denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik heb trouwens ook gependeld en die zegt zwanger! ik hoop echt dat ie gelijk heeft!
    ik draag ook al weken een maan steen en bij ons bed ligt ook een maansteen om de vruchtbaarheid maar te bevorderen.
    over 6 dagen weet ik of het heeft geholpen, maarja dat duurt nog zooooo lang.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Yep inderdaad kan bijna alles wat op een zwangerschap duidt net zo goed een teken zijn van aankomende menstruatie... Beetje flauw van moeder Natuur he?

Oh ja en die misselijkheid: mijn ervaring van misselijkheid bij zwangerschap is juist dat je misselijk bent van de honger. Dat gevoel dat je normaal ook wel eens hebt als je te weinig hebt gegeten, maar dan veel sterker. Als je dan iets eet gaat het wel weer. Maar dat is natuurlijk mijn ervaring en kan bij anderen weer anders zijn...

Blijft afwachten, succes in ieder geval!

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow lalalamanon : pendel jezelf of laat je het door iemand anders doen?
    wil het nakelijk ook laten doen maar hoe je precies in contact komt met de pendelaars weet ik niet. hoop wel dat je gelijk hebt ;)

mamasu: dat klopt ja heb/had meer last als ik wat honger begon te krijgen

ben er zo zeker van deze ronde hoop echt een posi test, ik ga morgen al testen
    maar nou hoor je tig dingen.
    is het nou beter om met de ochtendurine te testen
    of juist in de avond dat je lich. meer tijd heeft om hcg te maken
    wie weet het?????????????????

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb gependeld (meerdere malen gister en vandaag) dat het nu raak is.
    Ik heb die misselijkheid ook, voelt idd alsof ik de hele dag niets heb gegeten en als ik dan eet zakt het weer wat af, maar dan komt het later weer.. Het rommelt wat achter mijn schaambeen, heel laag dus. Daarnaast heb ik zin in de gekste dingen; normaal lust ik geen ei (meur ik uit mijn mond zeg ik altijd) maar nu lijkt een gebakken ei op brood me heerlijk! Heb zin in chocola, kaas, etc, vette dingen ruleren! lol

Vindt het enorm spannend. Als ik mijn pendel mag geloven zijn het 2 vruchtjes; een jongen en een meisje. Zou grappig zijn omdat mijn moeder haar eerste zwangerschap ook van een jongen en meisje was (en die 2 zwangerschappen daarna trouwens ook)..
    Ben ik wel meteen klaar met een 2-ling.. poehey.. dat is heftig.. lol

Lotte; zie dat ik ook voor jou heb gependeld zwanger in april, posi test in mei! ze zijn bij jou ook heel gunstig meisje! Ik duim voor je! wanneer ga je testen?

lalamanon; ik hoop ook dat je pendel gelijk heeft! Spannend he?
    Wij dragen allebei een Rozenkwarts bij ons om de vruchtbaarheid te vergroten.. want je weet maar nooit of dat handig is :) Wat doet de maansteen, ook zoiets he?

Nisa; sochtens testen met je eerste urine van de dag. Voor ovu testen is het beter om savonds te testen! Succes meid! Met welke ga je testen?

Mamasu; ik herken dat wel van de misselijk van de honger; geeft me nog meer moed! ;)

Oh men, ik kan bijna niet wachten tot volgende week! Spannend! Heel veel succes meiden! We houden elkaar op de hoogte! Ik zal voor jullie allemaal duimen!

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @muppet: geen flauw idee welke ze hier hebben( woon in het buitenland) en het leuke is dat ze het ALLEEN in de apotheek verkopen en niet in drogisterijen ed. wat wel kl*te is
    want ik werk doordeweeks grrr moet ik vrij gaaan vragen voor een test is toch absurd
    maar ze zullen vast wel een apo hiet in de buurt van mn werk hebben en anders kijken waar de ze avonddienst hebben

enne jij pendelt begrijp ik, wil j eook voor mij pendelen, pleaseeeeeeeeeeeeeeeee

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    mm of in de pauze ff snel ergens langs? Of je mannetje die het kan halen?
    Weet zo niet meer waar je woont.. als het kon stuurde ik je wel 1 op! lol

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    haha dat zou leuk zijn :D maar woon in turkije en heb het even nagevraagd en ze hebben letterlijk tegenover aande overkant een apo maar heb het nooit gezien door de mega boom ervoor :) dus het zal me wrch 2min kosten heen en terug :)
    o en mn mannetje kan ik niet vragen want wil als verrasing testen voor onze 2.trouwdag morgen ;) daarom test ik ook eigenlijk te vroeg maar op hoop van alle zegen
    maar als het neg. is ga ik het niet zeggen.
    haa ben er zo vanuit gegaan dat ik geen andere cadeau heb gekocht :O
    hahaha nou ja een grote kus, daar moet ie het anders meedoen :D

8. soesjeO6

soesjeO6 Lid

12 mrt 2009
    52
    0
    0
    Hoi Nisa,

Ik hoop dat je jezelf en je man blij mag maken met een positief! berichtje..

Alvast gefeliciteerd..

Soesje

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh dankje soesje kan niet wachten tot het morgen issssssssss
    en mn man maar zeuren en wat heb je gekocht wat is het wat ishet
    wij vieren alles namelijk: huwelijksdag bij de gemeente was een andere dag als de bruiloft-feest zelf dus vieren we onze trouwen 2x :D
    we vinden het leuk om cadeaus te krijgen en geven aanelkaar is gezellig :D
    (iets van 2euro is net zo lief als 200 euro dus daar gaat het niet om )
    ik moest dus een hint geven en ik zei: iets voor ons allebei ;)
    hij denkt bios kaartjes :)
    nou ik hoop posi test anders moet ik ervoor zorgen dat ik snel bios kaartjes heb
    want anders sta ik daar met lege handen :D

10. gemke

gemke Niet meer actief

ik ga ook morgen testen nisa ook onze huwelijksdag maar dan de 1ste hihihi

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @gemke:das waar ja dat zei je.
    heb jij een ander cadeau in petto mocht het neg. zijn
    (hopelijk niet natuurlijk )of doen jullie daar niet aan

@soesje: hoe gaat het met je heb veel zwangerschapskwaaltjes of valt het mee
    ik weet nog goed dat ik de hele dag boven de wc hing :D

12. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik heb ondertussen al meerdere testen gedaan, maar ze zijn allemaal negatief.
    Ik heb vandaag mijn NOD en mijn lichaam voelt anders dan anders..
    Ik heb last van een enorm opgezette buik, voel me 's morgens niet lekker en ben moe.
    Toch blijven de testen negatief. Ik heb die van KV en Predictor gebruikt.
    Kan het zijn dat mijn lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt heeft om positief te testen? Of is er iets anders?

Groetjes Suus

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @suus: dat kan het idd. zijn ,er zijn heel wat meiden die zelfs met 1 week of later pas positief testen, dit kan bijv. komen omdat je een late ei hebt gehad ?

als ongie wegblijft zou ik over 2 dgn opnieuw testen ;)

14. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Kan het dan ook zijn dat mijn nod later komt en ik alsnog ongi wordt?

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat kan helaas ook , nog paar dgjes en je weet meer.
    hoe voel je je, heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus ?
    of ben je aan het ontpillen nog (verzin maar wat :) )
    want dat zouden het evt. wel verklaren waarom nog geen ongie of pos.test

16. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Nou ik voel me ondertussen 80.. Buik is opgezet, mijn rug doet zeer en ik ben 's morgens niet lekker.

Normaal heb ik wel een regelmatige cyclus. Pil ben ik al een tijdje mee gestopt.
    Hahha..Ik wordt nu al helemaal gek van het feit dat ik niet weet wat er is..

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoop voor je dan dat heel snel pos. nag testen want het klinkt wel zo ;)

18. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    @Muppet:

Spannend zeg! Ik ben vandaag ook ff naar dokter geweest omdat ik al vier dagen moe ben. 3 dagen na mijn vermoedelijke ei begonnen. Zij zegt dat ik nog even moet afwachten (had het kunnen weten)
    Maar je hebt het over misselijkheid dat je een tijdje niets gegeten hebt, erg herkenbaar hier!

Zou je ook voor mij willen pendelen? Stuur je wel ff een pbtje ;)

Ben benieuwd!

Liefs Ingrid

19. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik pendel gewoon op de huis tuin en keuken manier, die iedereen zelf ook kan.
    met een naaldje aan een draad.
    dus ik wil best voor anderen pendelen maar dan moet je het absoluut niet al te serieus nemen.
    of eerst wachten of ik bij mezelf gelijk heb..
    hij zegt namelijk wel steeds hetzelfde

roze kwart staat niet echt voor vruchtbaarheid, wel voor liefde, veiligheid, geborgenheid
    eigenlijk is roze kwart altijd wel goed hoor! het is een fijne steen, ook voor kids die veel huilen of moeite hebben met slapen.
    dan hang je er een boven hun wieg of bed

een maansteen staat voor vruchtbaarheid, zwangerschap, regelmatige cuclus
    maansteen staat voor de kracht van de vrouw, en de maancyclussen staan gelijk aan de cuclus van de vrouw.
    ook goed voor diegene die een onregelmatige cyclus hebben of een cyclus die lang duurt.

20. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey Muppet
    is je pendel nog steeds akkoord met je vorige pendel? :)
    Ik heb zaterdag getest en was negatief... :(
    ben wel vreeeeselijk moe, niet te doen... Nu hoofdpijn..
    Ik blijf hopen

Deel Deze Pagina