lievemaam wat spannend.heb eigenlijk niet zo heel erg genoten ben aardig misselijk namelijk!wilde zo snel mogelijk naar huis!maar ach heb wele en gaaf kapsel voor terug!
klinkt goed dames! Ik ben nog niet bij de HA geweest, maar ben dat ook niet van plan.. misschien doe ik over een paar dagen wel een testje om te checken.. weet toevallig dat het bij mijn moeder wel zo is gegaan toen zij zwanger was van mij. Toen dacht ze ook dat het vruchtje weg was gegaan maar later bleek dat ze nog zwanger was van mij! Wie weet is het bij mij nu ook wel zo.. alleen zou ik niet weten waarom ik niet posi test.. daarom volgende week maar een testje voor de leuk. Gebruik ik gewoon een ovu testje voor omdat die ook hcg kunnen kerkennen.. stom he dat je de hoop dan niet durft op te geven..
ik werk 17 uur in de week (drie middagen) omdat ik eerst nog ernaast studeerde. Na mijn verhuizing kreeg ik onverwachts deze baan aangeboden (als bijbaantje) maar vind het inmiddeles zo leuk! ik ben getopt met de opleiding (een tweede overbodige hbo opldeiding) en we gaan fultime voor een kindje! dus ik wil wel invallen enzo op de andere groepen (baby en peuter opvang) maar niet voor vast. omdat we natuurlijk zwanger willen worden en dan wil ik niet te veel werken dus zouden de 17 uur per week prima zijn.. in de vakantie periodes werk ik wel drie volle dagen. en jij?
ik ga 11.45 uur werken ook drie dagen in de week!!(ik ben chronisch vermoeid,dus ben ook opadvies van arts minder gaan werken en het voordeel van bso is dat het geen lange dagen zijn vind ik) en idd in de vakantie ook drie volle dagen. liefs
zou t wel leuk vinden hoor, zou de eerste x zijn en ze is echt mijn schat. wil er graag nog poesje bij maar graag 1 van haarzelf haar zusje is vorig jaar augustus overleden toen ze 3 maandjes was weet eigenlijk helemaal niet hoe je zoiets herken haha wel wat andes als bij ons
jah idd ik weet het ook niet meissie.mss even voelen aan der buik? oh later wil ik mss ook wel kleine poesjes van onze donder steen liefs
lieverds ik ga er van tussen collega/vriendin stata zo voor de deur!!! fijne avond en tot morgen! kus!
goedemorgen dames loutjelou sorry voor late reactie, maar nee heb ik niet meer misschien wel beter kan ik ook niet testen en teleurgesteld worden nog nog steeds geen hier terwijl ik gister toch echt dacht dat ze wel zouden komen met die krampjes maar nee hoor lekker vroeg na bed gegaan gister hoe is het verder hier?
goede morgen dames!, lievemama zit je dan niet in onzekerheid?je kunt toch beter snel weten waar je ana toe bent? liefs
Nou dames hier is er weer een beetje hoop. Ik heb vanochtend nog geen bloed kunnen vinden (normaal heb ik ongi echt 5 tot 7 dagen en nu maar 3 als het echt ongi was maar dat betwijfel ik) en ik ben misselijk en heb een opgeblazen gevoel... Hopelijk heb ik alsnog over een weekje een mooie positieve test in handen en was dit een innestelingsbloeding