mijn eigenarts is ene man ,maar de assistente maakt altijd automatisch afspraken voor mij een vrouwelijk arts!dus dat is wel relaxt! en je als jij er aan toe bent dan is dat zo!de huisarts mag helemaal niet zeggen dat je te jong bent.wie hij om dara over te oordelen? dus jij hebt ook al ene poging gewaacht bij de HA! liefs
zwitsal zou graag t antwoord wilen weten, maar sorr kan je niet helpen, had dat dus vorige week ook snippie ik ben idd bij ha geweest maar vond me te jong en moest nog maar even oefenen wel van plan binnen nu en half jaar terug te gaan
@ snippie: Je kunt al rustig bellen hoor want je zult waarschijnlijk niet direct lang kunnen komen maar bijv pas over 2 weken.
jah weet ik maar hoop toch nog stiekem dat het niet nodig is .vandaar dat ik voor mijn gevoel liever even wacht. liefs
Ik hoop voor je dat die afspraak helemaal niet nodig is! Hier wordt het toch ook wel weer steeds spannender...
jah daarom wil ik toch deze week afwachten. huisarst was het ook met me eens hoor.heb ze net even gebeld! liefs
hee meiden, nou mijn gevoel klopte hoor! ik ben zwanger! afgelopen woensdag een positieve test in handen! helaas heb ik vanaf het weekend rood/bruin verlies... ik weet dus niet of het goed blijft gaan... de vk gebeld en die kan nu nog niets voor me doen, dus moet het nog gewoon afwachten... ben wel blij dat mn lichaam me niet voor de gek hield en dat ik het gewoon goed aanvoelde... en het verhaaltje van de haas, is toch ook wel toevallig
surf hopelijk blijft alles goed gaan! ik duik me bed weer in!ben misselijk en erg moe! tot vanmiddag! liefs
lievemama18; te jong.. waarschijnlijk voor ZIJN tijd, mja de tijden zijn veranderd, dus jammer voor hem toch? zwitsal; jeetje wat een apart resultaat! Kan me voorstellen dat je er een beetje van in de war raakt. Over een paar daagjes maar weer even testen! Hopelijk met een MOOI streepje Surf; gefeliciteerd meid! Lees wel vaker van zwangere vrouwen die een tijdje bruin verlies hebben tijdens de zwangerschap. Lekker rustig aan doen meid! Snippie; wat goed dat hij je heeft doorverwezen naar de gyn. Lekker deze week even afwachten en dan is het hopelijk niet meer nodig! spannend meid! Heb last van krampen maar twijfel of ik nu gewoon naar de wc moet of ongi ga worden. Voelde me verder prima. Borst pijn is wel wat afgenomen maar ze zijn wel gevoelig. Verder voel ik me redelijk. Vannacht aan het werk bah geen zin in na 1 week vrij.. Keeping you updated.. einde bericht
Spannend Muppet! Ik hoop voor je dat het raak is! Ik ben weer van mijn leuke banner af, want die telt geen overtijd...
hej dames hier even een update! huisarts belde en gyn wil toch eerst een sperma test doen. ik haal morgen de dingen op. dna kan me vent woensdag of donderdag even zijn zaadjes lozen. heb namelijk te horen gekregen dat je 3dagen geen seks mag hebben en nou wil het dat we vandaag seks hebben gehad!maar wel goed dta ze even belde!en ze zei dat ik daarna vrij snel bij de gyn te recht kan! muppet ik hoop dat je woensdag vet positief test meissie! liefs
ohh ik vindt het zo erg spannend! Heb ergens het idee wel ongi te gaan worden.. maar we moeten maar afwachten. Heb nog geen pijn oid.
Hai Nisa, Het is alweer even gelden dat je wat geplaatst hebt. Gaat alles goed met je of ben je op vakantie misschien? Hier gaat alles zijn gangetje. Wat een beetje bizar is, is dat ik afgelopen weekend mijn ovu heb gehad... Beetje vroeg (zeker gezien mijn onregelmatigheid en gemiddelde cyclus van 36 - 44 dgn), want dat betekent dat ik op dag 10 ben gaan ovuleren (heb testen gebruikt, gelukkig gestart op vrijdag al, gelukkig! Vlgs calculator zou ik later moeten beginnen met testen nl.). Tsja, en dan nu afwachten voor ons.... Niet leuk, al dat wachten. Mahjah het is helaas niet anders. Hoop dat het goed gaat met je! Groetjes, Con.
@conchita: hoi nee hoor meid alles prima heb alleen zaterdag avond heeeel slecht nieuws gehad een kennis van ons heeft zelfmoord gepleegd een lief mannetje van 66 jaar door schulden van zoon en hij had ervoor getekend dat hij voor zijn zoon instond. nu zijn de schulden zo hoog dat ze hun huis kwijt raken. de arme man kon het niet meer aan en heeft zichzelf opgehangen , aan de balkon tralies en naar beneden gesprongen, heel triest ... dus was de hele zondag daar. dus ben niet zo in de mood. de lichaam heeft daar een paar uur gehangen voor iedereen!!! omdat ze van een soort c.s.i moesten komen of hij niet door de schuldeisers vermoord was echt te erg gewoon. sorry dames maar moest het even ergens kwijt ....
heh Nisa.. gecondoleerd meisje! Wat een vervelende gebeurtenis!! Heb jij hem ook nog zo gezien dan? Lijkt me vreselijk! Heel veel sterkte meis, ook voor je man.. Liefs