ohhh nee hoor.' mss snap ik me zelf niet eens .hihi ik dacht dta je met 12 bedoelde dat je 12dagen na je ei ongi was geworden!hihi.dat je lp fase 12dagen dus is of zo.ben een beetje vaag!
ow dan bedoelde jij het wel goed mn hoofd staat er niet naar idd. ik werd dus 12 dgn na evt. ei ongesteld. ik heb gelezen dat 14 het meest voorkomende is of zo. maar is 12 dan te kort dat je dan te weinig progesteron aanmaakt zegt jou dat wat? heb het gegoogled maar zonder resultaat vraag me af wat de referentie waardes ervan zijn... weet jij het?
word nog spannend hier volgens mij ben ik beetje verslaafd aan dit kan het niet laten om steeds te spieken hier
Done spannend. hihi lievemama dat heb ik ook hoor.ik ben een computerspel aan het doen en steeds druk ik op het windows knopje om even snel hier naar toe te gaan! hihi. ga nu even proberen wat eten! liefs
Wat maken jullie het spannend allemaal! Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Heb naproxen gekregen tegen de pijn tijdens mijn menstruatie. Tevens ook gevraagd of er een kans in zat dat mijn mannetje onvruchtbaar kan zijn omdat hij een keer de bof heeft gehad. Die kans zit er eigenlijk niet in volgens hem omdat hij het op heel jonge leeftijd heeft gehad. Je kan wel eens aan je schoonmoeder vragen of zijn balletjes ook opgezwollen en pijnlijk waren. Dit natuurlijk meteen gedaan en was niet het geval pfff! Nou het was nog veel te vroeg voor onderzoeken omdat we nu in ronde 9 zitten, tja had ik eigenlijk wel verwacht. Hij gaf me als tip: probeer ergens anders aan te denken en afleiding te zoeken. Natuurlijk makkelijk gezegd maar ik ga het wel proberen. Ga ook niet meer uitrekenen wanneer mijn vruchtbare dagen kunnen zijn. Moeilijk!!! Dames succes!
liz wel fijn dat je het hebt kunnen bespreken met de huisarts. hopelijk ben je snel zwanger en hoef je niet naar de HA. liefs
gewoonsanne: oh dankje begon me al ongerust te maken, wat een opluchting ik, vorige maand had ik dus een lf 12 dgn als ik het goed heb, ik zal het deze ronde ook goed in de gaten houden done: spannend hoor maar je hebt nog even hou vol zou ik zeggen snippie: nee dat meen je niet oh meid ben bllij dat je het nog pos. kan zijn ook al baal je vast enorm MMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAA HUGGGGGGGGGGGG liz: ja makkelijer gezegd als gedaan he goeie van je HA hahaha
ik baal wel maar heb liever dat het nu al komt dan dat ik in onzekerheid zit of mijn cyclus door elkaar ligt. liefs
daa heb je wel gelik in snippie wou dat ik het eens werd liever een positest natuurlijk, maar als dat er dan niet inzit, dan maar die
jah idd en nu gaan we het traject in en komen we hopelijk snel achter wta er scheeld. mijn mannetje moest bijna huilen!
ahhhh mijn mannetje vond het ook niet echt leuk die nega test daarom stelt hij het nu liever heel lang uit
ik ben zo blij dta ik niet getest heb! ik ga alleen nog even vanmiddag op het forum en ben er dan even vanaf meiden tot dat ik meer weet van de gyn. liefs
balen snippie! wel goed van je dat je hebt gewacht met testen, dat is alleen maar zelfpijniging. op naar de volgende ronde!