Nisa, mijn nod is op 1 juni! Mooie dag, 2e pinksterdag lijkt me! Wanneer is jouw NOD? In mei nog zo te zien? We gaan deze maand om de dag sexen, dan moet het toch goedkomen! Eerst maar eens van de laatste druppels afkomen, sjonge wat duurt dat soms toch lang!
we wachten lieva mama mijn nod is 29 mei , maar ik woon in turkije en kom voor de bruiloft van mn broer naar NL. en vlieg 28ste terug naar turkije dus denk dat ik zal testen met mn moeder en zus (die zie ik 2x per jaar of zo tijdens vakanties ) en als het pos. is opnieuw testen met mn mannetje alsof ik niet eerder heb getest en als hij neg. is zeg ik dat ik er geen goed gevoel bij heb en daarom niet wil testen komt deklap toch iets zachter aan dan zelf neg. testen.
oh ja ik zit al op dag 9 !!! en had gisteravond nog een beetje rood/ bruin vind het ook wel mooi geweest die duivels vinden het wel gezellig bij mij hhahahaha die willen niet weg ik heb ook tegen mn man gezegd we gaan nu om de dag klussen dan "kan" het haast niet misgaan ja. maar ben nu ook begonnen met tempen , nu 2. ronde dus. ben benieuwd...
ben ik weer mannetje ligt nog op bed, dus nog even afwachten denk dat ik hem er zo gewoon uitsleur hihi
nou ja, vind het ook maar vaag op hoeveel dagen zit je nu want je was je langste cyclus allang voorbij toch? -ook een knuffel-
zit nu op dag 35, heb ik 1 x gehad, verder altijd netjes 30, laatste x zelf 27 maar voel ook niet aankomen ofzo als na weekend niet ben jmaar naar de huisarts baal er echt van
Nou toch een leuke dag gehad iig :] Ik begon heel voorzichtig misselijk te worden, dus ik dacht naaah dat kan ik wel aan, maar de laatste 2 weken zijn verschikkelijk. Ik ben na het avond eten tot de nacht kots misselijk en duizelig... en ooohww wat heb ik een slaap steeds. Ik heb ook pijnlijke borsten (tepels vooral) maaaaar ik geniet er gewoon van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel van zwanger zijn nog niet heb, ik kan het niet geloven. Moet eerst het hartje horen denk ik, dat ik dan pas denk dat er iets in mij is.. Ohja en als ik nies, dan nies ik zo hard dat ik mij ribben bijna voel haha, maar nu durf ik niet te niezen, denk dat ik daby zeer zal doen Maar goed, jij hebt al een kind toch Nisa dus eigenlijk moet jij mij vertellen hoe en wat Groetjes !!!
ik heb idd. een kind maar die leeft niet meer. ik heb met 10 wkn een MA gehad, d.w.z. dat het hartje gestopt was met kloppen. terwijl ik nergens last van had en nog steeds gezllig aan het overgeven ed. was. dus tot week 10 kan je helpen daarna helaas niet meer maar wat jij nu beschrijft had ik ook maar dan echt heel erg. kon ook niks naar binnen krijgen dus let op je drinken!!!!! drink in ieder geval voldoende en neem je vitamientjes in als je niet zo n eter ben dat is het meest belangrijkste!! ach van dat niezen hoef je niet bang te zijn, maar alles is opeens eng he bang dat je iets fouts ga doen, komt wel goed meid je went er wel aan. groetjes, nisa ps: vergeet me niet op de hoogte te houden he
heb me banner maar verandert nu ff in 35 dagen, dan mag ik morgen pas testen? nja doe niets meer, alleeen afwachten
dat je neg. test en ongesteld wordt ok. maar neg testen en niet ongesteld worden begrijp ik niet. dan heb je dus ook een latere ei gehad of niet, voelde je hem trouwens
ja dacht ik eerst wel 17 april was ineens steek en pijn dus dacht toen al maar 21 april weer en 26 april weer sinds 17 april steeds misselijk enzo en werd meer