@nisa, ja ik zit wel voor NOD, zat even te berekenen hoeveel dagen ik NA mijn ei ben.. zit vandaag op 13 dagn na ei.. 14 dagen na ei is mijn max.. en dat zou morgen zijn.. maandag maar een test wagen geloof ik. Wordt gek van de ongi achtige krampen hiero. Waarom is het nu ineens WEL spannend en 4 dagen geleden niet? mm baal van mezelf. Vanavond op kindje schoonzusje passen, ze is nu 7 mnd ongeveer..
muppetw dan moet het kunnen jaaaa hoe dichterbij het komt hoe spannender het wordt nog even geduld, hoop dat je wachten gauw beloond zal worden.
Hallo meiden! Vandaag m'n NOD, nog geen bloed. Maar ik heb zo'n idee dat het morgen of overmorgen weleens los kan gaan breken. Ik hoop natuurlijk van niet! Suusefruus & Madelief, gefeliciteerd met je zwangerschap! Muppet, heb je nog steeds zo'n sterk vermoeden dat het raak is?
goedeavond meiden t is nog gezellig druk hier, allemaal maar afwachten... Balen voor degen die ongi zijn geworden en hopen dat het volgende ronde wel lukt en andere die wachtend, ik duim voor jullie hier weet ik het niet, nog geen krampen, soms een pijntje beetje misselijk wel steeds idee dat ik t geworden ben, omdat zo nattig is weer bijna dagje minder spannend meiden
hoi dames nou ik ben dus zoals je ziet aan mijn nieuwe banner niet zwanger eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo erg gewoon omdat ik mijn cyclus nog helemaal niet goed wist na die spiraal maar ben dus eindelijk ongesteld geworden nu gaan we er dus helemaal voor mijn gedachte en sympthomen kunnen dus geschrapt worden dames niet op letten is geen garantie voor zwangerschap dus hihihi dames die wachten : succes dames die zwanger zijn: jippie joehey geniet ervan meiden dames die ongi zijn:better luck next time
Goedemorgen! Het broekloeren is weer begonnen! Tot nu toe nog niks... Ik heb elke keer felle steken in m'n bovenbeen, geen idee waar dat vandaan komt! Gemke, balen dat je een nieuwe banner hebt! Op naar de volgende ronde!! Snippie, ga je nog testen voordat je naar de huisarts gaat?
hej! nee ga niet testen voor dat ik naar de huisarts ga omdat ik nog voor me ONGi dag zit!dat is vrijdag pas. liefs
Ik Denk het niet..ik BEN het.. http://album.partyflock.nl/64890725.jpg Zie de test!!!! We zijn zo blij!!!!
Oh ja, ik ben helemaal in de war met al die rare dagen!!! Ik vind de tekst onder jouw banner zo super, zo heerlijk positief! Ik denk morgen of dinsdag als het nog niet doorgebroken is... het testen wordt wel steeds enger na behoorlijk wat negatieve testen! Kelleyy, gefeliciteerd!
kelley gefeliciteerd!helaas doet de link het bij mij niet! maar meid geniet er van!!! en loutje ik duim voor je meid!maar als ik naar je cyclus kijk zou het toch kunnen?je hebt al een tijdej geen 23dagen meer gehad!spannend meissie oja tanx voor het compliment
goedemorgen dames Gemke dat is balen he, hopelijk meer geluk in de volgende ronde kelleyy, bij mij doet link het niet, maar iig toch gefeliciteerd nog meer zwangeren vandaag? hier alles nog zelfde, ook steeds kijken of t er al is, maar nog niks pijntjes in liezen nog owja en na wc gaan gaat niet makkelijk, meestal is dat teken dat ongi eraan komt want dan zit ik met veel pijn in bm op wc. maar het doet geen pijn deze keer wel nog steeds zere boobs en beetje misselijk soms komt steeds dichterbij