Done spannend meid hoop dat het idd een innestelingsbloeding is en dat je volgende week hardstikke positief test en hier idd spannend, wou vanmorgen weer testen met ochtendurine maar was weer te snel haha. laatste dagen ben ik meteen wkkr en ren ik meteen na wc om te kijken hihi word nog wat op het werk
op het werk heb ik er meetsal niet zoveel moeite mee want was dan te druk met de kids vandaag heerlijk naar de kapper en vanavond uit eten met me ex collega's!en dna is de dga alweer bijna voorbij!maar heb ook geen test drang meer!ben er erg rustig onder. liefs
ik ben ook wel iets meer geruster na die negatieve test maar nu de ongi er nog niet is en ik eergister zulke krampen had nog, vraag ik me wel weer van alles af, vooral waar ie dan blijf ga straks ook proberen er echt niet aan te denken. en dan morgen misschien weer testen
oh das lekker!wat soort werk doe jij? ik heb eerst kinderopvang gedaan 0-4jarige en begin maandag bij een buitenschoolse opvang 4-12jarige! dus nog steeds met kids. liefs
noujah je werkt tenminste meid!heb je wel mbo of doe je nog opleiding?geeft ook niet als je dat niet hebt als je maar gelukkig bent! liefs
nee ik werk nu 3 jaar en bevalt me prima ben toen ik net bevallen was van eerste nog wel naar school geweest maar vlak voor examens gestopt in de 4de ben nameijl op mijn 17de het huis uitgeplaatst met mijn zoontje omdat thuis niet meer ging en ben toen dus op mijn 17de zelfstandig gaan wonen en vond school toen niet meer belangrijkste misschien ga ik binnenkort weer 1 dag per week naar school via het werk
het eblangrijkste is dta het nu weer beter met je gaat en dta je lekker in je vel zit meissie.jij makat ten minste wat van je leven.kijk soms heb je geen keuze maar toch. knuf
dat bedoel ik, en zit nu lekker in me vel heb heel wat meegemaakt afgelopen jaren heb nu me eigen huisje, een zoon een hele lieve vriend leuk werk dus wat wil je nog meer hihi een baby tuurlijk, maar dat heb ik liever als dat ik hele dag op school zit hihi heb hier hard voor geknokt dus ik ben blij zoals nu is en heb daar geen diploma voor nodig, die komt wel als ik daar een keer zin in heb haha
werkse meid! ik gaat straks naar de kapper!mijn extensions er uit laten halen en dan were relaxen en op model laten knippen.heerlijk relaxen dus! liefs
lievemama! wat spannend! Werk ze meid en hopelijk heb je ons snel goed nieuws te melden Snippie: wat leuk met kids tot 12 jaar! Ik werk zelf met kids die niet meer thuis kunnen wonen. Erg heftig werk maar wel heel veelzijdig Hier alles ok. Nog steeds misselijk en de ongi neemt alweer af. Het is nog geen helderrood bloed geweest, alleen bruinverlies en donkerrood. Heb verder geen krampen/pijn terwijl ik de vorige ongi op bed lag te janken van de pijn.. naja
heey snippie ik werk ook bij de naschoolse opvang kids van 4 tot 12 erg leuk! maar ik zou toch graag een eigen kindje willen! nog steeds verkouden nu alleen wat erger geworden! dus zin om te klussen heb ik niet echt. maar we gaan deze week toch klussen omdat de ovulatie eraan zit te komen...
goedemiddag dames daar ben k weer, en nog steeds zonder mijn soms pijntje in me liezen maar nog steeds misselijk snippie hoe was het bij de kapper? heb je ervan genoten? Muppet al bij de huisarts geweest? sorry als al gezegt is ma ben nog al vergeetachtig groetjes
hej lala hoeveel uur werk jij per week? ik zou ook liever zelf een kindje willen hoor! muppet meid wat naar zeg! oja kapper was geslaagd!heerlijkw eer mijn eigen haar!