Ik wil eigenlijk nog een weekje wachten, ben al zo vaak teleurgesteld geweest door te vroeg te testen. Doe je nog pendelen? Zou je eens voor mij willen pendelen?
nee ik ben ermee gestopt omdat ik er geen tijd en energie voor heb op het moment.. moet echt in een goede mood zijn wil ik goed kunnen pendelen en wil mensen geen onzin mee geven.. dus sorry..ik pendel niet meer. In de Lounge kun je onder het kopje pendelen een lijst vinden met mensen die het nog wel doen. Ff je naam en geb datum sturen en de vraag die je wilt stellen. Succes!
ik heb ook steken in mijn onderbuik als ik op mijn hurkje zit om iets te nemen... dan kan ik zo soms echt een steek in mijn buik hebben... fingers crossed !! ik wil snel die positieve test wie niet eigenlijk ?
ow muppet: dat zijn met toch een mooie symptomen, klinkt heel goed, meen ik echt jij houd er ook van het spannend te houden zie ik
Gaan jullie vanavond en morgen nog wat leuks doen? Wij hebben hier een band op een plein dus daar gaan we met een stel vrienden heen. Maar niet teveel drinken denk ik...je weet maar nooit! Ik ga denk ik zondag of maandag testen, als ik het dit keer volhou!
goedemorgen allemaal ga niets doen morgen, jah werken maar misschien wel goed is alleen maar afleiding vervelend he dat wachten, voel van alles en komt steeds meer bij nu al sinds vorige week Nisa morgen mag je testen toch?
hier test gedaan helaas negatief misschien was de bruine vloei de 19e toch mijn eerste ongi na de mirena ik weet het anders ook niet gek alleen voel me nog steeds zwanger
nee dat banner klopt niet vind het ook vaag mijn cyclus is 28 dgn op dag 29 word ik ongesteld en dat wordt dus dag 1. dus nag ik vrijdag testen, 2 dgn dus maar waarom zegt die banner nog 1 dag???? dan klopt ie wel bij jullie?
oh balen gemke, anders test je toch eind v/d week nog een keer als het niet doorzet misschien nog geen vold. hcg ? (hoop ik voor je )
weet ook niet mijn banner zou moeten kloppen heb hem op 30 staan dus mag 5 mei testen geloof ik maar volgens berkening zou ik ook later mij ie hebben en dacht hem toch echt 17de te voelen weet het zoiezo niet meer, voel van alles deze week en kan alleen maar afwachten nee mijn banner klopt wel
Eerste dag van je laatste menstruatie: 3 april 2009 Een beetje vruchtbaar: 14 april 2009 Vruchtbaar: 15 april 2009 Erg vruchtbaar: 16 april 2009 Eisprong: 17 april 2009 <------------------------------ KLOPT ZiE DE L?NK NAAR MN TEMP.KAART Innesteldag: 22 april 2009 Vanaf hier kun je testen: 1 mei 2009 <------------------- Vermoedelijke bevallingsdatum: 7 januari 2010 NOU JA DiT ZEGT DE CALCULATOR VAN DEZE SiTE , OOK 1ME?
Ik kon het niet laten en heb gister avond toch maar weer een test gedaan.. Weer negatief.. Heb vanmorgen de ha maar gebelt, want van die opgezette buik krijg ik een beroerte ondertussen..
hoi, ik denk ook dat ik zwanger ben, dit is onze 2 de ronde, de eerste keer had ik ook allerlei symptomen, en was ook zwanger, maar ging in mijn nod week mis, nu heb ik ook sterk het gevoel dat ik weer zwanger ben, maar heb nu weer hele andere symptomen, ontzettende hoofd pijn, bultjes op mijn borsten, en harde buik, steekjes in buik, heb me gister aan een testje gewaagd, en kreeg al heel snel een blauw dun lijntje te zien, maar nog niet overtuigend genoeg, was de vorige keer ook, en toen ging het ook mis, dus toch nog even afwachten, en half mijn nod week doe ik weer een testje spannend. veel liefs
@SUUS:balennn zeg wat zei je ha? afwachten zeker @ESTHER: je hebt wel een korte cyclus 22 dgn . een streep is een streep maar ja in jou geval zou ik idd. later nog een test doen hier veel buikkrampjes, vaak plassen en moeee volgens mij is er voor de rest niemand die vrijdag test of wel ?
Ja ik heb hem even gesproken en hij wil dat ik afwacht tot begin volgende week.. Mocht ik dan nog niet ongi zijn en nog last hebben moet ik even langs komen.. Hij vroeg wel of ik een test wilde doen voordat ik kwam, zodat ik niet alsnog "gewoon" zwanger blijk.
@Nisa, ja ik houdt het graag spannend wordt er zelf ook gek van. Het leeft echt in mijn buik, het is nauwelijks rustig en dat al dagen lang! Er is echt iets aan de hand! Als ik het uitreken dan zit je morgen op 28 dagen en zou je dan kunnen testen. De calculator gaat ervan uit dat je pas test als je 1 dag overtijd bent maar bijna niemand doet dat.
@muppetk op die manier. maar ik kan beter wachten denk ik nog een neg. test kan ik niet aan hahaha maar ik ben heel braaf en wacht netjes op mijn nod (heb gisteren nog getest ) ik zie allemaal dgn wanneer je je ei hebt gehad die je tempen en voel je je ei?
nee meiden ik test denk ik niet volgende week hoor of ik moet wel zulke duidelijke sympthomen krijgen heb mijn lesje wel weer geleerd het zal wel komen omdat ik die mirena heb gehad die is er nog maar een week of 3 uit nu he misschien dat daar nog wat hormonen van zijn achtergebleven en mijn lichaam nog effe moet wennen ik weet het ook niet als ik weer test test ik pas volgende maand weer een keer
hoi meiden ben naar de wc geweest en zag echt bruin met beetje bordeau rood bij het afvegen en het was toch aardig wat. ben bang dat het gewoon mn ongie is die aankomt en gewoon ruim 1wk bruinverlies heb gehad , dat zal toch nietttt en mn borsten mn de linker is veel minder gevoelig als voorheen blijf wel die steekjes voelen maar die kunnen net zo goed van de ongie komen wat zeggen jullie morgen ochtend nog een keer testen of wachten tot vrijdag en als de ongie niet doorzet dan pas testen voel me echt kut nu sorry maar ik vind het echt niet meer leuk