he meid wat balen!!!! hopelijk was het te vroeg.en dat ej over een paar dagen een positieve test in handen hebt!en dna met ochtend urine, knuffel
in het begin van de zwangerschap wel. dan is het beste om met je allereertse urine te doen! en onthoud sommige testen pas positief als ze ene week overtijd zijn. liefs
loutjelou: oh balen meid, volgende ronde zijn wij aan de beurt ja idd. waar blijven die 2? volgens mij zijn wij nieuwsgieriger als hun snippie
nisa lievemama heeft vanmorgen helaas negatief getest dus we moeten nog wta langer in spanning zitten!
@Nisa Jeetje zeg, wat een verhaal is dat joh.... Verschrikkelijk nieuws, geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verlies en doe idd. lekker rustig aan. Tot gauw weer en liefs, Conchita
Nisa mijn test was idd negatief vanmorgen... echt balen suusefruus door jou houd ik nog een beetje hoop aangezien jou verhaal heb het hele tijd gevolg en je teste ineens positief, helemaal toppie nog steeds geen hier dus wachten ng maar af over 2 dgjes misschien weer testen als ongi niet komt
Hey dames ik ben er weer, moest tot 12.00 werken vandaag..ben gaar.. Helaas is gister de ongi toch doorgekomen en vandaag was er helemaal geen houden meer aan Loop leeg. gatver Allemaal klontjes en draadjes en stukjes.. lijkt me wel dat er wel een begin is gemaakt met iets.. Kan me niet voorstellen. Ben nog steeds misselijk maar had wel een nega test. Misschien als ik eerder had getest had ik een dun streepje gezien. Maarja dat zijn speculaties. Loutjelou; balen meid, volgend ronde is onze ronde! Liz: gefeliciteerd meid! Lievemama; morgen/overmorgen met ochtend urine testen! Hoop dat jij WEL goed nieuwd hebt voor ons! Meiden ik ga zo de buxus bollen knippen; nog NOOIT gedaan maar zal wel moeten want onze tuin wordt een ramp zo. Kan echt niet. Probeer mijn verdriet wel wat te onderdrukken tot mijn mannetje thuis komt Jullie zijn echt een steun en toeverlaat.. misschien eens een dagje zwangerschapspagina.nl meeting ergens wanneer we allemaal zwanger zijn? Lijkt me leuk
ow muppet wat balen meid en het zag er zo goed uit, alles heeft een reden, het komt goed. zoals snip ook zeg ooit wordt onze wachten beloond lieve mama : komop jij bent onze laatste hoop muppet: ow zou leuk zijn maar ik wil er ook bij zijn als het zover is -mega hug-
muppet, shit meissie echt mega balen kop op he wachten wordt echt een keertje beloond. en misschien is aankomende maande jou maand meis ik duim iniedergeval Liefs en een dikke knuff voor jou
Muppet dat is belen he, hopelijk meer geluk in de volgende ronde hier zou ik het liefste hele dag in bed blijven ben echt misselijk op moment verder helemaal geen klachten... hoop dat er niet te lang meer over na hoeven te denken of ze terugkomen van die 30 dagen vakantie, of ze nog een paar maandjes erbij geboekt hebben trouwens 1 test gedaan van kv en 1 van cleaurblue met indicator, zijn toch beide wel betrouwbaar??
Jawel, maar als er nog niet voldoende hcg is geeft hij het gewoon nog niet aan.. Je kent mijn verhaal