denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dan moet je bij sharing links kijken, en dan bij rssfeed.

die aanklikken, de bovenste link is de goede. Dan moet je alleen de rss.... erachter weglaten. thats it!

nee ik wacht met testen tot donderdag, ik denk dat dan mijn echte nod is, ff zet hem bij vandaag neer ivm de soort afscheiding die ik had toen bij het ei. dus ik denk dat ik pas over 3 dagen ga testen,snap je?

ik ga er vandoor, moet boodschappen doen!

dikke kus!

2. alien

alien Niet meer actief

Helaas.... :evil: :evil: :evil:
    Mijn LF is dus echt maar 10 dagen. Ik hoop dat dit geen probleem is om zwanger te worden.
    Ik zal voor jullie blijven duimen meiden!

3. irene31

irene31 Nieuw lid

29 mrt 2009
    2
    0
    0
    He Alien, wat ontzettend balen voor je! Ik hoop voor jou dat je volgende maand meer geluk hebt!

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey Alien,

Balen zeg, dat ze zijn doorgekomen.

Ik geloof niet dat het een probleem moet zijn hoor een lf van 10 dagen!
    Een ei nestelt zich over het algemeen binnen 3 - 10 dagen, en je baarmoederslijmvlies is dik genoeg om te nestelen, omdat het te gelijk met je ei groeit.

Hopelijk is het volgende ronde raak voor je!

Groeten,
    September

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @ alien: wat ontz. balen voor je zeg :(

maar blijf pos. ;) nieuwe ronde nieuwe kans.
    en miss. heb je wat meer geleerd over je lich./ cyclus
    die je kan gebruiken voor de volgende ronde ;)

6. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik denk ook dat ik zwanger ben. Nog maar heel kort, op zijn langst vier weken. Heb al wel getest, maar die was negatief. Over twee weken probeer ik het weer.
    Bij mijn vorige zwangerschap wist ik ook bijna zeker dat ik zwanger was. Eerst te vroeg getest: negatief, twee weken later weer: positief :).
    Ik ben misselijk. Vooral 's ochtends maar ook wel tussendoor. Pijn onderin mijn buik, en verder... ja het is gewoon een gevoel. Ben benieuwd!

7. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    O ja, bedenk net nog iets:

Mijn huid is gladder, mijn haar valt anders, ben supermoe, en heb last van nachtmerries..

Nou meiden, duimen maar voor ons

8. angelina23

angelina23 Niet meer actief

Jaja daar ben ik ook weer...ik heb al veel gekke dingen die ik normaal niet heb maar ik moet nog even afwachten ofdat ik ongesteld word (vorige week was de test negatief) maar wat ik nu weer heb wil ik toch ff weten of er meer mensen zijn die dit hebben.

Ik heb er nu ook constant boeren bij,steeds het gevoel hebben dat je lucht in je keel hebt,t idee en t gevoel dat je keel opgezet is en met slikken doet t pijn (echt bij je slokdarm of weet ik hoe dat heet in ieder geval in je nek zeg maar...)

T maakt niet uit wat ik eet of drink maar de hele dag hangt er zuur in mn keel....

ik heb eigenlijk nooit brandend maagzuur dus weet ook niet echt hoe t voelt.
    maar zelfs als ik ff buk dan heb ik t idee dat naar boven komt dan proef je t ook in je keel

wie heeeeft dat nog meer?

xxx an

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    van het boeren herken ik niet :)

maar wat je zegt dat zure in je keel dat maar niet weggaat heb ik ook nu wel iets minder. maar dat had ik vorige zw. ook . toen was het ook maar enk. dagen dus................

nog 3 nachtjes dan mag ik testen.

had vorige keer dacht ik 3dgn voor nod getest NEG. maar op nod was het toch lekker positief.! dus ik blijf braaf men nod afwachten.
    hopen dat die :evil: :evil: wegblijven :D

10. angelina23

nou....hopen dat ik toch zwanger ben!
    dankjewel voor je reactie!

morgen maar rennies halen hihi

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik durf mezelf niet te zeggen dat ik denk dat het zo is.. :( maar ik wil toch wel graag meedoen in deze topic.

Vandaag is volgens mij mijn innestelling, ik heb krampjes/gevoelige baarmoeder. Het is nog veel te vroeg voor NOD krampjes. Ik ben erg benieuwd. Daarnaast heb ik al 2 dagen hoofdpijn in vlagen boven mijn oog, erg lastig. Mijn haar is snel vet en mijn huid wordt weer wat rustiger (had afgelopen ongi nogal wat last van pukkels). Verder heb ik een goed humeur en ben ik niet erg prikkelbaar. Nog 9-10 dagen tot NOD.. ril, ril..

Heb deze krampjes rond innesteling (nu precies 5 dagen na eisprong) nog nooit eerder gevoeld, ik vindt het best heftig, heeft wel wat van ongi krampen maar dan in baarmoeder. (herkennen zwangeren dit?)

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    welkom, het wordt steeds gezelliger hier ;)

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hoi,

Toen ik in december zwanger was, wist ik dat eigenlijk al voor de test.
    Op mijn NOD had ik niet eens een inlegkruisje ingedaan omdat ik wist dat ik niet ongi ging worden die dag. En hoe ik dat wist? geen idee, had geen specifieke klachten ofzo maar mn gevoel zei gewoon dat het was gelukt.
    Helaas na 8 wkn mis.

Nu 3e ronde na curretage en af en toe heb ik weer dat gevoel maar mn verstand komt er steeds bovenuit met: afwachten straks is het niet zo en dan is de teleurstelling zo groot. Ook ben ik steeds aan het zoeken naar klachtjes die ik gewoon echt niet heb.
    Conclusie: durf niet hardop te zeggen dat het zo is maar heeeel misschien is het wel zo ;)

Lekker duidelijk he :(

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bedankt :D

15. angelina23

nou...wat ben je duidelijk...... :rolleyes: :confused: whahahaha :) ;)

16. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hey meiden, ik ben nog steeds niet ongi, maar ik voel me toch niet 100% zwanger. Ik heb wel een raar trek gevoel in mijn onderbuik en boeren en winden laten, jeetje mineetje, maar toch...
    Ik ben nu 4 dagen overtijd. Zaterdag negatief getest.

17. gimena

gimena Niet meer actief

spanned hoor..
    ik test lekker met je mee. :D

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh ik vind het prima hoor, lekker gezellig ;)

ook 4 dagen zie ik tot nod. :eek:

en helaas ook een vlindermama :(

maar ik ben zo positief dit keer dat ik het zal uitstralen naar alle testen de komende tijd :p hahaha

19. gimena

gimena Niet meer actief

`
    gezellig :D
    jah jammer genoegt wel dat ik een vlindermama ben :(
    hahah ik ben deze keer er ook wel positief over :D
    kan niet wachten toch ik mag testen :D
    wou vandaag al testen kopen ma heb het toch gelaten :D
    koop ze pas echt de donderdag :D

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!

ik ook, ik heb ook nog geen test gehaald
    ik weet dat ik dan toch stiekem eerder ga testen en dat wil ik niet
    wel leuk om met iemand op hetzelfde dag te testen

test je donderdag avond of vrijdag ochtend :)
    ik denk vrijdag ochtend, lekkere ochtend urine hmmm :) :)
    lekker geconsantreerd :) :)

Deel Deze Pagina