denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    he das balen ik zal voor je duimen ;)
    liefs lisje

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoi lisje,

dankje. ik denk/ hoop dat het de innesteling gewest is.

en ik zie dat je ook over 3dgn mag testen :eek:

het wordt een drukke vrijdagochtend of niet gimena :)

gezellig, lijkt net een theekrans hihihihi

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik ook meeste hebben nog 3/4 dgn voor nod.
    sommige wat langer en sommige wat korter

en al 2 zwangerrrrrrrrrrr :) :) :)

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb nu regelmatig krampjes en vlagen misselijk. Maar die onderrug! Daar heb ik nu de hele dag last van, zijn er nog meer die dat hebben? Ik denk niet dat ik tot maandag kan wachten met testen... :D

5. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey meiden
    voor degenen die zwanger zijn inmiddels: gefeli!

wow er zijn er echt een stel van jullie die de laatste dagen ingaan van w8en!
    durven jullie wel te testen opde NOD?
    ik heb een paar dagen voor mn NOD getest, negatief...en nu durf ik niet meer hihi
    gisteren was spannend, iedere x op t toilet checken of er bloed was maar nope:)
    vandaag wederom.
    weet nog niet wanneer ik ga testen. echt ik durf niet. meer dames die dit hebben?
    x

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hey thasista:
    ik herken het gevoel, heb zaterdag negatief getest (twee dagen overtijd) en sindsdien verwacht ik dus elke keer bloed, maar neen, nog steeds niet. En nu durf ik niet meer testen. Ik voel me ook niet zwanger, toch niet als ik het vergelijk met toen ik zwanger was van mijn dochtertje, dus ik verwacht wel mijn ongi. Maar ik vind het niet leuk om naar 't toilet te gaan en niets te zien. Ofwel wil ik zwanger zijn, ofwel wil ik ongi zijn, maar geen van de twee, dat vind ik niet leuk.

7. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    ola! ja spannend he lilya! mmh dat ongi zijn wat je schrijft...daar vrees ik juist voor. meestal ben ik erg op tijd met mn cyclus dus hoe langer de ongi uitblijft des te groter de kans hihi. is jouw cyclus ook regelmatig?
    volgens mij kun je t beter niet vergelijken met je vorige zwangerschap, althans, wat ik zo lees op deze pagina. dat kan toch heel anders zijn?!
    maja, ik kan er niet veel van zeggen ;) hopelijk over een paar jaar wel :) we willen er 4, haha en nr 1 moet zich nog aandienen...
    xxx

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik ben zeer regelmatig, voor de pil, tijdens de pil en na de pil kon ikzelfs zeggen hoe laat ik ongi ging worden (zeer praktisch). Maar ik geef nog borstvoeding en menstrueer pas opnieuw sinds december. Tot nu toe ook drie keer zeer regelmatig geweest... Misschien door borstvoeding dat ze nu wat later zijn.

Iedereen zegt me dat ongi uitblijven, net omdat ik er zo op zit te wachten :)

Wanneer zou jij testen?

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hallo dames, mijn klachten zijn inmiddels wat minder geworden en mijn lichaam rustiger
    eerst had ik steeds maak krampen en jeuk in mijn onderbuik en nu nog af en toe
    wel is mijn haar elke dag vet en kan ik elke dag douchen. maar dit heb ik ook als ik ongi moet worden.
    dus hoop echt niet dat de ongi er nu aan komt..
    ik ga 1 dag voor mijn nod testen.
    gaat er nog iemand testen op zaterdag?

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Als ik dan nóg niet ongesteld ben, ga ik ook testen op zaterdag :) (maar ik ga er van uit dat ik tegen dan wel ongi ben hoor)

11. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he meis
    mmh als je de klok erop gelijk kan zetten wanneer je ongi wordt...dan zou je t nu moeten zijn (al een paar dagen)
    wellicht was je HCG (zo heet t toch?!) te laag nog?
    missch nog een paar daagjes wachten en dan testen?

12. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Zaterdag is mijn dochtertje jarig, als ik dan nog niet ongi ben, test ik. Die test zou dan toch volgens mij (positief of negatief) uitsluitsel moeten geven, maar eigenlijk verwacht ik gewoon elk moment ongi te worden...

13. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    mmh kun je niet beter tot je nod wachten?
    overigens, sommige meiden hebben idd voor hun nod al een posi test in handen, missch ben jij er ook 1 van!
    als je echt denkt zwanger te zijn kun je altijd zowel zaterdag als zondag testen

14. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    tja, KEEP THE FAITH baby!
    zou wel een heeeeeeeeeeel leuk verjaardagskadootje zijn voor de aanstaande grote zus hehe:)

15. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik heb de test van kruitvat 2 voor 5 euro
    dus kan ik zaterdag testen
    en dan een paar dagen later nog een keer.

maar als ik vrijdag de duivels aan voel komen dan wacht ik nog even :evil: :evil: :evil:
    maar tot nu toe wel een innesteling gevoeld, dus heb nog hoop!
    maar het blijft spannend...

16. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    slim van je meis
    tja, een innesteling voelen, kan er helaas niet over meepraten want weet niet hoe t voelt :(
    maar ik hoop zeker voor je dat die :evil: :evil: :evil: uitblijven en idd dan lekker zaterdag testen en niet in de stress schieten als t nega is want t is immers 1 dag voor je NOD dan he?! ;)
    xxx

17. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    trouwens, ik weet bij God niet of t een innesteling is :( ..maar ik had de dag dat mn innesteling was in de auto ineens dat ik een enorme druk links in mn buik had en het gevoel had dat ik moest overgeven.we zijn ff bij de benzinepomp gestopt en daar ben ik naar het toilet geweest en ff wat gelopen. dit gevoel duurdeneen half uurtje, darana was ik weer kiplekker
    zou dat een innesteling zijn?

18. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    zou kunnen, bij iedereen is het anders. bij de een duurt het 10 min en bij de ander 2 dagen.

je weet het eigenlijk pas echt als je dus positief bent, en als je eenmaal weet hoe het voelt dan weet je dat ook voor de volgende keer

ik hou elke keer bij wat ik precies voel en wanneer in een klein agendatje.
    en dit gevoel wat begon op de dag van de innesteling en had ik nog nooit eerder gehad.
    andere dames beschrijven dit soort gevoel ook als een innesteling dus vandaar dat ik denk dat ik hem hen gevoeld.
    maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

19. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    dat maakt t ectra spannend jah! dat je dat gevoel nog niet hebt gehad en dat velen dat omschrijven als innestelingsgevoel!
    i'll keep my fingers crossed 4 u!
    x

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik ook, ik was net begonnen met he bijhouden en die(1.!) ronde was gelijk raak.

ik kan het nu heel goed vergelijken omdat ik echt alles had opgeschreven

dus miscchien ook een tip voor de andere dames?
    is echt handig ;)

Deel Deze Pagina