bedankt dames. nee gelukkig niet, hoorde het pas laat in de avond. maar zijn dochter en kleindochter (12jr) wel en zoon, en vrouw en de hele buurt! maar ben toch best van slag. ik lees wel met jullie mee en houd het allemaal wel bij ik spring wel bij om straks jullie te feliciteren met jullie pos. testen maar zal zelf niet echt actief zijn paar daagjes. gr.
sterkte Nisa hier nog steeds geen op bezoek maar juich nog niet te vroeg wel steeds idee dak t geworden ben, erg nattig daar best vervelend
@nisa, heel veel sterkte! Hier vandaag toch een poging gedaan om te testen en er kwam een heeeel licht streepje te voorschijn! Kan het nog niet geloven. Donderdag voor de zekerheid nog maar een keer testen. Hoop dat mijn gevoel het bij het juiste eind heeft en ik harstikke zwanger ben!
gefeliciteeeerd liz, zo goed nieuws is altijd welkom komop dames ik geloof in jullie l lieve mama en muppet jullie mogen morgen hoop dat jullie ook het goed nieuws heel snel kunnen melden
Nisa, wat een verschrikkelijk verhaal zeg!! Hier is het bruinverlies aan de gang en meteen ook lekker krampen, ik denk dat ik weer doorga voor de koelkast in ronde 9...
balen loutjelou hier word idd spannend nog steeds geen ongi hier dus of hij heeft een vlucht gemist of heeft een lange vakantie genomen
hoop het zo niks geen ongiklachten nog en ook geen pijntjes ofzo alleen iets misselijk en soms raar trekkend gevoel in buik owja en nattig van beneden, lijken wel slijmpropjes? die vakantie mag ie nemen
twijfel erover heb het bij de eerste ook niet gedaan ene kant wil ik het wel graag, mooie ervaring en goed natuurlijk maar andere kant vind ik flesvoeding ook goed en ideaal natuurlijk maar mijn vriend zou graag willen dat ik borstvoeding ga geven dus zal daar nog wel over nadenken als zover is
wil eigenlijk vnaaf al testen maar ben bang dat te vroeg is moet dus veel moed opbrengen vnaaf, moet zo ook nog eens naar winkel, niet langs de testjes dan denk
hihi;D!spannend zeg.hoop dta je wel goed ozu slapen vanacht. ik merk het wle als je het niet vol kan houden.ik begrijp ej volkomen. ik gaat namelijk al 8mei sóchtens testen!wanneer me temp goed is en me gevoel. liefs
Hoi dames, Als eerste iedereen die onlangs positief getest is enorm gefeliciteerd. Ben zelf inmiddels 6 dagen ot maar nog steeds geen positieve test. Ik word inmiddels wel een beetje moe van alleklachten ben zo erg misselijk met vlagen, pijn in de buik die lijkt op menstruatie pijn, vaak plassen maar jullie kennen de klachten wel. Baal echt enorm van deze onzekerheid. Sorry maar moest het ff kwijt. Groetjes
Lein dat is balen al bij de huisarts geweest? hoop dat je snel meer zekerheid heb hier de verleiding net met moeite kunnen weerstaan maar vriend trok me mee langs medicijngedeelte dus testen moet wel wachten tot morgen en misschien maar beter want het kan maar zo eens zijn dat de toch nog terugkomen van de vakantie hoop dat ze het na hun zin hebben en toch nog even langer blijven