nou ik heb vanochtend getest 5 dagen overtijd maar volgens cb niet zwanger hoop nu echt op want dan kunnen we weer verder
@lalamanon beschrijf het gevoel dan eens wat je bij de innesteling had? Ben nl erg benieuwd of ik het gister ook heb gevoeld, was een soort van steken in de baarmoeder.. leek op de steken die ik heb als ik op het punt van ongesteld worden sta.. echt diep van binnen zeg maar.
dames.... ik had vanochtend beetje rood/rose bij het afvegen. dus ik dacht oh wat fijn dat is de innesteling. alleen heb ik het net weer gehad met afvegen. slipje was schoon. bij het afvegen en ik zag een paar druppels toen ik opstand. fijn he details, sorry maar ben wel een beetje geschrokken, zouden het anders de vroege zijn , zal toch niet. kan toch nog steeds de innesteling zijn. vorige zw.schap ook innestelingsbloed gehad was wel meer rose dan deze nu is het rood/ rose en had ook bruin bloed toen. nu helemaal niet ben toch een beetje geschrokken
Ik voel ook nog niet zoveel meer aan mijn lichaam. Ik ga er vanuit dat de langskomen En tog heb ik de neiging om te testen
nou heb vanochtend trillend op het toilet gezeten maar nou weet ik iig dat mijn lichaam me echt voor de gek houd en dat ik maar gewoon moet hopen op de ik wens je heel veel sterkte ik hoop op goed nieuws voor je
he meis mmh denk dat t te laat is voor innesteling...maja je weet t nooit. heb ook 1 x gehad dat ik een week te vroeg ongi werd, maar de rest allemaal netjes dag 28 zover ik weet... had je bij de vorige zwangerschap ook een paar dagen voor je nod die bloeding? x
snap het ook niet maar na m'n mk is mijn cyclus erg ongeregeld, voor de mk altijd exact 26 dagen na mk 1x 23 dagen 1x 25 dagen. vorige zwangerschap pas getest met 8 dagen dus het kan nog maar ik wil nu wel zekerheid eigenlijk. al enig idee wanneer jij gaat testen?
ah oke dus nog nix is uitgesloten...snap wel dat je zekerheid wil meis, zeker als je nu nega test... denk dat ik morgen ga testen. dan ben ik 3 dagen overtijd en das veel voor mij... maar kan zijn dat ik pas donderdag durf...geen bloed geeft moed zeggen ze he x
ja toen had ik vanaf dag 21 rose/ bruine bij het afvegen tot dag 27 zon beetje alleen was het nu iets donkerder dan baby roze , rood/rose en geen bruin dit keer. maar die onderrug pijn owwwwwwwww wat doet dat pijn ook de vorige keer zo n pijn dat ik toen niet eens normaal kon zitten dat was 1 dag voor nod. en vandaag heb ik het weer ik blijf positief denken of ik ben zwanger of me lich. houdt me zo voor de gek dat ik er geen woord voor heb
oh meissie toch...positief blijven denken das het enige wat ik je kan meegeven. ik ga ff boodschappen den, ff naar buiten...afleiding hehe dammit de vorige keren testte ik op mn nod nega en werd s avonds ongi en nu ist 1 dag later en ik durf niet. dusssssss geduld hebben maar...ik en geduld das ook weer zoiets...maja doe t rustig aan meiske en ik spreek je nog! xxx
je kan de klok vooruit draaien, toch? waarom kan je nou de dagen niet vooruit draaien konden we nu lekker testen
hoi dames nou ik weet het ff niet meer hoor voelde me vanaf paar dagen na ei een week niet lekker nu had ik veel last van doorzichtig slijm dus ik denk dat ongi ga worden maar nu heb ik al de hele dag last van 1 tepel me ene borst is nu groter dan de andere en om me tepel zie je dikke blauwe aderen pfff en het prikkelt weer nog nooit last van gehad dus enigste is afwachten tot donderdag vrijdag liefs lisje
ook nog 3 dgn tot nod, wel positief blijven he jij bent nummer 4 volgens mij iedereen "mag" vrijdag testen ben blij dat het dan niet de 13e is ik wil stiekem toch sochtend een testje doen ik heb nog geen test thuis maar ik wil het toch echt weten. of zal ik netjes blijven wachten
ja maar het is zo verwarrend pff als ik wel ongi wordt vertrouw ik mijn lichaam echt niet meer wordt elke maand erger de klachten ja ik denk dat ik morgen alvast testen ga halen en denk als ik donderdag nog niet ongi ben dan ga testen maar of ik het volhou pfff hahahaha wil nu al testen word gekkkk hahahaha
hihi wa een spanning allemaal he?! pf kwam net thuis van sjoppuh en voelde 'nattigheid', d8: neh ongi! maar nope, afscheiding! still hope! maar tis bijna niet meer te houden zo... dames, eerder testen kan idd posi zijn maar de kans op een desillusie is denk ik groot...ik begrijp t gevoel goed hoor, heb ook vorige week woensdag al getest omdat ik donderdag naar de dokter ging vanwege droge ogen en afscheiding uit tepels.. iig laat je niet uit t veld slaan als de test voor de nod nega is! xxx
normaal ben ik niet zo met vroeg testen hoor maar ben al vanaf na me ei niet lekker maar ja donderdag mag ik officieel testen zit dan op dag 28 wat ik normaal heb hier banner op 29 gezet door afgelopen maand dus hoop dat ik het vol kan houden tot donderdag xxx