denk je zwanger te zijn. laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nisa, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik temp op mijn iegenmanier:D

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat houd in de eerste 3dagen van me ongi en de laatse drie dgaen van me cyclus ik doe dta alleen om niet al te lang in spanning te hoeven zitten want op deze manier weet ik precies wanneer de ongi komt.tot nu toe helpt het altijd bij mij.het is dus niet de standaard manier maar ach.ik weet namelijk wanneer mijn ei ongeveer is en ana het klussen licht het niet.
    hih liefs

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    werkse meissie ik gaat nu echt even plat!
    tot straks!

liefs

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    oh dat zei je idd. ;) en ben je opnieuw begonnen met tempen?
    hoop dat dat platliggen een goede oorzaak heeft ;)

werkze lieve mama!!!

muppet: hmmm duurt jou ongie altijd zo kort :(

5. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo ladies,

Ik had al eerder een bericht achter gelaten op dit forum hier de nieuwe stand van zaken ben gister naar de HA geweest 8 dagen OT. Nu moet ik pas over 10 dagen!!! Terug komen en dan kunnen ze bloedprikken en een evt. Afspraak maken voor een binnenwaardse echo mocht ik het ondertussen niet zijn geworden. Helaas testen blijft negatief maar schijnt wel vaker voor te komen. Wat een onzekerheid he! Groetjes

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lein wat vervelend zeg meid!!!!
    en wat slaat dat op!je kan officieel allang ene bloed test krijgen.maarjah artsen!
    en ben je vaker overtijd of niet?
    hopelijkw ete je snel meer!

nisa jah ben al begonnen met tempen ,maar het is twijfel achtig dus ga er maar vanuit dta ik morgen ongi of zaterdag ongi word.

liefs

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow dat hoop ik niet snip :eek: en hoe hoog is die, ben ook opnieuw begonnen met tempen haha alleen nog steeds onder de tong moet er niet aan denken dat ding via de anus haaaaaa

lein: bedoel je dat ze pas bloed gaan afnemen met 18 dgn ot :(
    nou vind het ook meer als flauw artsen soms begrijp ik ze niet.
    het is voor hun een kwestie van paar dingetjes aanvinken op een form.
    en voor jou een mega geruststelling grrrr

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hij is om precies te zijn 37.03

9. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Ja suf he! Ik heb geen idee waarom ze me zolang in spanning laten zitten. Vorige maand was ik netjes op tijd dit is pas de tweede maand dat ik ben gestopt dus het kan zijn dat mijn lichaam toch een beetje aan het ontpillen is alhoewel het voor mijn gevoel er niet op lijkt. Hoe krijgen jullie trouwens van die banners onder aan jullie berichten bij mij lukte het nl niet. Oja wie heeft er we'll eens last van een rare smaak? Het is geen ijzersmaak maar eerder bitter en last van het zuur hebben komt er ook ineens bij.....raar allemaal

10. mjansen

mjansen Lid

11 apr 2009
    10
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Misschien ben ik ook wel zwanger!! 5-5 was mijn innesteldag (volgens de calculator) en die nacht verloor ik een beetje helderrood bloed. Die avond 5-5 had ik een gevoel alsof ik ongesteld moest worden, in mijn onderbuik, vol gevoel ofzo. Niet gebeurt. 6-5 wel een beetje bruin bloedverlies gehad. 14-5 is mijn NOD.... spannend!!!! ;)

x Meggie

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mjansen spannend zeg!

lein naar je gebruikerspanneel gaan en dan naar profiel dna onder schrift en daar die link van je banner plakken

liefs

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oja en lein idd raar dat maag zuur.ik ben heb dat ook een tijdje en vanacht werd ik er zelfs van wakker. en sinds gisteren echt de hele dag erg misselijk!steeds het gevoel hebben elke moment als je maar een boertje laat over te kunnen geven:S!erg vermoeiend zo'n vrouwelijk lichaam

liefs

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    snippie: dat klinkt heeeeel mooi hoop dat ie morgen ook zo mooi blijft ;)

lein: nou hoop ik dat je wachten beloond word, ga je in de tussentijd wel testen of niet?

mjansen: spannend hoor!!! hoop dat het mooi raak is, ook voor jou SNiPPiE!!!

14. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Heel vervelend idd ik heb Malox gekocht hopelijk werkt het, het kan nl. komen van de je baarmoeder die drukt je maar een beetje omhoog als hij groter wordt, maarja dat moet ik nog zien of het voor mij daar echt aan ligt :(

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meid:D!dat is echt lief van je:D!
    jah ik hoop dat hij morgen ook afgerond 37 is:D!want ben dnek al blij met een 36.98:D

ohh spannend dan.me buik was vanacht wel heel erg op gezet!had echt zoveel last van:S!
    maarjah ga me niet blij maken met een dode mus.
    1voordeel als het niet raak is kunnen we naar de gyn:D

16. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam

Ik heb gister een test gedaan twee zelfs de eerste deed het niet goed en de tweede van het KV gaf helaas maar 1 streep aan :|
    Ik wacht nu even een paar dagen als ik het kan uithouden ben toch zo nieuwsgierig iedere keer, maarja ook zo znde van je geld al die negatieve testen

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat is waar Lein en voor je humeur.maar artsen zijn ook slecht je humeur.ik hoop echt dta je zwanger bent meid!

liefs

18. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Heel Flauw idd volgens mij hebben ze ook last van een economische crisis dus dan maar bezuinigen op bloedtests, maar 18 dagen OT is wel heel lang he. :evil:

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

vind dat ook belachelijk! als hun zelf in zo'n situatie zouden zitten zouden ze het ook niet leuk vinden!

20. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Ik hoop het ook echt zo zou wel mooi zijn na de tweede ronde, ik hou de moed erin en misschien dat ik vrijdag of in het weekend weer ga testen, dan zijn er weer wat dagen overheen en heb ik wel HCG hormonen :(:

Deel Deze Pagina