ja weet ik meid! ik probeer alleen even met je mee te denken! wat zodra je een positieve ovu test hebt spring je ei 24 of 48uur. dus kan het zijn dta je sowiezo te vroeg bent. maar eht komt idd vaker voor dta emiden voor NOD negatief testen en na NOD positief! wat ik al zeg sommige testen op NOD negatief en een week na NOD positief!dus! liefs
Hier nog steeds geen duivels... negatieve bloedtest vorige donderdag.. dag 38 vd cyclus (en de laatste cycli zijn regelmatig geweest..) geen teken dat de duivels er aan komen deze morgen test gedaan, weer licht indrooglijntje denk ik.. grrrrrrr hopeloos word ik er van... ik wil nu een positieve test (die er volgens mij niet zal komen, gezien de negatieve bloedtest) of mijn duivels... proficiat aan de zwangeren hé ! Ik gun het jullie echt ten volle en hopelijk kunnen wij allemaal ook snel volgen !
hoi allemaal, had vanmorgen een heel licht streepje op mn test sttaan (zie album) dus ga morgen nog een testje dooen, zou nu al willen gaan slapen omdat ik niet kan wachten! hahaha!! Duimen jullie mee voor mij!?Dan doe ik dat voor jullie! (ps bij mn eerste teste ik pas 6 dagen na mn NOD positief, en zooo licht dat ik het bijna niet kon geloven!!)
ik duim voor je muppet en weet je.. bij mijn eerste teste ik na bijna een week positief!! was toen dus iets van 5 week heen.. maar dat kan dus ook.. sterkte muppet!!
snippie..... jij valt me elke keer weer op he!! Altijd een lief woord voor een ander en iemand een hart onder de riem steken. Ik duim voor je hoor!!!
Super lovelylonnes!!! Ik duim voor je meid! Zit wel goed denk ik hoor! Claartje; thanks meid.. doet me goed te horen dat het idd ook later kan. Jullie zijn bijmekaar een stelletje super lieve meiden! Heerlijk dat ik me hier ff kan ventileren dat is zo fijn omdat ik het er met niemand anders (dan mijn vriend) over kan hebben Een virtuele bloem voor jullie allemaal! Liefs
zo de duivels hebben hun koffers weer gepakt en vanavond gaan we alweer starten met klussen. omdat ik deze keer niet voor verassingen wil komen te staan (zoals een plotselinge kortere cyclus) hebben we besloten om het om de dag te doen! ben alleen wel al twee dagen snot verkouden, waardoor ik me natuurlijk wel minder prettig voel maar NIKS, HELEMAAL NIKS gaat me nu nog tegen houden! tjakka!!!
goed zo manon! Snot neus of niet, lekker klussen meid! Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes deze ronde en probeer er van te genieten! Liefs
goedeavond dames ikke weer hier nog steeds geen hier op bezoek vandaag lekker weggeweest, maar heb er niet minder aan gedacht uur in auto vreselijk hele tijd denken dat je t ben geworden Dan nog een leuke middag familie die dolgraag een kindje in onze armen zouden willen zien maar niet weten dat we ook bezig zijn lekker vroeg slapen denk, des te eerder is het morgen MUPPET zag dat je nega had getest, balen meid maar er is nog hoop toch zie je dat je 2 dagen voor NOD zit. ik hoop dat je dan toch nog positief mag testen, we lopen trouwens wel mooi gelijk hoe is het met de andere dames?
Hier ook nog geen bloed... ik wacht morgen nog af en denk dat ik dinsdag ga testen! Als ik het nog volhou... Lievemama, heb je al kwaaltjes?
hihi dank je claartje! ik gaat weer even film kijken.dames tot morgen en ik vertel morgen hoe het bezoek bij de huisarts was. moet er om 8uur zijn. fijne avond en ik denk aan jullie liefs
snippie: succes bij de huisarts morgen hoop dat t goed is loutjelou: heb allerlei kwaaltjes en nog niet echt idee dat ik ongi ga worden soms van die steken ineens in me boobs en me liezen doen niks geen zeer meer soms heel klein pijntje in beide en soms in bm wel erg misselijk en moe en bij jou?
Zelfde, af en toe steekjes maar verder eigenlijk niks... behalve dan nu een dag overtijd... vergeleken met de afgelopen 2 maanden zelfs 2 dagen overtijd. Snippie, heel veel succes morgen!!!!
lievemama; ja erg spannend. Ga als ik niet ongi wordt woensdag pas weer testen. Baalde wel ff en gaf bijna alle hoop op, maar heb nu weer moed. Ik voel niks. Met vlagen misselijk. Gisteravond nog heel erg en vanmiddag in de auto ook. voelt dan echt niet fijn. Buikje is verder redelijk rustig, geen pijn wel wat gerommel. loutjelou: spannend meid!!!!!! ieeehhh! snippie succes bij de ha morgen!!!
goedemorgen dames hier nog steeds geen ongi te bekennen en geen ongipijntjes zoals ik normaal heb MUPPET dat had ik dus ook in de auto, voelde ok niet echt fijn in me buik zal duimen voor je snippie succes bij de huisarts
misselijk een beetje en wel beetje pijn in zij, mja niet alles heeft er mee te maken natuurlijk owja en me boobs doen nog steeeds zeer misschien vandaag testje wagen? normaal wil vriend altijd wachten en nu vroeg hij of ik vandaag wou testen