denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ow wat ben ik DOM :(

zit op dag 27 nu, en vannacht gedroomt over een posi test, was wel vaag streepje maar wel een streepje....
    dacht misschien vooteken hihi dus ik getest ( weet slaat nergens op mja) :oops:

tuurlijk gewoon negatief :(

dom dom dom

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nisa:Heb je goed gedaan meid! Af en toe een beetje zielig kijken; daar kan bijna geen man tegenop! :D Wat lief dat hij meteen met jou een nieuwe test is gaan halen! :D
    Spannend hoor, het bruinverlies blijft wel lang bij jou! Je zegt dat je temp verlies hebt.. ik zou niet weten hoe dat werkt, kun je mij vertellen hoe het werkt enzo want ik merk dat ik heel warm ben, gister plakte mijn vriend aan mij vast zegmaar terwijl het niet eens warm op de kamer was. Kan wel temperaturen maar weet niet eens wat mijn normale temp is. Ik vermoed 36,5 ongeveer.

Je gaat een spannende dag tegemoed. Mijn mannetje wilde vanmorgen al testen en vroeg of het dan al te zien zou zijn. 5 dagen voor NOD lijkt me nog wat vroeg en ik zou het doodeng vinden als hij neg is, dus ik wil dit keer echt wachten tot NOD en het liefst 1 dag erna. Hoewel, deze maand had ik mijn ei wel erg vroeg (cd 13).. hoeveel dagen na ei zou je in theorie moeten kunnen testen?

Liefs

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @lievemama.. 4 dagen voor NOD is ook wel aan de vroege kant om te testen natuurlijk! Nog even doorbijten meid en pas volgende week je volgende testje wagen! :D

@lalamanon.. dat is idd een mooi moment om te klussen voor een kindje! :D Ik zou zeggen; ga ervoor! Go manon.. go manon.. :p

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    muppet: hij is een schat ja :)

heb je het niet gewoon warm gekregen door je mannetje :p :p lol

over dat tempen zie je als het goed in mijn onderschrift een link naar fertility friends
    daar kan je een maand lang tempen elke dag( liever net wanneer je wakker wordt) op vaste tijdstip en dat vul je in krijg je een grafiek en als je ei is geconstateerd geeft hij automatisch een rode kruis. (ik heb het deze maand voor het eerst gedaan deed/wist het ook niet precies voorheen) en dan moet je temp. op nod of 1 dag voor nod ofzo hoger als je basale temp. zijn dat is het hoogstwaarschijnlijk raak geweest!!! en als die zakt is het helaas pindakaas , net als ,n mijn geval dus :D heb ik me late vertellen
    maar het is geen bakerspraatje hoor het is echt, het is m.n voor meiden die een hele lange cyclus of onregelmatige cyclus hebben en/of niet weten wanneer ze hun ei hebben bedoeld .
    maar had zo een mooie grafiekje :(
    het is nog niet helemaal over wacht nog even af ;)

maar meid een tip een goudentip zelfs ;)
    NOOOOOOOOOOOOOOOOiT VOOR NOD TESTEN, NOOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiTTTTTT

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    lievemama: erg is dat he dat het net echt lijkt

maarrrrrrrrr (dit is echt gebeurd !!! )
    ik had mn vorige zw schap ook ACHTERELKAAR gedroomd dat ik pos. testte
    alleen dat. werd wakker, dacht sh*t was maar een droom .
    ik weer slapen, weer dromen pos. testen. dacht dus weer : ik ben er iets teveel mee bezig geloof ik .
    het was mn nod dus wis dat ik er teveel mee bezig was met testen en dat ik daardoor er over had gedroomd.
    ik mn man wakker maken kom we gaan testen 06,30 in de ochtend :D
    JAAAA 3x is scheepsrecht :D hij was echt in 2 tellen positief.
    dus hoop voor jou dat dit niet alleen bij een droom blijft maar werkelijkheid wordt ;)

-knuffel- na zo,n droom ;)

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey Dames,

Mag met jullie meekletsen?
    Hier al drie dagen ochtendmisselijkheid, maar ook veel ongipijnen, dus verwacht eigenlijk die duivels op bezoek.
    Ik durf niet te hopen.
    Ik mag zogezegd morgen testen, maar ik vrees dat mijn ei later is geweest. De zondag of de maandag of dinsdag of woensdag ;)
    Misschien toch al eens testen morgen?

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

vandaag was hij nega, mja ben misschien te vroeg
    ben gewoon zo zenuwachtig en lig iedere keer te huilen bij me mannetje, ben het zo zat gewoon :( wil het zo graag een kindje

we hebben veel doorgemaakt laatste 4 jaar en nu gaat t gewoon super al zeker een jaar, dus kom maar op ben er klaar voor kom baby kom baby

zie je word gek :D

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

je kunt het proberen, is hij dan nega test je na het weekend nog een keer?

of je bent geduldiger dan ik, en wacht meteen tot na het weeknd :D

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hmmm ik geduldig? Ik heb al zo hard mijn best gedaan om niet te testen vandaag, al komt dat denk ik doordat ik er niet in geloof dat ik zwanger ben

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

haha ik ook ongeduldig
    4 dagen voor NOD getest en natuurlijk negatief he
    nu maar wachten dan :(

stomme dromen... had echt nog nooit gehad, ook niet bij de eerste
    en nu ineens droom ik dat ik een lichte posi test had, nadruk op licht
    dacht echt voorteken :( :oops:

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    lievemama, jij gaat ook voor een tweede?

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja klopt

van de eerste was ik gelijk zwanger (niet mee bezig hoor maar eerste x met die jongen :( )
    was toen 15.
    nu 19 en supergelukkig met me zoon 4 en me huidige vriend en proberen al 2 jaar zwanger te worden van een tweede kindje

jij ook voor een tweede? hoelang zijn jullie bezig?

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    bij ons eerste ronde! vandaar dat ik er niet vanuit ga dat ik zwanger ben, al zijn er wat kwaaltjes, maar ik steek die op mijn darmen én op het feit dat het tussen mijn oren zit.
    Heb de vorige keer zoveel testen verspild en is telkens zo'n teleurstelling dat ik nu echt schrik heb om te testen

14. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    snap het helemaal.
    het beste kun je er niet teveel me bezig zijn, maar is makkelijker gezegd dan gedaan naar mijn mening

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    welkom arka: spannend hoor nog een dagje volhouden en hoop dat je dan lekker pos.test
    we zijn allemaal een stuk ongeduld geloof ik hahaha
    ben wel jaloers op jullie :oops: ik wou dat ik bezig was voor een tweede
    ben wel een vlindermama maar dat is natuurlijk!!! niet hetzelfde
    maar voor mn gevoel duurd het ook allemaal te lang.
    de wens is zooo groot en zooooo welkom :(

maar we blijven positief ;) toch ladies

straks zijn we allemaal zwanger en openen we een nieuwe forum :
    we wisten/dachten dat we zwanger waren en hebben het laten weten hahhahha lol :)

16. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

Nisa hoop voor je dat het voor jou ook heel gauw raak mag zijn, jammer dat je ongi is doorgekomen :(

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    lievemama:het is nog niet doorgekomen nog steeds bruin, zit ondertussen op dag 9!!,
    maar ga er vanuit dat het wel komt ;) kan niet anders

muppet: volgens mij 14 dgn na je ei, maar kan het even niet terugvinden :oops:

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik duim heel hard voor je Nisa! Een vlindertje: moet echt verschrikkellijk zijn! Hou je sterk ik hoop dat je snel roos kleurt!!

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat is het ook Arka wens het echt NiEMAND toe. en ik had 2 hele mooie echo,s :)
    jij gaat dus morgen testen, spannenddddddddddddddd
    ik zit te twijfelen als mn duivels niet langskomen zal ik dan vanavond testen of morgenvroeg
    maar durf het sowieso niet :oops: ben bang dat ie weer neg. zal zijn

20. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    kan het trouwens kloppen dat er nog een roze horizontale lijm door de controlestreep staat?

Deel Deze Pagina