ga alles afsluiten.. denk nog ff checken of er nog wat is gepost.. erg rustig vanavond.. hoe kan dat! Welterusten claartje! Moet morgen om 7.15 weer opstaan.. gaap.. fijne avond nog! Liefs!
Ik denk ook dat ik zwanger ben....omdat ik nou 6 dagen overtijd ben en mijn temp blijft mooi omhoog gaan... en ben iedere keer hondsberoerd...zere (.)(.) en ben de laatste dagen erg moe...zit om half 9 a 9 uur al te knikkebollen... dus ik ga zo ook op bed hihihihih
goedemorgen dames senna heb je al getest? hoe is het me de andere dames? hier nog geen begin t nu wel beetje zat te worden
goede morgen lieve mama, het is hier nu afwachten wat me lichaam me gaat brengen.temp is nog steeds twijfel achtig dus snap er niet zoveel van sinds eerst sinds maanden. maar hou er nog steeds rekening mee dat ik ongi word. liefs
senna: aan je temp kan het niet liggen ziet er mooi uit snippie: hoe hoog was die vanochtend dan? en hoe hoog in het begin van je cyclus? lievemama: nog steeds niks? ik kan me voorstellen dat je het zat begint te worden muppet: werkse meid, jij blijft het spannend houden he mijn ongie is nu pas voorbij het duurt best lang vind ik maar dat wat jij had heb ik ook gehad is schrok er zelfs van. dat bruine wat ik een week afveegde dat was een grote propje/ bloedstolsel achtig iets en elke keer maar weer grote stolsels en heeeeel dik bloed. volgens mij was er wel iets gaande maar de innesteling is misgegaan (denk ik hoor) ik wil er niet teveel aan denken. ga er liever van uit dat het niet zo was namelijk.
denk er dan idd maar niet aan volgende ronde nieuwe kansen he hier vanmorgen al meer op wc gezeten dan op de bank
steeds gevoel dat ik over moet geven, maar komt maar niet en denk nog steeds iedere x dat ik het geworden ben omdat zo vochtig is nog steeds dacht gister toch echt dat eindelijk zou komen, weer die krapjes en steekjes
ik temp alleen de eerste drie dagen en de laatse drie dagen van me cyclus! maarjah we weten het pas zeker als ik ene positieve test in handen heb.toto die tijd onzekerheid. liefs