me vakantie was echt top!jammer dta het zo snel voor bij gaat!maar heb nog ene week. 11mei ebgin ik bij me neiuwe baan!/relaxe leven!want ga veel minder werken en maar 3 middagen van half drie tot 6.15 en werkte voor heen 27uur 9uuur op een dag"D!dus wat een enrgie zou ik over houden zo!(ben namelijk chronisch vermoeid en moet dus weer op laden!) maar spannen voor jouw meissie!ik duim voor je! hoe voel je verder? liefs
snippie dat is een goeie dan ga ik het maar ook zo doen ik ga 20 mei op vakantie : naar nederland had nooit aan ned. als vakantieland gedacht hahaha en wonen in turkije ow en gegeliciteerd met je nieuwe baan, leuk afwisseling we worden idd. gek haha ik hoop echt dat jou droom een werkelijkheiid wordt
ja zelfde nog steeds misselijk, buikpijn ene keer meer dan andere x en zon zwaar gevoel en nu ook steekjes bij bm, soms heel raar gevoel bij bm, weet niet hoe ik t uit moet leggen, beetje steekjes en trekkerig gevoel ... mja zal wel niets betekenen en voor het eerst me hele leven gedroomd van een LICHTE posi test leuk die nieuwe job en misschien ook beter idd voor jezelf, hoop dat je er van gaa genieten groetjes
Nisa ik vond dat wel fijn jah!maarjah dat komt ook omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb en wij bijna elke dag vrijen er zit nooit meer dan 2dage tussen.dus we hebben eigenlijk altijd de vruchtbare dagen.en heb gewoon weg geen zin om elke ochtend op het zlefde tijdstip te tempen.dus vandaar aan het begin en op het eind9dat is wle op het zelfde tijd stip! lievemama hopelijk komt jouw droom uit meid!!! liefs!
@Nisa; waar ga je heen op vakantie in Ned? Als je overvliegt zwaai je dan even naar me? @Snippie; nog een week? Lekker! Deze week ging idd veeeeeeeeels te snel voorbij.. maandag weer beginnen @lievemama; spannend he> en ja we worden samen gek! lol.. wanneer ga jij testen?
Hallo dames, Ik heb me net aangemeld omdat ik ook het gevoel heb dat ik zwanger ben, ik ben pas 3dagen over tijd maar heb wel de nodige verschijnselen. Ik ben al meer dan een week vaak Misselijk had het gevoel dat ik ongi moest worden, nu nog trouwens ben echt heel emo en sinds kort heb ik ook een gevoelige boezem. Het enige wat zo jammer is dat de test negatief is uitgevallen die ik net heb gedaan....zal ik afwachten en gewoon weer een nieuwe doen mocht de periode uitblijven de komende dagen?? Groetjes
hey welkom! Ja het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt! 3 dagen overtijd klinkt veelbelovend in combinatie met je klachten! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Over een paar dagen kun je wel weer eens een testje wagen. Dan is de hcg zeker gestegen.
thanks Muppet, Geeft toch weer een beetje hoop, dit is trouwens mijn tweede ronde, maar voelt zo anders mocht de ongi uitblijven probeer ik het weer opnieuw. Zijn er ook meiden die toevallig ook last hebben van oprispingen?? Ik heb er vooral last van wanneer ik misselijk ben, en geeuwen erg heel erg . Wat ik trouwens ook veel lees is opsipatie, nou dat is bij mij juist het tegenovergestelde echt heel vervelend! Nou meiden veel succes voor diegene die dit weekend gaan testen. Ik wacht er maar ff mee !
hey dames hier eentje helemaal met zichzelf bezig sorry voor het ego bericht volgens mijn oude cyclus ben ik nu 3 dagen overtijd nog niks te bekennen alleen wel sinds gisteren dus buikpijn en hoofdpijn nu alleen nog buikpijn maar geen ongesteldheidspijn ofzo tis anders verder vanochtend hier nog effe aan de pc gezeten en werd toen misselijk ben toen gauw onder de douche gaan staan en toen ging het over gelukkig maar voor de rest van de dag dus wel die buikpijn nou zou het kunnen dat ik me gewoon heb vergist in mijn cyclus en mijn banner nu wel klopt en mijn ei eraan komt maar als dit mijn ei is dan heb ik het zo nog nooit eerder gehad pfff (heb ook geen vruchtbaar slijm ofzo) de vorige zwangerschappen wel hoofdpijn maar nooit geen buikpijn althans niet op deze manier tepels zijn ook nog steeds goed aanwezig en ik heb een buik joh het lijkt wel of ik 6 maanden zwanger ben ik had vanmiddag een verjaardag en heb geprobeerd mijn buik in te houden maard at lukte gewoon niet gelukkig weet mijn zusje dat we ermee bezig zijn (is ook de enige) dus die zei ook al straks is het gewoon al raak joh dus net nog tegen mijn ventje gezegd misschien moet ik vandeweek toch nog maar effe een testje doen ofzo hij haat het als we testjes verspillen (geld verspilling) en zei als ie weet negatief is heb je ruzie hoor hahaha (geintje tuurlijk) hij vind eigenlijk dat ik minstens een maand moet wachten maar ik voel me gewoon nog steeds zwangerder worden (oh help straks ben ik schijnzwanger ofzo) maar we gaan dus vandeweek ik denk 4 mei om het zekere voor het onzekere te nemen toch nog een keer testen deze banner zou ook nog zomaar kunnen dat ik er gewoon een paar dagen naast zat vandaar dus dat ik 4 mei wil gaan testen nogmaals sorry voor dit ego bericht
@Lein, ja ik heb ook last van brandendmaagzuur als ik niet misselijk ben. Normaal is dat eens in de week een keer.. nu dagelijks een paar keer. Erg vervelend. Ik heb ook geen last van verstopping, bij mij is het eerder te zacht..
Heey Gemke, Gelukkig kan je hier je hart luchten, dus absoluut geen ego bericht we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Hopelijk heb je een pos. resultaat 4 Mei duimen!!
ja die laatste heb ik erbij gezet omdat ik de 19e wel bruinverlies heb gehad (maard at had ook mijn ei kunnen zijn of innesteling) na mijn negatieve test de 28ste heb ik een banner aangemaakt vanaf de 19e (tja toch iets verloren dus maar tot ongesteld gerekend) de eerste banner is de cyclus die ik dahct te hebben nod 28 april de 2e banner is de cyclus die ik nu waarschijnlijk denk te hebben 6 dagen later dus 4 mei nod ik zal je uitleggen waarom 9 april heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen 14 april kreeg ik steekjes links (ik dacht ei) een paar dagen later moest ik naar de ha voor een uitstrijkje de ha wist me te vertellen dat ik halverwege de cyclus zat dus ik dacht nou dan moet mijn banner wel kloppen ongeveer maar 28 april dus negatief getest ik balen en dus die banner aangemaakt vanaf 19 april maar nu heb ik dus nog steeds sympthomen en ze worden erger en dus dacht ik wat nou als mijn 1ste ongesteldheid nou niet 1 april was maar 6 april en ik de spiraal er gewoon de laatste dag van de ongesteldheid eruit heb laten halen (werd niet ongesteld met mirena dus moest gokken) dan is mijn nod ook 6 dagen later en kan het zeker wel kloppen dat ik negatief heb getest ik baal er gruwelijk van dat ik zo moet puzzelen om enig inzicht te krijgen maar feit blifjt dat ik nog steeds niet ongesteld ben en mijn cyclus normaal gesproken toch altijd wel snel op gang komt (na de pil ook tenminste had nu niet anders verwacht) over het algemeen schijn je na de spiraal gewoon direct vruchtbaar te zijn en zouden er geen problemen moeten zijn kwa cyclus omdat die gewoon door loopt (ookals word je niet ongesteld)
@ Muppet, Bij mij ook geen verstopping ik loop leeg! (sorrie voor de details) Ik heb alleen last van maagzuur als ik buk om iets te pakken. Wat een ellende he al die kwaaltjes maar erg vinden doe ik het niet, het is voor een goed doel. Btw roken is ook ineens goor, maar dat is alleen maar beter! Groetjes Mar
ohh nu snap ik het!lastig hoor meid!! maar eht kan dus ook net zogoed zijn dat het wel langer duurd tot dat het op tit gang komt. natuurlijk hoor ik gewoon dat je 4 mei een positieve test in handen hebt meissie! ik duim voor je!!! liefs
ja mocht het 4 mei nog niet positief zijn dan zou ik kunnen wachten tot 7 mei dan is mijn spiraal er precies 28 dagen uit dan zou ik toch wel onderhand een periode moeten hebben gehad dacht ik zo