denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    dacht echt dat ik alles goedvoelde en was er bijna cker van dat ik zwanger was, vandaar zon duurdere test met indicator, maar nee hoor

zo even weg van huis want word gek haha
    morgen of overmorgen nog maar x proberen dan

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    die van cb hebben veel hcg nodig.. succes meid

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Geen idee kijk maar eens op mijn kaartje in het onderschrift staat de link.
    Ben net naar de wc geweest en het is niet meer geworden inmiddels dus ik ben flink aan het twijfelen...ik heb wel iets ongi krampen maar wel veel minder als normaal en ook is het bloeden veel minder als een normale ongi bij mij + hij begint anders dus twijfel nu zo erg...
    Ik had mijn man al verteld dat ik ongi geworden was.

Kan alsnog pas echt over een week ongeveer testen als het toch een innesteling was.

Wat moet ik hier nou weer mee.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jah dames echt waar OOIT WORD ONS WACHTEN BELOOND!
    en muppet lijkt me idd leuk zo'n meeting:D!en nogmaals dikke knuf!!!

lievemama ik duim voor je!hopelijk breng jij weer wat roze!

Done ik weet niet hoeveel bloed en hoelang je bloed bent veloren?

liefs

5. soesjeO6

soesjeO6 Lid

12 mrt 2009
    52
    0
    0
    Hoi Nisa,

Jammer van je eerste ronde, maar gelukkig is het maar nog t begin. Dus ik hoop dat je met de 2de ronde goed zit..
    Nog gefeli met je huwelijksdag, had je nog snel kaartje gehaald voor de film (hihi)

Groetjes..

6. soesjeO6

soesjeO6 Lid

12 mrt 2009
    52
    0
    0
    -edit

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoi soesje:
    ja helaas. ik dacht geef je een maand voorsprong zo kan ik je van alles vragen omdat jij verder bent en het natuurlijk al hebt meegemaakt :p :)

oh nee het is een scheerapparaat geworden :D
    ik heb alles opgebiecht :( erg he ik kan niks voor me houden moet hem gelijk alles vertellen haha

dan wilde hij wel een scheerapparaat die had hij nog niet
    hij gebruikte de scheerhoofd van mijn lady shave omdat ik toch alleen maar het epileer opstuk gebruikte :( dus heeft hij er 1 voorzichzelf en ik de mijne terug. win-win ;)

heb van hem helemaal onverwachts een zilveren ketting gekregen met zo'n medaillon , je weet wel die je open kan maken en fotos erin kan doen, met onze fotos erin gekregen
    (dus moest wel iets voor hem kopen zat ik daar met lege handen :) )

EN

heel gezellig en romantisch gegeten bij........... de pizzahut :)
    want mr had trek in pizza :D , het was wel lekker

genoeg over mij hoe gaat het met jou?
    morgen 6 wk al zo wat gaat de tijd snellllllllllllll

gr.

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nou dames, dat is nog niet veel positiefs!!! We gaan gewoon met z'n allen voor de volgende ronde!

Snippie, hoe voel jij je? Nog een paar daagjes geduld!

Ik ben vanmorgen begonnen met temperaturen. Ik weet heel precies wanneer m'n ei is maar mocht het nou nog lang duren en we een bezoekje aan de HA moeten brengen, dan heb ik vast een paar temperatuurlijstjes!

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Snippie:

Ik bloed nu sinds gisteren ochtend en het is nu niet alleen meet bij het afvegen maar heb echt een maandverbandje in moeten doen :S
    Het is nog steeds niet zoals een ongi normaal is bij mij en bloed nog steeds.
    Misschien als het toch nog stopt dat ik over een weekje toch nog een testje ertegen aan gooi maar ik vrees dat het niet gaat stoppen

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    He Done gatver.. laten we het niet hopen. 1 ongi is voldoende hoor.. niet jij nu ook.
    Ik hoop dat het niet gaat doorzetten!

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Meiden, ik moest zondag ongi worden... Nu nog steeds niks, test geeft nega.. Zondag gedaan... Vandaag nog een doen?

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    nou morgen ochtend maar dan.. kan beter met ochtend urine! :D wel spannend honeyy!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat muppet zeg morgen ochetend is beter!

en done uhm afwcahten dan maar.hopelijk is het loos alerm!
    knuf

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    slaap lekker allemaal ik gata richting bed

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik hoop het!
    Hopelijk is het morgen als sneeuw voor de zon verdwenen,bedankt voor de lieve woorden dames het geeft me toch het stukje doorzettings vermogen dat uik nodig heb!

@ honeyy:

Hopelijk heb jij morgen vroeg een mooie positieve test in handen!ik zal duimen voor je!

Weltrusten dames tot morgen!

16. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hier nog steeds geen duivels te zien....
    ik sterf van onzekerheid
    vorige woensdag had ik een negatieve bloedtest... dus weet ik echt niet meer wat te denken eigenlijk, waarom komen de duivels nu niet gewoon door ???????
    mijn laatste cycli waren allemaal zo regelmatig en begin van de cyclus zijn we gaan skiën..
    lekker relaxed met het ventjes op verlof in de sneeuw... was heerlijk :)
    ik hoopte er zo hard op dat mijn ei extra voorzichtig ging zijn en zich gewillig en relaxed ging laten bevruchten :) :) :)
    nog steeds niets dus...
    wat denken jullie ?

heb niet echt symptomen.. of toch niet dat ik me bewust van ben..
    soms wat pijnlijke borsten als ik er op duw, moe (maar dat ben ik nogal snel, ik ben nogal een fan van slapen), minder honger en soms wel ineens honger, wit verlies
    dat zal het zowat zijn
    en o ja, mijn huid was stukken vetter sinds ik met de pil gestopt ben (juli 2008) en deze cyclus is hij niet vettig. dat valt me wel op eigenlijk. anders was ik constant in de weer met mijn lotion en dagcrème om vette huid in te dijken
    nu hoef ik hem niet

eerlijk gezegd denk ik dat mijn cyclus gewoon uitblijft door de spanning....
    maar aan de andere kant heb ik iedere maand spanning... en toen waren ze wél regematig..
    kweet het allemaal niet meer nu...

kheb in januari mijn kaarten laten leggen en die dame zei dat ik binnen de 2 à 3 maanden zou zwanger zijn... als ze gelijk heeft, moet ik nu zwanger zijn...
    fingers crossed

maar waarom zijn de testen (zondag nog een test gedaan, die na een goed half uur een hééééééél licht streepje gaf) dan negatief en de bloedtest ook :(

moest ik even kwijt...

17. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    ps: muppet... ai, zo jammer meid :(
    khad het je zo gegund !

iedereen trouwens !!!
    succes allemaal !!

18. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

goedemorgen

hoe is het met de dames hier?

hier nog steeds geen :evil: :evil: te vinden en ook niet in aantocht nog volgens mijn
    gewoon helemaal niks voel ik meer, behalve beetje misselijk en zere boobs

gelukkig mag ik werken vandaag en kan ik t mooi ff uit me hoofd zetten ;)

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Goedemorgen!
    Ik heb vanacht nauwelijks gebloed en hoop gewoon dat het nu weg blijft en het toch alsnog een innestelingsbloeding was.
    Ik heb het met mijn man erover gehad en die vind het ook vreemd dat het anders is als mijn normale ongi en zo vroeg na de eisprong (al weet hij van de hele cyclus maar weinig vanaf :p).
    Als ik mijn nod aanhou kan ik op de 13de testen en ik denk dat ik dat voor de voorzichtigheid ook maar doe.
    Zometeen eerst eens even kijken wat mijn temp doet.

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oei spannend lievemama!werkse dna heb je idd afleiding!

Lotteke mss aan het eind van de weke nog eens testen en dan weer huisarts bellen als hij weer negatief is!

liefs snippie

Deel Deze Pagina