moet je perse eerste tijd temperaturen voordat een huisarts je helpt? mij lijkt het me namelijk niks als ik elke ochtend moet tempen, dan word ik echt gestrest denk
nou mijn huisarts vroeg er niet eens om.maar dat komt denk ook omdat ze al weet dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb!scheeld nooit meer dan 1dag.dus tjah
bij m ij was hij ook altijd wel regelematig, meestal 30 dagen soms 31, nu laatste maaden weet ook niet meer eerst 35 dan 27 en nu weer 34?
ohh balen zeg.bij mij is hij vanaf het begin regel matig geweest alleen de eerste niet en de rest wel.heb ik wel geluk mee.balen zeg:S morgen zit je dus weer aan de 35!dan moet je toch haast zwanger zijn? liefs
nou ik heb pas een jaar of twee dat ik een regelmatige cyclus heb en nu ik het helemaal echt per dag bijhou is het altijd stipt 28dgn op een vrijdag maar vroeger kwam die wanneer die zin had. ik vergeet het nooit ik zal in de 1. van de voortgezet onderwijs een jaar of 13 heb ik een WiT broek aan en zit ik voor de jongen die ik leuk vind mag je 3x raden wat er gebeurde ik schaamde me DOOD!!!! en dat is zelfs heel zach uitgedrukt. gelukkig deed ie er heel nuchter over en deed ie alsof hij het niet had geziem ik begon toen een week ongerveer voor de vermoedelijke ongie datum al met een maandverband te lopen -just incase - zo waar kwam die herinnering opeens vandaan hahahha
heb eergister voor laatst getest en wil nu liever wachten ene kant wil ik graag testen, andere kant niet en denk ik hij zal wel negatief zijn en dan word ik gewoon van t weekend ofzo leuk moederdagcadeau dan sorry hoor maar baal er echt van kan hele tijd wel huilen, misschien wil k t wel gewoonte graag, maar die tijd is erger geweest en toen was er ook niks mis
wow nisa ben je al zo lang van de pil af:S!dan dnek ik altijd weer wta zeur ik nou:S! ik hoop dta je deze ronde zwanger bent meissie
ahhh meid!ik snap het wel hoor. zo wild eik eerst toch ook perse vandaga testen en nu plots niet om bang te zijn voor een teleur stelling. weet je wat irri is ik heb steeds pers drang:S!maar als ik dna naar de wc ga komt er niks!bah zeg! ik haat soms het vrouwelijk lichaam! gata zo maar even douche of zo:S! liefs
Ik sluit me bij dit clubje aan.... Of ik écht denk dat ik zwanger ben: mijn gevoel zegt van niet. Maar dat lijf he.... Je betrekt nu natuurlijk alles wat opvalt op het zwanger worden. Vrijdag 1 mei had ik m'n ei, de dag ervoor nog geklust. Die vrijdag ging ik met een vriendin een paar dagen weg dus niet meer kunnen klussen.... Sinds afgelopen woensdag heb ik een onafgebroken, vage hoofdpijn, ben ik doodmoe én heb ik last van lage rugpijn, zonder dat ik het gevoel heb dat ik ziek/verkouden ga worden. Er zit niets anders op dan af te wachten tot m'n NOD die 15 mei zou moeten zijn.... Iedereen veel succes!!
welkom suzanne!hopelijk is het raak meid. lievemama meissie houd moet ebdnek dat sommige pas positief testen als ze een week overtijd zijn! knuf
ow nee ik heb de pil maar een paar maanden gebruikt we gebruikten capuchon's voor mr na de capuchon was het gelijk raak maar duurde helaas maar 10 wkn hoop het ook!! dat we allemaal zwanger mogen zijn. lief van je
grappig is dat he? heb ik ook soms ik duim zo voor je dat het raak zal zijn deze ronde dat je EiNDELiJK BELOOND zal worden, vind dat je genoeg hebt gewacht iets zegt me dat het ook raak is. ben heeeeeel benieuwd, kijken wat je temp morgen gaat zeggen hoop dat ie bij 37 blijft
jah ik hoop dta hij morgen ook rond de 37 is! heb wel aventoe steekjes en een drukkend gevoel om me blaas alsof ik de hele dga kan plassen maarjah dta heb ik ook als ik ongi moet worden. we wcahten af!
hoop het snip ik zat net in mn agenda te bladeren kwam ik tot de conclusie dat ik 1 dag verkeerd heb ingevoerd bij fertilityfriends nu zegt hij dag ik waarschijnlijk!!!!! mn ei op dag 16 heb gehad en wij hadden even een break genomen na dag 15 omdat we van elke dag klussen toch best moe waren, nouuuu wat is dat nou weer en waarschijnlijk zegt ie, dus zelfs dat is niet zeker weet even niet wat ik moet denken, heb een lf van 12 dgn, leuk ? pfoeee er komt elke keer wat nieuws bij, helaas geen goed nieuws grrrr
Herkenbaar! Ben je elke dag aan't klussen, dan heb je even helemaal geen zin meer, is net je ei.... ZUCHT! We hoeven het blijkbaar maar om de dag te doen, maar toch he......