steeds het zelfde met vlagen van lichtelijke misselijkheid erbij.....

11. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hoi allemaal,

Allereerst aan iedereen die zwanger is: VAn harte gefeliciteerd!!!!

Ergens denk ik ook zwanger te zijn... Heb erg vage lichte, maar wel brede strepen! Wel allemaal in de middag, als ik in de ochtend test is het nl. bijna niet zichtbaar... heel vreemd vind ik dat wel eigenlijk.

Maar voor de rest heb ik alleen ´s nachts als ik in bed lig, sinds 2 nachten nu erg veel pijn in mijn tepels/borsten. En dan eigenlijk ook het meeste kloppende pijn als ik op mijn zij lig. Op de rug gaat het wel beter met pijn, dus weet niet of dat een teken is?

Ik hoop in ieder geval wel op een zwangerschap; ben er helemaal met mijn man klaar voor!!

Groetjes, Con.

12. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Vergeet er even bij te vermelden dat ze in de middag vaag, maar wel goed zichtbaar zijn. En dan in de avonduren heel duidelijk donkerder zichtbaar zijn! Hoop zo dat het nu toch doorgezet heeft.... :)

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    trisha: oh gefeliciteerd meid, ik hoop dat je heel goed nieuws te horen krijgt (knuffel)

conchita: wel vreemd :( wanneer heb je allemaal getest?
    ik wil je voorzichtig toch feliciteren en laat weten als je weer heb getest
    ik vind het beetje vaag, hoop een positieve test voor je EN dat je sochtends ook pos. test
    (ook een knuffel :) )

14. gemke

gemke Niet meer actief

nou gek zeg ik heb helemaal geen berichten meer van dit onderwerp gehad
    flauw hoor hihihi

hier gaat alles goed mijn man denkt dat ik me weer gek zit te maken zoasl bij de vorige keer toen ik zwanger wilde worden grr
    zelf zegt ie als ik wat zeg over een pijntje goh misschien ben je al wel zwanger
    ik roep dan (om zijn ongelijk te bewijzen) nee joh dat kan nog helemaal niet we zijn net bezig
    maar doordat hij dus dat zegt ga ik wel zo denken irritant is dat he

inmiddels geen kwaaltjes meer volgens mij
    heb volgens mij wel innestelbloeding gehad afgelopen zondag had ik de hele dag bruinverlies
    dan zou kwa schema wel kunnen kloppen 5 dagen na mijn ei
    ook zijn mijn tepels gevoelig en meen ik meer bobbeltjes te tellen op mijn tepels
    verder ohja vergeet ik helemaal te vertellen
    had vanmiddag ineens vlinders in mijn buik zo maf dat gevoel had ik maar ben helemaal niet verliefd tis hier ondertussen toch wel houden van na 4 jaar samen en 1 jaar huwelijk hahahaha
    herkent iemand dat misschien
    tis geen zenuwachtig gevoel echt gewoon net alsof je pas verliefd bent heel gek
    nou nog een paar daagjes wachten en dan weten we zeker of ik ben keicrazy of ik ben gewoon keizwanger

15. gemke

gemke Niet meer actief

Hoi Gemke,

Ik heb wel gelezen over innestelbloeding maar weet niet precies wat het inhoud. Dit is t eerste keer dat ik zoiets meemaak dus het zou heel goed kunnen. althans, dat hoop ik....

groet![/quote]

hey wat zie ik nou ik had ongelijk mooi zo van harte meis geniet ervan

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!

hahha normaal wil je natuurlijk nooit ongelijk hebben
    maar in zo'n situatie is het toch een ander verhaal he ;)

17. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi nou ik moet morgen ongi worden maar ik heb nog nergens last van wel pijnelijke borsten en ben erg moe,moe,moe vannacht ook geslapen als een roos ik heb wel veel krampen en diaree had ik bij me vorige zwangerchap ook dus wie weet zit het wel goed maar ik durf nog niet te hopen ik wacht nog een tijdje met testen tot dat ik goed overtijd ben dan weet ik het zeker

gr patricia

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou joanne vind het wel knap als je zolang kan wachten :eek:

ik wil juist 3 dgn eerder testen :(

mijn nod is 1 mei maar op 28 april is het onze trouwdag (2jr!) 8)
    en hoop dat ik een posi test als cedeau kan geven :oops:

19. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    @nisa
    Vanmorgen weer getest en nu een keertje met andere test, die van sensi ditmaal. En het is dus negatief... :( Baal er echt van, maar ga vanmiddag nog een keertje testen, gewoon voor de zekerheid. Tcoh stiekem nog even duimen...

Grtz.

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @conchita: ik duim met je mee hoor ;)
    echt vreemd kan me wel voorstellen dat je baalt ja

op hoeveel dgn zit je nu? (ik zie geen banner )

Deel Deze Pagina