nou niet zo negatief he meid!lees anders even mijn onderschrift voor een op pepper!OOIT WORD ONS WACHTEN BELOOND!
daar heb je gelijk in, ga zo gewoon me bedje in en wacht af tot morgen kunnen natuurlijk ook pijntjes zijn die ergens anders mee te maken hebben
Hmmm, tis nog steeds alleen maar een paar veegjes bruinverlies.... als ik toch ongesteld word, laat het dan maar gauw komen!
Haay lievemamma18, Ik denk dat ik nog ff een weekje wacht voor ik naar de huisarts ga mocht ik dan nog steeds OT zijn, kep niet zo'n toffe huisarts vandaar. Maar mocht er nog wat veranderen dan laat ik het jullie weten
goedemorgen dames Lein dat ken ik, mijn huisarts is ook zon moeilijke nog steeds geen ongi hier hoe is met de andere dames?
hihi sorry snippie ga strax testen, heb nl geen testjes in huis, anders had ik allang getest gisteren nog krampen en dacht echt dat ik t nu wel zou zijn vanmorgen helemaal geen krampen alleen wat moeite met boodschap en beetje pijnlijk gevoel net onder navel en heb een hardere buik al 2 dagen?
muppet had avond dienst.ze heeft dipsticks mee genomen naar der werk. maar ze had op bruin slijm,dus hoor dta het niet door gezte is. liefs
Succes allemaal!! Bij mij is het nu helemaal doorgebroken, op naar ronde 9! Ik blijf jullie volgen hoor, en duimen dat het raak is!
Ik denk dat het bij mij ook geen innestelin was :S Heb een vraag gestelfd erover hier aan de vk maar heb nog geen antwoord en het word langzaam aan alleen maar meer bloed... Denk dat ik gewoon ongi geworden ben inmiddels...maar vind het wel erg vreemd aangezien ik pas op 6 dpo zit http://www.fertilityfriend.com/home/2569c1
Done heb je dan niet eerder je ei gehad? het kan ook door het ontpillen zijn dat je eerder ongi bent. liefs