shit hey nisa dat is wel klote ik hoop hier ergens dat mijn ongi doorkomt want dan heb ik tenminste zekerheid die negatieve test hakt er hier ookw el effe in
Wat een herkenbare verhalen weer!!! Dit is wat ik momenteel voel en weet niet goed wat ik ermee moet: Raar gevoelige borsten, niet echt pijnlijk Steken in de buik vooral linksonderin Rusteloos gevoel in de buik, beetje zenuwachtiggevoel ofzo. Met vlagen wat misselijk Symptomen die mij anders aanvoelen dan anders....Maar ja, misschien let ik er teveel op? Afwachten maar....
Ik zit mezelf enorm zwanger te denken, ik heb in afgelopen 7 dagen 3 keer vreselijk brand maagzuur gehad, heb ik nooit, ik ben al bijna 2 weken kei en kei moe... Ook heb ik een week lang overgevoeldige darmen gehad... Wat er ook bij zou kunnen horen... Heb wat slijm verloren met een sliertje bloed... Oh ja en plas me suf...Ik praat me echt hoop aan of voel gewoon heel goed dat het raar is maar durf het niet te geloven... Ik heb mezelf al vaker zwanger gepraat en telkens toch niks, en probeer me nu te bedaren maar wil niet erg lukken... Helaas Catheleine
Hoi Nisa, Wat zwaar kl*t* voor je zeg ..... ik blijf nog wel steeds duimen voor je dat het géén ongi gaat worden hoor!!!! Ik weet zo goed hoe je jezelf nu voelt, maar wel positief blijven joh, dat is altijd nog het beste. Je moet sowieso overal het voordeel van in blijven zien. En hoe dan ook, ondanks je negatieve gevoel kan het noga lle kanten uitgaan. Wacht nog even tot vrijdag af en als ongi nog niet is geweest, weer even testen! Rustig aan en groetjes, Con
hoi conchita, dankjwel maar denk dat mn lichaam me toch echt voor de gek heeft gehouden ik twijfel om morgenochtend te testen als het vanavond niet doorzet. even tempen als die lager is als vandaag test ik niet als het gelijk is of hoger test ik. en ik had echt maar dan ook echt gedacht dat het raak was. alles paste in het plaatje maar heb nog geen rood gezien dan blijf je toch stiekem hoop houden maar wel ietsjes minder. durf niet eens naar de wc te gaan nu omdat ik bang ben voor ongie maar als ik blijf zitten moet ik ergens anders bang voor zijn, namelijk een natte broek haha en een plasje op de grond maar hoe gaat het met jou?
hee meiden hoe is het hier? heb een pagina of 15 terug verteld dat ik ook denk dat het raak is... weet alleen nog niets, maar wilde even kijken hoe het hier gaat. heb nog steeds (wel wat minder af en toe) het gevoel dat het raak is... de testdatum komt nu toch wel steeds dichterbij, maar de nega test van Gemke heeft me wel terug op aarde gezet, waardoor ik niet te vroeg meer mag testen van mezelf... dus blijft nog even spannend. we gaan morgen een paar dagen weg en neem toch maar gewoon alle ongiebenodigdheden mee, voor als mn lijf me al anderhalve week voor de gek houdt. Ik laat het jullie na het weekend weten, dan weet ik vast wel al wat... hier nog posi testen geweest de afgelopen week? ik hoop het wel, veeeeeeeeeeeeeel roze! ik zal voor jullie duimen *duimduimduimduimduimduimduimduim*
Ja dat klopt, dat is mijn ei. Ik doe ovu testjes om te kijken wanneer hij komt. Ik voel mijn ei wel maar de ene maand meer dan de andere maand. Zo weet ik zeker dat we op de juiste momenten klussen
Ook dat gevoel ken ik maar al te goed... heb ongeveer 2 jaar geleden een mk gehad en dat begon met roze afscheiding... Maar ik wist toen al meteen dat het mis was... heel vreemd, maar wist het gewoon... Ook echt verschrikkelijke pijn gehad (fysiek bedoel ik dan, maar wel gelukkig alles natuurlijk eruit gekomen). Maar al met al vond ik het natuurlijk heel erg dat ik mk had, maar het boterde toen absoluut NIET met mijn ex... Dus wellicht heeft toch echt ieder nadeel een voordeel (of was het toch andersom ...?) Tsja, dat is het verleden, en ook absoluut niet belangrijk hoor, maar ik moest er even aan denken doordat je zegt dat je onzeker bent om naar wc te gaan omdat je bang bent dat ongi missch. doorkomt. En dat gevoel ken ik wel heel goed... Een bloeding is wel het laatste waar je nu op zit te wachten nl. Met mij gaat het allemaal wel oké. Wat behoorlijk vreemd is, is wel dat mijn tepels ontzettend jeuken, mijn borsten staan soms op springen (zo voelt het) en ik heb rode (maar ook droge) handpalmen en je zit in mijn handpalmen dus ook rode puntjes, echt super maf.... ben ook ontzettend moe! Zit dus door dit alles te denken aan mijn zus.... Die nog 2x ongi is geworden, gewoon normaal zoals altijd en nu alweer twee schitterende zoontjes heeft van 7 jr. (eeneiige tweeling, echt droppies, en boeffies ook). Die dus ook gewoon niks in de gaten had, wel meteen een donkere verticale streep op haar buik kreeg (heb ik nu nl. ook sinds paar wkn. ) Maar durf toch niet te testen nu, omdat het niet strookt met mijn ongi van vorige wk./afgelopen wknd.... Jaja, geduld is een schone zaak, dat blijkt wel. Helaas hebben we gewoon geen keus! Maar ik hoop dat het met jou toch de positieve kant op gaat lopen hoor. Ik blijf duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen*duimen!!!!!
Heh bah.. las het pas later Oh meid ik hoop het niet! heh getverdemme! baal echt.. ik denk aan je en ik hoop dat het niet doorzet! En als dat het wel doet dan geef ik die stomme duivels een mep voor hun donder! grrrrr :x
haihai hier al hele dag last van ontzettend pijn aan de binnenkant van bovenbeen meer bij lies, en sinds vanmiddag ook gevoel alsof ongi eraan komt, beetje krampen en zwaar gevoel net of er zware steen op ligt ofzo wat zou t kunnen zijn? eisprong zou niet meer kunnen toch?
Ik heb vandaag mijn bloed laten onderzoeken... spannend dus... ik hoop zooooo hard op positief nieuws
@lievemama; klinkt alsof je ongi eraan komt meid, tenminste, ik herken het bij mijzelf van de vorige maanden.. hopelijk is het bij jou toch anders en gaan de duivels aan jou voorbij! Zwangerschaps-, en ongiklachten lijken zo veel opelkaar! @Lotteke; ik hoop ook op positief nieuws voor jou! Wanneer krijg je de uitslag?
Hey net de uitslag gekregen... negatief (((((((((((((((( dat de duivels nu maar snel komen.... dat de nieuwe cyclus kan starten... zo balen (((
@Lievemama.. ja die krampjes en steken in mijn lies en bovenbeen had ik ook vaak al een tijd voor mijn NOD, maar zes dagen weet ik niet.. vier zoizo wel, dat heb ik nog wel opgeschreven.. ik weet het ook niet meis.. misschien is er wel heel veel aan de gang in de lijf! @Lotteke; he getver.. wat een kl**e nieuws! kan me voorstellen dat je nu wel graag de duivels ziet komen, kun je tenminste verder.. Dikke knuffel voor jou meis!
lotteke: ow balen meid weet zelf niet gauw wat ik moet zeggen zit momenteel in mn eigen dip het bruinverlies wordt alleen maar meer dus ongie is om de hoek , ik durf niet eens te testen omdat het dan harder aankomt als ongie van - <NiET ZWANGER> - kan ik even niet hebben nu maar ja het levengaat door, dus ik ook. ik wil wel succes wensen aan iedereen, spannend hoor surf hoop dat het nu wel raak is VOOR iEDEREENNNNNN
@lievemama ik herken het! Wordt er ook gek van. Kon gister mijn spijkerbroek niet eens dichtdoen, zo strak zat het dat het niet fijn voelde. Duurt nog zoooo lang voor mijn gevoel.. @Nisa.. oh... maar je hebt er geen rood verlies meer bij? Dat is dan toch wel weer een verbetering toch. ze zeggen altijd zolang je geen helder rood bloed verliest dat het nog kan.. wil nu ook wachten tot op of na nod.. trek ook echt geen nega test! Dan maar de harde confrontatie met de duivels!
MUPPET: ok er zit geen rood bij maar best aardig bruin en echt zoooo donker ik zie het ook als ik opsta in het plasje zeg maar (genant, maar goed je went er op een gegeven moment aan hier op de forum ) het is echt te verglijken met als mn ongie aankomt als ik vandaag geen rood erbij zie test ik morgen en gisteren was ik zo misselijk dat ik niet eens in de keuken kon staan om te koken van de misselijkheid en gevoelihgeid voor geuren. ging beter nadat ik gegeten had. ik ben er misschien teveel van uitgegaan dat het raak zou zijn maar 8 dgn bruinverlies ben ik ondertussen wel mooi zat ik krijg ook bijna geen broek dicht, spijkerbroeken blijven in de kast doe lekker een rok aan nu kan je hem ophoog schuiven als ie begint te knellen