Hey, m'n ticker gaat ineens over in een nieuwe cyclus! Hopelijk geen voorteken... vanmorgen nog geen bloed. Maar ik verwacht wel dat het vandaag doorbreekt, volgens mij heb ik nl. precies 14 dagen geleden m'n ei gevoeld. Lievemama, al getest? Ik duim voor je!
deze dagen nog niet, voor het weekend getest en die was negatief natuurlijk misschien test ik vandaag en anders morgen
alleen wanneer is nou NOD mijn cycles is 30 dagen, daar zit ik nu toch op? dus kan ik toch al testen? wrom volgens banner niet?
Volgens mij gaat de banner uit van 1 dag overtijd dat je dan test... ik ga ook een andere ticker aanmaken want ik wil geen nieuwe cycluuuuuuuus!!!!
Heey dames ik kom hier ook even kijken! Ik denk zwanger te zijn. Zit nu op 5 dpo en heb roze vegen gehad net!(misschien innestelingsbloeding???) Nog een aantal daagjes wachten en hopelijk heb ik dan een mooie test in handen (zie banner)
Ik heb deze week echt vreselijke buikgriep gehad en schoof dus alles daarop af eigenlijk. Heb wel wat lichte krampjes en gisteren wel ineens wat gevoelige borsten. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik helemaal geen symptomen.
lieve dames ik ben weer terug van de HA!ze deed erg aardig en begreep onze zorg. We worden nu door verwezen naar de gyn. huisarts vond het prettiger voor ons om gewoon bij 1iemand in behandeling te staan.vandaar dat hij geen onderzoeken doet!daarbij wilt hij deze week afwachten. maar was echt een opluchting! liefs
Wat fijn Snippie! Je hoort toch vaak andere verhalen over huisartsen.... Heb je al een afspraak gemaakt bij de gyn?
snippie wat fijn voor je dat de huisarts je zo serieus neemt, je hoort inderdaad vaak het verhaal dat je nog maaar moet wachten word spannend
jah he lievemama daar was ik eerst ook bang voor maar jah nog even wachten terwijl je in de 14maand zit lijkt me ook niet logisch. en komt ook door ons verleden. liefs
gelukkig maar dat t toch nog goedkom dan mijn huisarts neemt me helemaaal niet serieus omdat hij me te jong vind zou het ook verschil zijn tussen vrouw en man? kheb namelijk zon oude vent haha