Hey meiden , Ik heb stiekem eerder getest ...1 dagje eerder maar hoor. En zelfs laat middag dus geen ochtendurine. En jawel je ziet t aan mijn banner en foto. Hopelijk voor jullie ook een pos test . Geloof dat er morgen nog een aantal gaan testen he! Succes dit is voor jullie ook vast een vruchtbare maand.
wat lekker dat je het nu al weet bambi! gefeliciteerd! vandaag weer vlagen van misselijkheid en een bittere smaak in mijn mond, ook heb ik ontzettende pukkels op mijn billen. zelfs op meerdere plekken en wel zo groot als een knikker. ze doen zoooo zeer als ik erop zit. echt heel vervelend. ik hoop maar dat ze er zitten om een hele goede reden! heeft iemand anders hier ook last van en weet iemand een tip om het te verhelpen?
Misschien ga ik het zelf ook wel s proberen. Is misschien ook beter aangezien ik niet weet hoe ik een pbtje moet versturen
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd bambi ih heb vanmorgen ook getest zit nu 3 dgn voor nod met ochtendurine maar helaas pindakaas was ie neg. grrr maar dat was te verwachten ik ga vrijdag maar weer testen ik zit nu wel zonder cadeau
dat is wel balen hopen dat je dan vrijdag toch nog een positest in je handen krijg en zonder cadeau? koop iets kleins og ga iets leuks doen, vind ie vast ook leuk
we gaan vanavond uit eten want mr heeft ook nog niets gekocht en hij heeft vanochtend een dikke zoen gekregen neg. test heb ikmaar gauw weg gegeooid ik laat de moed niet zakken weet dat het de vrijdag wel pos. zal zijn nog even dus
dan heb je wel goed voorgevoel had me voorgenomen deze maand er juist vanuit te gaan dat het niets werd, dacht misschien helpt het haha niet dus heb nu juist een sterker gevoel dan ik steeds heb gehad
ik denlk dat als ik het vaak genoeg zeg dat het ook uitkomt hahaha ik dacht in het begin ook nee echt niet deze ronde niet tot vorige week dus opeens allemaal sypm. dat ik zo terugherken en hebme temp bijgehouden dat ziet er ook heeeel goed uit en dat bruinverlies sinds mn "innesteling" ja dan ga je er wel van uit ja ik hoop dan dat we toch oh nee zeg het verkeerd ik weet dat we beiden pos. zullen testen komt goed hahaha
ik hoop het, ow wat zal ik gelukkig zijn hihi denk dat iedereen me hoort mja nog een week wachten, dus verwacht er niet teveel van nog 2 daagjes werken, zorgt vor afleiding, maar dan de rest nog
en in je vrije dgn doe je toch iets leuks iets waar geen pc is want dan zit je weer op ZWschap pagina, net als ik lekker met een vriendin afspreken lekker shoppen terrasje of bij je moeder langs (als je niet thuis woont dan he) kan je lekker samen roddelen of gewoon bijpraten je hebt niet helemaal een regelmatige cyclus zie ik, dat is wel balen hoop dat je niet lang hoeft te wachten voordat je een pos. test in handen heb
Poehee, het valt niet mee hier.. Ik ben ondertussen 's morgens verschrikkelijk misselijk, geef over, maar de testen blijven negatief.. Na 10 uur trekt het allemaal weer weg en zit ik alleen nog maar met een opgezette buik.. Schiet mij maar in de kerstboom, ik snap er niks meer van..
ow je bent al overtijd heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus af wijkt het soms met een paar dgn af?
hoop voor je dan dat je gauw duidelijkheid zal krijgen want die onzekerheid dat is echt niks. hoop alleen dat het een posi test zal zijn succes
We wachten het maar weer af.. Mijn vriend beweert bij hoog en laag dat het zo is, maar de testen zeggen toch wat anders.. Morgen weer een poging..