denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik denk het, en sinds vanmorgen weet ik het hihi :) :)
    ik zal voor jullie duimen ;)
    spannend is dat he!

2. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hey allemaal,

leuk hoor dit topic, ik denk zelf niet dat ik zwanger ben maar toch is het heel leuk om mee te lezen. En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar wie er daadwerkelijk zwanger is!

@ Desiree1986: Gefeliciteerd meid! :D Geniet van je zwangerschap..

xx

3. suus1984

suus1984 Lid

28 dec 2008
    17
    0
    0
    hilversum
    hallo allemaal,

ik denk ook zwanger te zijn, ik ben 4 dagen overtijd en heb zaterdag neg. getest. heb vorige keer na 8 dagen pas getest, helaas na 6wk mk.

ik heb nu last van mijn borsten ze lijken ook wat voller, de metaalsmaak is niet uit mijn mond te krijgen, sommige dagen erg misselijk en de andere niet, maagzuur en echt verschrikkelijk duizelig ik dacht gisteren van mijn graatje te gaan.

maar omdat ik zaterdag een neg. test heb durf ik niet meer te testen maar ga het er morgen ochtend toch maar op wagen denk ik

gr. suus

4. gimena

gimena Niet meer actief

ik doe lekker de vrijdag ochtend de test :D
    wat voor test ga jij testen?

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb ook niet zolang meer tot de NOD. Ik heb nog een test in huis, misschien donderdag maar ff testen of vrijdag
    Ik had ook na mijn ei last van mijn borsten, nu niet meer. Misschien dat ik ook wel afwacht of ik meer 'klachten' krijg en dan pas test. ALleen om teleurstelling te voorkomen!

6. gimena

gimena Niet meer actief

heb jij ergens last van?

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    vorige week dus menstruatie achtige buikpijn en last van mijn borsten. de buikpijn is opgehouden en de borsten worden ook iets minder heb ik t idee

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    heeeeeeeee desiree! Gefeliciteerd! wat gaaf!

@hier heb ik vanmiddag bruin afgeveegd, niet noemens waardig, maar toch.........

ga ff bij lezen! (overal een beetje hahahahaha)

xxx

9. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik heb al vanaf vorige week dinsdag buikkrampen en rugpijn..ook is mijn buik opgezet.
    Als ik het goed berekend heb heb ik zaterdag mijn eisprong gehad.
    Hebben jullie ook dit soort klachten?
    Ik heb nog nooit eerder zo lang last gehad.
    Ook heb ik vanaf zaterdag last van opvliegers en dat heb ik normAAL nooit! heb het juist alijd koud.

Ik moet alleen nog zo lang wachten met testen..pfff

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nou ik denk deze keer dat ik eens niet zwanger ben! Vorige keren steeds een gevoel gehad maar het mocht niet zo zijn!
    Nu zei straks een bewoner op het werk dat ik echt zwanger zou zijn en die heeft al 2 keer gelijk gehad.
    We wachten maar af...

11. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb al een paar maanden (behalve eigenlijk afgelopen cyclus) gedacht zwanger te zijn. Ik heb vage streepjes gehad links-en-rechts waarbij de voorlaatste cyclus in februari 5x positief gaf (plus-test van Clear Blue en DA-test). Al vrij snel testte ik niet meer positief daarna (een paar dagen later) en ik werd uiteindelijk ongesteld. Daarnaast ga je van alle vage klachten denken dat het zwangerschapsklachten zijn.

Toch meldt ik mij weer hier om het volgende: afgelopen week had ik mijn eisprong (ik temperatuur). En mijn borsten doen voor het eerst zeer vlak na de eisprong. Nu heb ik vandaag getest met kruidvattest (5 euro) en zie een streepje. Had ik al eens eerder gedacht een streepje te hebben bij kruidvat, nu zie ik hem toch een stuk beter. Raar toch? En met middagurine... Het kan volgens mij gewoon niet, en ik begin zo langzamerhand te geloven dat ik misschien altijd HCG aanmaak ofzo. Ik zou niet meer tussendoor moeten testen maar ik ben dan zo'n domkop die voor de "lol" test. Nou, wat lollig. Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden maar voorlopig test ik niet meer... Is er eigenlijk iemand die dit verhaal herkent?

12. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik heb ook al eens vooraf posi getest, maar doe het niet meer om teleurstelling te voorkomen..
    Het is heel moeilijk om het te laten als je zo graag wil ik weet het..

13. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

nou denk dat me gevoel het weer fout heeft hoor ben nog niet ongi maar verlies al weer heel erg veel slijm en dat had ik afgelopen maand ook dus nog ff paar daagjes afwachten

liefs lisje

14. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb al voor dat we het probeerden een opgezette buik, dus ik denk dat ik gewoon een darm-probleempje heb hihi (lekkere taal :p)
    Ik kan dus niet nagaan of ik nou een opgezette buik heb :(

15. ssilke

ssilke Lid

3 feb 2009
    52
    0
    0
    thorn
    Hallow Dames

Dit is juist de 1ste maand dat ik denk dat ik niet zwanger
    Kweet niej hoe het komt heb dit x nergens last van

16. Curly79

Curly79 Actief lid

2 mrt 2008
    266
    11
    18
    Hey ladies, m'n Nod dag is vandaag maar de duivels zijn nog niet doorgekomen het is dus nog even wachten tot 's ochtends, ik voel echt helemaaaaal niets, trouwens een goede vriendin blijkt 4 weken zwanger te zijn hopelijk is het deze keer bij mij ook raak! (stel je voor dat wij in dezelfde periode uitgerekend zijn heheh spannend)

17. gimena

gimena Niet meer actief

ow dat zal wel leuk zij zeg :D
    afwachten ma :D :p

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh wat leuk gefeliciteerrrrrrrrrd

nu wij nog ;)

19. gimena

gimena Niet meer actief

haha jah idd...wachten ma ;)

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh weet je wat ik had vanachtend :eek:

rood/rose bij het afvegen vanachtend :(

ik schrok me te pletter :confused: maar het kan de innesteling zijn had ik vorige keer ook paar dgn voor nod

ik ga het in de gaten houden (deed ik al :) ) bij het afvegen

en misschien een inlegkruisje , kan je ook beter zien wat eruit komt ;)

ik hoop alleen niet dat het de vroege :evil: :evil: zijn :(

dat zal toch niet, daar is het toch te vroeg voor

Deel Deze Pagina