denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ik wil eigenlijk nog een weekje wachten, ben al zo vaak teleurgesteld geweest door te vroeg te testen.
    Doe je nog pendelen? Zou je eens voor mij willen pendelen?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) nee ik ben ermee gestopt omdat ik er geen tijd en energie voor heb op het moment..
    moet echt in een goede mood zijn wil ik goed kunnen pendelen en wil mensen geen onzin mee geven.. dus sorry..ik pendel niet meer. In de Lounge kun je onder het kopje pendelen een lijst vinden met mensen die het nog wel doen. Ff je naam en geb datum sturen en de vraag die je wilt stellen. Succes!

3. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    ik heb ook steken in mijn onderbuik als ik op mijn hurkje zit om iets te nemen... dan kan ik zo soms echt een steek in mijn buik hebben...
    fingers crossed !!
    ik wil snel die positieve test
    wie niet eigenlijk ? :)

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow muppet: dat zijn met toch een mooie symptomen, klinkt heel goed, meen ik echt
    jij houd er ook van het spannend te houden zie ik :D

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Gaan jullie vanavond en morgen nog wat leuks doen? Wij hebben hier een band op een plein dus daar gaan we met een stel vrienden heen. Maar niet teveel drinken denk ik...je weet maar nooit!

Ik ga denk ik zondag of maandag testen, als ik het dit keer volhou!

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee moet werken :(

ik ben al blij als ik tot vrijdag kan wachten :oops:

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

goedemorgen allemaal

ga niets doen morgen, jah werken :( maar misschien wel goed is alleen maar afleiding
    vervelend he dat wachten, voel van alles en komt steeds meer bij nu al sinds vorige week :(

Nisa morgen mag je testen toch?

8. gemke

gemke Niet meer actief

hier test gedaan helaas negatief
    misschien was de bruine vloei de 19e toch mijn eerste ongi na de mirena ik weet het anders ook niet
    gek alleen voel me nog steeds zwanger

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nee dat banner klopt niet vind het ook vaag
    mijn cyclus is 28 dgn
    op dag 29 word ik ongesteld en dat wordt dus dag 1.
    dus nag ik vrijdag testen, 2 dgn dus
    maar waarom zegt die banner nog 1 dag???? dan

klopt ie wel bij jullie?

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh balen gemke, anders test je toch eind v/d week nog een keer als het niet doorzet
    misschien nog geen vold. hcg ? (hoop ik voor je ;) )

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

weet ook niet

mijn banner zou moeten kloppen heb hem op 30 staan dus mag 5 mei testen geloof ik
    maar volgens berkening zou ik ook later mij ie hebben en dacht hem toch echt 17de te voelen :( weet het zoiezo niet meer, voel van alles deze week en kan alleen maar afwachten :(

nee mijn banner klopt wel

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    Eerste dag van je laatste menstruatie: 3 april 2009
    Een beetje vruchtbaar: 14 april 2009
    Vruchtbaar: 15 april 2009
    Erg vruchtbaar: 16 april 2009
    Eisprong: 17 april 2009 <------------------------------ KLOPT ZiE DE L?NK NAAR MN TEMP.KAART
    Innesteldag: 22 april 2009
    Vanaf hier kun je testen: 1 mei 2009 <-------------------
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 7 januari 2010

NOU JA DiT ZEGT DE CALCULATOR VAN DEZE SiTE , OOK 1ME?

13. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik kon het niet laten en heb gister avond toch maar weer een test gedaan..
    Weer negatief.. Heb vanmorgen de ha maar gebelt, want van die opgezette buik krijg ik een beroerte ondertussen..

14. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik denk ook dat ik zwanger ben, dit is onze 2 de ronde, de eerste keer had ik ook allerlei symptomen, en was ook zwanger, maar ging in mijn nod week mis, nu heb ik ook sterk het gevoel dat ik weer zwanger ben, maar heb nu weer hele andere symptomen, ontzettende hoofd pijn, bultjes op mijn borsten, en harde buik, steekjes in buik, heb me gister aan een testje gewaagd, en kreeg al heel snel een blauw dun lijntje te zien, maar nog niet overtuigend genoeg, was de vorige keer ook, en toen ging het ook mis, dus toch nog even afwachten, en half mijn nod week doe ik weer een testje spannend.

veel liefs

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @SUUS:balennn zeg wat zei je ha? afwachten zeker

@ESTHER: je hebt wel een korte cyclus 22 dgn . een streep is een streep maar ja in jou geval
    zou ik idd. later nog een test doen ;)

hier veel buikkrampjes, vaak plassen en moeee
    volgens mij is er voor de rest niemand die vrijdag test of wel ?

16. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ja ik heb hem even gesproken en hij wil dat ik afwacht tot begin volgende week..
    Mocht ik dan nog niet ongi zijn en nog last hebben moet ik even langs komen.. Hij vroeg wel of ik een test wilde doen voordat ik kwam, zodat ik niet alsnog "gewoon" zwanger blijk.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Nisa, ja ik houdt het graag spannend :D wordt er zelf ook gek van. Het leeft echt in mijn buik, het is nauwelijks rustig en dat al dagen lang! Er is echt iets aan de hand! Als ik het uitreken dan zit je morgen op 28 dagen en zou je dan kunnen testen. De calculator gaat ervan uit dat je pas test als je 1 dag overtijd bent maar bijna niemand doet dat.

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @muppet:eek:k op die manier.
    maar ik kan beter wachten denk ik nog een neg. test kan ik niet aan hahaha
    maar ik ben heel braaf en wacht netjes op mijn nod :p (heb gisteren nog getest :D )

ik zie allemaal dgn wanneer je je ei hebt gehad die je tempen en voel je je ei?

19. gemke

gemke Niet meer actief

nee meiden ik test denk ik niet volgende week hoor of ik moet wel zulke duidelijke sympthomen krijgen heb mijn lesje wel weer geleerd
    het zal wel komen omdat ik die mirena heb gehad die is er nog maar een week of 3 uit nu he
    misschien dat daar nog wat hormonen van zijn achtergebleven en mijn lichaam nog effe moet wennen ik weet het ook niet
    als ik weer test test ik pas volgende maand weer een keer

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoi meiden ben naar de wc geweest en zag echt bruin met beetje bordeau rood bij het afvegen en het was toch aardig wat. ben bang dat het gewoon mn ongie is die aankomt
    en gewoon ruim 1wk bruinverlies heb gehad , dat zal toch nietttt
    en mn borsten mn de linker is veel minder gevoelig als voorheen
    blijf wel die steekjes voelen maar die kunnen net zo goed van de ongie komen
    wat zeggen jullie morgen ochtend nog een keer testen of wachten tot vrijdag en als de ongie niet doorzet dan pas testen
    voel me echt kut nu sorry maar ik vind het echt niet meer leuk

Deel Deze Pagina